Geen idee, had geen hotel nodigquote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zijn er nog hotelkamers gesloopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Weet je waarom Feyenoord met een D op het eind wordt geschreven?Goeie vDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Welke team heeft beter sfeer Real Betis of Sevilla ?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:48 schreef Fushia2 het volgende:
Was gisteren wezen kijken naar Betis tegen Feyenoord.
Wat waren die jongens stil?![]()
Klacht: Feyenoord supporters katje lam en grote bek
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Weet je waarom Feyenoord met een D op het eind wordt geschreven?ik dacht dat het Feyenooit was HAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Stil? Of grote bek?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:48 schreef Fushia2 het volgende:
Was gisteren wezen kijken naar Betis tegen Feyenoord.
Wat waren die jongens stil?![]()
Klacht: Feyenoord supporters katje lam en grote bek
@Alaphilippe_quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welke team heeft beter sfeer Real Betis of Sevilla ?
Omdat ik plannen heb om volgend jaar eens een wedstrijd mee te pikken Als ik Sevilla eens bezoek
Betis beste sfeer van Spanje.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welke team heeft beter sfeer Real Betis of Sevilla ?
Omdat ik plannen heb om volgend jaar eens een wedstrijd mee te pikken Als ik Sevilla eens bezoek
Wat? Feyenoors was nergens en speelde met een veredeld B efltal.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:33 schreef LethalNinja het volgende:
WHAHAHA ja sukkels zo slecht gespeeld hoe kan je dat nou verliezen LOLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ !!!!!!!!!!! gelukkig dat Ajax en PSV wel alles wonnen en een ronde door zijn hahah.....
.....
...
...
.....
...
oh wacht...... ben btw niet eens voor Feyenoord maar ik geloof dat TS het niet echt volgt allemaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |