etc. Ofwel, vraag weghalen en vraagnummer laten staan.quote:1 2
2 6
3 Nee
SPOILER: De vragenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Er zijn 100 vragen, elke vraag is een puntje waard, dus er zijn 100 punten in totaal te verdienen.
- Zoals gezegd, invullen voorafgaand aan de sportdag om 9:00 (eerste deadline op 7 februari om 10:00). Eerder invullen mag natuurlijk ook.
- Volg aub het format en gebruik geen trema's etc, die moet ik enkel verwijderen. Namen graag volledig (voornaam en achternaam). Als je gaat rommelen met puntjes en rare spaties kan de sheet een goed antwoord fout rekenen.
- Mochten er vragen zijn die op het moment van de deadline maar 1 antwoord kunnen hebben (door ofwel een menselijke fout van mijn kant, ofwel een blessure/afwezigheid van deelnemer in kwestie), dan vervalt de vraag.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicanobakker op 02-02-2026 22:12:17 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
KAN ER NOU FF IEMAND GEWOON FF REAGEREN OP ME AAHH PLEEAASEquote:Op maandag 2 februari 2026 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je zojuist gementioned bent, dan sta je in mijn lijstje van mensen die wel eens aan dit soort spelletjes deelnemen bij WK voetbal, Tour de France, WK Darts of Olympische Spelen. Als je van dit lijstje af wilt, dan graag aangeven. Als je er graag op wil, dan ook graag aangeven.
Ik zal m even anders verwoordenquote:Op maandag 2 februari 2026 22:10 schreef -XOR- het volgende:
Leuk, ik ga hem morgen of overmorgen invullen.
Vraag 66 lijkt me trouwens een beetje zinloos, neem aan dat iedereen die wel met Ja beantwoordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nederland noemen we zoiets een ‘Flikker’.quote:Op maandag 2 februari 2026 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Social Media snolleke
Capu wat de godver is dit nu weer mannetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Checkvraag: Is vraag 25 een land of een atleet ?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op woensdag 4 februari 2026 09:58 schreef TheVulture het volgende:
Land jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Checkvraag: Is vraag 25 een land of een atleet ?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILER: 7 februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 8 februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 06-02-2026 16:34:54 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
[ Bericht 9% gewijzigd door Mexicanobakker op 06-02-2026 22:11:26 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |