Je kunt het beter anders aanpakken. Je zegt bijvoorbeeld eerst dat je wel eens een trio wilt met een andere vrouw erbij. Als ze daar dan JA op zegt, mooi meegenomen. Als ze NEE zegt, dan zeg jij: maar gewoon plasseks vind ik ook goed hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:03 schreef incel het volgende:
Wie heeft er hier wel eens echte lol met z'n partner? En dan bedoel ik niet samen een reisje maken wat heel erg leuk was of zo maar gewoon ouderwetse pranks en poetsen?
Ik zat laatst te denken om bijvoorbeeld voor de grap bij m'n vriendin te doen van ja we moeten praten en dan bekennen alsof ik een hele gekke fetish had. Dat ik bijvoorbeeld wilde dat ze over me heen plastte of zo. Puur om te kijken of ze erin zou trappen en hoe ze zou reageren. Maar toen bedacht ik me opeens van ja maar wat nou als ze dit zelf ook heel graag zou willen of zo wat doe je dan?
Dus ja wie van jullie haalt wel eens echt leuke grappen uit bij zijn of haar partner? Deel ze hier.
Je kan beter aan de deur selecteren.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je kunt het beter anders aanpakken. Je zegt bijvoorbeeld eerst dat je wel eens een trio wilt met een andere vrouw erbij. Als ze daar dan JA op zegt, mooi meegenomen. Als ze NEE zegt, dan zeg jij: maar gewoon plasseks vind ik ook goed hoor.
Wat is hier gek aan dan?quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:03 schreef incel het volgende:
Ik zat laatst te denken om bijvoorbeeld voor de grap bij m'n vriendin te doen van ja we moeten praten en dan bekennen alsof ik een hele gekke fetish had. Dat ik bijvoorbeeld wilde dat ze over me heen plastte of zo. Puur om te kijken of ze erin zou trappen en hoe ze zou reageren.
Dat is toch juist de bedoeling? Het als grapje brengen maar stiekem hopen dat zij het niet zo opvat. En als ze wel met afschuw reageert gewoon zeggen "haha was een grapje".quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:03 schreef incel het volgende:
maar wat nou als ze dit zelf ook heel graag zou willen of zo wat doe je dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |