OS heeft niks met de Olympus te maken he, dat weet je. Komt uit Olympia. Kleine 300 km verderop.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:06 schreef wimderon het volgende:
Wie o wie beklimt de Olympus en mag zichzelf de gouden medaille omhangen? Succes allen
Ja hoor primaquote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:12 schreef wimderon het volgende:
Is @:zorro28 eventueel weer bereid om te tellen?
Weet ik, maar dat gaat ten koste van de nodige deelnemers denk ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:10 schreef Hanca het volgende:
Eerste onderdeel start woensdag al
Maar deadline zaterdag lijkt me prima, kijken of dit gaat lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat @Kopiko en @Snakehead85 tweemaal ijshockey hebben, zie jij er meer?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie bijna iedereen met meerdere teams per discipline, dat mag toch nog steeds niet? Wel lastig, want er zijn natuurlijk niet zoveel disciplines dus je hakt nogal in je individuele deelnemers.
Ik had tweemaal bobsleeën.quote:Op woensdag 4 februari 2026 23:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie dat @:Kopiko en @:Snakehead85 tweemaal ijshockey hebben, zie jij er meer?
Maar het is inderdaad wat meer puzzelen en minder zekerheidjes invullen dan bij de zomerspelen.
Je bedoelt denk ik individuelen die OOK in een team zitten?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie bijna iedereen met meerdere teams per discipline, dat mag toch nog steeds niet? Wel lastig, want er zijn natuurlijk niet zoveel disciplines dus je hakt nogal in je individuele deelnemers.
Aanpassing:quote:Op woensdag 4 februari 2026 23:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie dat @:Kopiko en @:Snakehead85 tweemaal ijshockey hebben, zie jij er meer?
Maar het is inderdaad wat meer puzzelen en minder zekerheidjes invullen dan bij de zomerspelen.
Als hij deelneemt ben je je keuze met de minste punten kwijt, als je hem ook individueel hebt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 01:31 schreef Felagund het volgende:
Hoe gaan we met de (mogelijke) deelname van Stolz aan de ploegenachtervolging om?
Als hij deelneemt ben ik de lul, dat risico neem ik. Misschien wel effe het team iets lager zetten.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 01:31 schreef Felagund het volgende:
Hoe gaan we met de (mogelijke) deelname van Stolz aan de ploegenachtervolging om?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |