http://members.lycos.nl/jollywood
al wat leuke dingen gevonden:
Erg leuke en bijzondere kleding maar of ik deze "shop" nou zo moet vertrouwen? Ze doen het wel onder rembours, maar dan mag ik toch nooit van te voren kijken voordat ik betaal lijkt me?
Iemand anders een idee waar ik soortgelijke toch wel unieke kleding on-line kan bestellen?
Ik zou ff in de voorwaarden lezen of je ontvangen kleding binnen een bepaalde termijn nog kunt terug sturen als het je niet bevalt!
En als dat daar niet mogelijk is, dan kun je altijd nog bij Wehkamp terecht
edit:
quote:Tja..
OMRUIL-SERVICEDe omruil-service is heel eenvoudig. Binnen 8 dagen, kunt u produkt ruilen, alleen als het produkt gebreken vertoond (alle
produkten worden al handmatig door ons gecontroleerd) of de door u gekozen maat of kleur is niet goed, dan kan een andere
maat geleverd
worden.Porto- en verpakkingskosten kunnen niet gecrediteerd worden, en worden helaas opnieuw berekend indien het niet om een
technisch gebrek van het produkt is.(KLEDING DIENT NIET GEDRAGEN TE ZIJN !!)
[Dit bericht is gewijzigd door LLCoolR op 25-02-2003 09:37]
... en daar kun je wel betrouwbaar online bestellen
quote:Hahaha de PABO, nou daar is die kleding te netjes voor geloof ik. Maar goed. Ik zal eens op de PABO site gaan kijken dan, vooruit
Op dinsdag 25 februari 2003 09:37 schreef Musiquence het volgende:
Volgens mij komen die foto's rechtstreeks uit de Pabo...... en daar kun je wel betrouwbaar online bestellen
Maar die site oogt ook niet echt professioneel, hmm voorlopig vertrouw ik het niet echt
quote:Waarom ga je niet gezellig met je vriendin de stad in?
Op dinsdag 25 februari 2003 09:39 schreef Rorik het volgende:[..]
Hahaha de PABO, nou daar is die kleding te netjes voor geloof ik. Maar goed. Ik zal eens op de PABO site gaan kijken dan, vooruit
Maar die site oogt ook niet echt professioneel, hmm voorlopig vertrouw ik het niet echt
quote:Nou, die onderste twee zul je daar echt wel vinden hoor... en die bovenste kun je gewoon bij Wehkamp ofzo bestellen...
Op dinsdag 25 februari 2003 09:39 schreef Rorik het volgende:[..]
Hahaha de PABO, nou daar is die kleding te netjes voor geloof ik. Maar goed. Ik zal eens op de PABO site gaan kijken dan, vooruit
Ik vertrouw dat soort vage sites ook niet zo snel...
quote:Omdat ze 2 weken op vakantie is... En ik zocht nog leuk cadeau voor d`r... That`s why, maar goed dan nu maar de Wehkamp site afgaan
Op dinsdag 25 februari 2003 09:40 schreef LLCoolR het volgende:[..]
Waarom ga je niet gezellig met je vriendin de stad in?
quote:Aha! Ik snap!
Op dinsdag 25 februari 2003 09:44 schreef Rorik het volgende:[..]
Omdat ze 2 weken op vakantie is... En ik zocht nog leuk cadeau voor d`r... That`s why, maar goed dan nu maar de Wehkamp site afgaan
edit:
Succes!!!
zie "wet kopen op afstand"
quote:Tsja maar er zijn zoveel wetten
Op dinsdag 25 februari 2003 10:02 schreef geit het volgende:
Aankopen op afstand kunnen binnen 1 week kosteloos geannuleerd worden.zie "wet kopen op afstand"
quote:ik zou het in iedergeval niet doen, een online kledingwinkel op een gratis webhosting account
Op dinsdag 25 februari 2003 10:07 schreef Rorik het volgende:[..]
Tsja maar er zijn zoveel wetten
maar of ze zich bij die "shop" eraan houden is de big question! En het is ook niet spotgoedkoop ofzo dus om nou te zeggen goh ik probeer het maar, 150 eurotjes en dan een afgedragen balletpak in aangetekend pakketje en onder rembours zie ik niet zo zitten, misschien eerst wat goedkoops bestellen. Hmmm ik weet het nog niet helemaal
doe liever wehkamp ofzo.
maar anders komt die wet misschien nog wel van pas, de wet staat immers boven de algemene voorwaarden van dit "bedrijf"
quote:Gelukkig gaat het daar niet om en hoef jij het niet aan! En ordi valt geloof ik reuze mee, maar goed... Ik koop daar in ieder geval niks.
Op dinsdag 25 februari 2003 10:51 schreef Noayla_ het volgende:
Hmmm..echt apart vind ik het niet; het oogt eerder behoorlijk ordi en goedkoop.
Bedankt voor alle niet-doen tips vooral geen telefoonnummer gaf de doorslag...
Dus wat dat betreft zou ik mij niet druk maken.
Gratis website is toch niets mis mee. Kopen via het internet is altijd wel een risico toch. Betalen met je credit card via internet is toch altijd een risico, er zijn van die hackers die het zowieso wel kunnen kraken. Is pasgeleden nog gebeurd in Amerika geloof ik. Ze hadden een lijst van miljoenen credit card account details.
Als je echt iets aparts wil is deze website al een leuk idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |