Nee gewoon in de cloud…quote:Op maandag 2 februari 2026 10:18 schreef Wrapster het volgende:
Een app die je lokaal kunt draaien of wil je genereren in de cloud? Dat eerste is namelijk nogal een ding, daar heb je stevige hardware voor nodig.
Duidelijk. Wat betreft video's kom je er denk ik niet onderuit dat je ervoor moet betalen. Er zijn ook gratis diensten maar de kwaliteit is dan ver ondermaats; kort en lage resolutie. De betaalde diensten gaan over het algemeen op basis van credits waar je per seconde video een aantal credits inlevert.quote:
Ben er even in gedoken, maar interessant!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:54 schreef raptorix het volgende:
Als je het echt goed wilt doen zul je een Wan2.2 Lora moeten maken, dit is een uitbreiding van het Wan model op basis van je eigen input foto's trainen hiervoor is wat lastiger, toevallig ga ik er dit weekend mee experimenteren, wellicht als ik succes heb zou ik voor je een model kunnen trainen. Heb wel ervaring met training op images.
Voorbeeld van mijn model:
[ afbeelding ]
Heb je een tip voor welke runpod template ik moet gebruiken, eventueel een goed uitleg filmpje op YT?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:54 schreef raptorix het volgende:
Als je het echt goed wilt doen zul je een Wan2.2 Lora moeten maken, dit is een uitbreiding van het Wan model op basis van je eigen input foto's trainen hiervoor is wat lastiger, toevallig ga ik er dit weekend mee experimenteren, wellicht als ik succes heb zou ik voor je een model kunnen trainen. Heb wel ervaring met training op images.
Voorbeeld van mijn model:
[ afbeelding ]
Het toeval wil dat as we speak ik hem lokaal werkend probeer te maken.quote:Op woensdag 25 februari 2026 10:26 schreef .Komma het volgende:
[..]
Heb je een tip voor welke runpod template ik moet gebruiken, eventueel een goed uitleg filmpje op YT?
Gisteren al hele dag aan het klooien geweest maar krijg het nog niet getraind.
Die is niet meer beschikbaar zo te zien…quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het toeval wil dat as we speak ik hem lokaal werkend probeer te maken.
Ik had eerder deze al bekeken: https://www.youtube.com/watch?v=kdfANZrJSp
Bekijk deze YouTube-video sorry pasta foutje.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:43 schreef .Komma het volgende:
[..]
Die is niet meer beschikbaar zo te zien…
Ah, ja met deze ben ik zelf ook bezig geweest, alleen ik kom telkens bij deze foutmelding uit zodra ik de foto’s wil inleren:quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video sorry pasta foutje.
Ik heb hem zelf ook pas net werkend (tenminste het trained nuquote:Op woensdag 25 februari 2026 13:56 schreef .Komma het volgende:
[..]
Ah, ja met deze ben ik zelf ook bezig geweest, alleen ik kom telkens bij deze foutmelding uit zodra ik de foto’s wil inleren:
Input Error: Only 3D, 4D and 5D input Tensors supported (got 4D) for the modes: nearest | linear | bilinear | bicubic | trilinear | area | nearest-exact (got lanczos)
https://www.reddit.com/r/(...)ite_for_seedance_20/quote:Op zondag 1 maart 2026 11:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Seedance 2 + Kling 3.0
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |