Ja, ik had ook al zoiets.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:20 schreef chufi het volgende:
Wel een beetje verwarrend met beide damesteams in geeltinten...
quote:Jshockeywedstrijd uitgesteld wegens griepgevallen
De ijshockeywedstrijd tussen Canada en Finland, die vandaag gespeeld zou worden, is uitgesteld. Bij de Finse ploeg zijn vier speelsters geveld door de griep. De wedstrijd wordt nu gepland op donderdag 12 februari.
"De beslissing werd gezamenlijk genomen en in overeenstemming met de geldende gezondheids- en veiligheidsprincipes, waarbij de gezondheid en het welzijn van spelers, teamleden, officials en alle deelnemers aan het toernooi de hoogste prioriteit hebben", is de uitleg van de organisatie.
Canada is de regerend olympisch kampioen, Finland won bij de vorige Spelen brons.
Norovirus hebben ze. Gaat wel flink rond door sportwereldquote:
Hoop mensen op een kleine oppervlakte. Dat vinden virussen altijd prettig.quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Norovirus hebben ze. Gaat wel flink rond door sportwereld
Aangestoken door de Belgische veldrijdersquote:Op donderdag 5 februari 2026 15:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Norovirus hebben ze. Gaat wel flink rond door sportwereld
HBO max? En soms op Eurosport.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:41 schreef kanovinnie het volgende:
Waar kan ijshockey eigenlijk gekeken worden?
Ah ja, hbo werkt iddquote:
HBOquote:Op maandag 9 februari 2026 21:25 schreef sp3c het volgende:
twee wedstrijden bezig en de NOS heeft er 0 of snap ik het weer niet?
Heb ik nietquote:
Ik heb wel universiteit, maar geen HBO.quote:
Schaf aan mens, zelfs een armoedzaaier als ik heeft HBO, wel mét sportmodule nemenquote:
Zo zoquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik heb wel universiteit, maar geen HBO.
Die starting line inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2026 16:35 schreef The_Playmaker het volgende:
Finland tegen Slowakije, oftewel de Dallas Stars tegen Slowakije.
Geen Barkov bij Finland.
Maar wel veel shots on goal. Laten we eerlijk zijn, Hlavaj keepte een gruwelijk goeie wedstrijd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:07 schreef The_Playmaker het volgende:
Finnen vallen toch wel echt tegen. Als Saros dan ook nog steeds niet echt in vorm is dan kan dit toernooi wel eens snel voorbij zijn.
Mquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar wel veel shots on goal. Laten we eerlijk zijn, Hlavaj keepte een gruwelijk goeie wedstrijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |