Met mijn vorige laptops had ik er geen last van.quote:Op maandag 2 februari 2026 20:41 schreef Mano_ het volgende:
Dat is een bekend probleem met Windows. Ook als je de laptop zelf in slaapstand zet gebeurt het regelmatig dat 'ie om een of andere reden meent wakker te moeten worden, met een lege accu en een hete tas als gevolg.
Daar is eigenlijk niets tegen te doen. Ja, je kan op zoek naar specifieke processen die het ook veroorzaken en wellicht komt het dan wat minder voor, maar een kale Windows-installatie heeft hier ook last van.
En?quote:Op maandag 2 februari 2026 17:52 schreef 0108daniel het volgende:
@r_one jazeker, ik zal de usb ontvanger eens uitpluggen en kijken of dat het verschil maakt.
Dat wordt gewaardeerd.quote:Op woensdag 4 februari 2026 01:31 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit word getest zodra ik de gelegenheid ben en laat het vervolgens weten.
Helaas (een ingeschakelde muis had een "wake on mousemove" signaal kunnen geven).quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:46 schreef 0108daniel het volgende:
Getest met het verwijderen van de draadloze muis USB.
Had helaas geen effect.
Ahh, maar ik zat altijd de draadloze muis uit aan de onderkantquote:Op donderdag 5 februari 2026 03:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Helaas (een ingeschakelde muis had een "wake on mousemove" signaal kunnen geven).
Had dat dan meteen gezegdquote:Op donderdag 5 februari 2026 10:12 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ahh, maar ik zat altijd de draadloze muis uit aan de onderkant
Hm, de laptop van mijn vriendin heeft ook Windows 11 en exact dezelfde updates.quote:Op woensdag 4 februari 2026 02:08 schreef ralfie het volgende:
Bug door windows update uit Januari: https://learn.microsoft.c(...)-10-22h2#3764msgdesc
ook windows 11 is aangedaan, dus gefeliciteerdEr is nog geen fix, wel een workaround: commando shutdown /s /t 0
edit: workaround gevonden op internet, bij mij werkt het niet...
Heb jij een intel en je vriendin een amd laptop?quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:23 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hm, de laptop van mijn vriendin heeft ook Windows 11 en exact dezelfde updates.
Zij heeft het probleem niet.
Dan zou het toch iets op mijn laptop zijn.
Ik heb het in veilige modus ook geprobeerd.
Daar gaat de laptop ook aan in slaapstand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |