Moet je nog op pad morgen?quote:Op maandag 2 februari 2026 20:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En morgen wordt het net zo koud![]()
Ik denk dat het komt omdat wij dichter bij Noorwegen zitten. Dan komt de kou bij ons als eerste
Ah, dan hoef ik daar ook geen kaartje meer voor te kopenquote:Op maandag 2 februari 2026 20:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ach, het concert van Hatari in Amsterdam (de Melkweg) is afgelast, zie ik net.
Ik ook nietquote:Op maandag 2 februari 2026 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, dan hoef ik daar ook geen kaartje meer voor te kopen
Ja, naar mijn werk!quote:Op maandag 2 februari 2026 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet je nog op pad morgen?![]()
Ik kan gelukkig de hele dag thuisblijven, we moeten deze week verplicht thuiswerken ivm verhuizing van het kantoor
Ik heb ook gesport, tennis in de blaashal, die ook maar koud en klam was. Mijn kriebelhoest is weer helemaal terug door die vreselijke koude lucht in de hal en buiten en dan ook nog binnen warme droge lucht. En ik kon me niet goed warmspelen, ik voel de spierpijn nu al opkomenquote:Op maandag 2 februari 2026 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van sporten. Mijn knie vind de kou buiten helemaal niet fijn.Verder wel lekker gesport.
Ik heb in mijn buikspieren nog spierpijn van zaterdag.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook gesport, tennis in de blaashal, die ook maar koud en klam was. Mijn kriebelhoest is weer helemaal terug door die vreselijke koude lucht in de hal en buiten en dan ook nog binnen warme droge lucht. En ik kon me niet goed warmspelen, ik voel de spierpijn nu al opkomen
qua formaat bruikbaar? Dan kaartjes verkopen als schaatsbaanquote:Op maandag 2 februari 2026 22:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De wegen zijn wel te doen. Maar mijn tuin is een schaatsbaan.
Een paar weken stelde hij voor dat ik in het ochtend thuis een cursus ging volgen. Maar we hebben morgenvroeg een gesprek met een klant waar ik bij moet zijn. Hoe het aan het eind van de dag is moeten we maar even zien.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:10 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Kun je wel eerder naar huis, mocht er echt ijzel in aantocht zijn?
Zou wel makkelijk geld verdienen.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua formaat bruikbaar? Dan kaartjes verkopen als schaatsbaan
Ik 0. En dat hou ik ook graag zoquote:Op maandag 2 februari 2026 22:42 schreef H_T het volgende:
Sinds een paar minuten geleden heb ik twee Fast & Furious-films gezien
Ah, maar dat is niet pas sinds een paar minuten het gevalquote:Op maandag 2 februari 2026 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik 0. En dat hou ik ook graag zo
Ah, gezellig.quote:Op maandag 2 februari 2026 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog te energiek van het sporten om te kunnen slapen.
Jeetje wat een lijntje coke tijdens de rust niet teweeg kan brengen hèquote:Op maandag 2 februari 2026 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog te energiek van het sporten om te kunnen slapen.
Meer dan Nederlandse modellen?quote:Op maandag 2 februari 2026 23:53 schreef Strani het volgende:
Noorwegen is wel heel erg oververtegenwoordigd in de Epstein files. Ik heb jullie geprobeerd te waarschuwen.
Ja, daar gaat het in elk geval om de vrouw van de kroonprins en om een voormalig premier die ook voorzitter van het Nobelcomité van de Vrede is geweest.quote:
Toevallig dat die naam wel gelekt is.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het in elk geval om de vrouw van de kroonprins en om een voormalig premier die ook voorzitter van het Nobelcomité van de Vrede is geweest.
Van die twee modellen had ik ook nog nooit gehoord moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |