quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nou nou nou.quote:
Zij ook wel toch?quote:
Nu je het zegt, je kan het zo aan een hond geven.quote:
Hij eet vleesquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Hij krijgt nooit knapper dan dit, maar vond het gesprek stijfjes.
Heb het gevoel Achterhoek. Twente zou ook kunnen.quote:
Oh dan kan ik die 2 niet uit elkaar houdenquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb het gevoel Achterhoek. Twente zou ook kunnen.
Is dit niet aan het begin gezegd?
Zei ze dat?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Korting vragen omdat ze een maagband heeft.
Misschien lukt het niet qua samenwonen. Ervan uitgaande dat ze nu allebei in de regio van de clubs wonen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Snap dat nooit, hoe kan voetbal zo'n impact op je leven hebben. Doe gewoon normaal.
Ah okquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, dat roep ik vanaf de bank naar hem.
Dat snap ik wel, zou zelf ook niet in Amsterdam gaan wonen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien lukt het niet qua samenwonen. Ervan uitgaande dat ze nu allebei in de regio van de clubs wonen.
Verkapte “ik vind hem niet knap dus pak het eerste excuus dat ik kan pakken.”quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:13 schreef Felagund het volgende:
Wijst ze hem nu af omdat hij niet voor Feyenoord is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |