Ben jij een vrouw van 35? Hoe jong zou jij gaan dan?quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:23 schreef Donna het volgende:
Ha, nou die heb ik wel behoorlijk bijgesteld, voor seks dan. Schijnbaar zijn vrouwen van plusminus 35 erg interessant voor veel jonge kerels.
Moet ik je wel gelijk in geven. Ouder dan 35 ook wel trouwens.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:23 schreef Donna het volgende:
Ha, nou die heb ik wel behoorlijk bijgesteld, voor seks dan. Schijnbaar zijn vrouwen van plusminus 35 erg interessant voor veel jonge kerels.
Zolang het legaal is en de babyface er maar af is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:26 schreef incel het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw van 35? Hoe jong zou jij gaan dan?
Dus jij vindt een vrouw van 35 en een jongen van 16 wel kunnen? Ja ik ook hoor. Allebei is legaal in Nederland.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Zolang het legaal is en de babyface er maar af is.
16 is niet legaal voor mij he, aangezien ik 18+ ben.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:30 schreef incel het volgende:
[..]
Dus jij vindt een vrouw van 35 en een jongen van 16 wel kunnen? Ja ik ook hoor. Allebei is legaal in Nederland.
En wat vind je van een man van 35 en een chick van 16?
Waar haal jij die informatie vandaan? Ik ging het laatst opzoeken en zag dat vanaf 16 gewoon legaal was.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:31 schreef Donna het volgende:
[..]
16 is niet legaal voor mij he, aangezien ik 18+ ben.
18+ dus.
Ja, dacht ik ook, onder bepaalde voorwaarden.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:31 schreef incel het volgende:
[..]
Waar haal jij die informatie vandaan? Ik ging het laatst opzoeken en zag dat vanaf 16 gewoon legaal was.
Oh schijnbaar is het 16 zegt Google. Ik heb altijd gedacht 18. Maar ja 18+ dus. Ik ga niet met een jochie van 16 in bed liggen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:31 schreef incel het volgende:
[..]
Waar haal jij die informatie vandaan? Ik ging het laatst opzoeken en zag dat vanaf 16 gewoon legaal was.
Ja je mag alleen niet hun leraar zijn of zo maar als je elkaar leert kennen tijdens het stappen is het gewoon prima.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook, onder bepaalde voorwaarden.
Ik zou me meer zorgen maken om of het legaal is of niet dan hoe het voelt.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh schijnbaar is het 16 zegt Google. Ik heb altijd gedacht 18. Maar ja 18+ dus. Ik ga niet met een jochie van 16 in bed liggen.
Dat voelt alles behalve legaal haha.
Ja maar de wet weegt zwaarder.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:37 schreef Donna het volgende:
Ik vind m'n eigen gevoel erbij toch ook wel redelijk belangrijk haha.
En hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:39 schreef Donna het volgende:
Nou 18+ dus voor mij. Als de babyface er maar af is.
Voor een relatie geen idee. Waarschijnlijk vanaf een jaar of 25/26.
35.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?
Ah ok, de meeste vrouwen gaan niet snel voor (veel) jonger.quote:
Dat verschilt helemaal per persoon lijkt me. Hoe diegene is. Als iemand van 25 eruit ziet als 16 doe ik het ook niet.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:00 schreef incel het volgende:
[..]
Is het verschil tussen een gast van 18 of 17/16 zo groot dan?
Het is nu erg trendy.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:03 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ah ok, de meeste vrouwen gaan niet snel voor (veel) jonger.
Vind ik niet, ik ken meisjes van 16 die echt super volwassen zijn voor hun leeftijd en heb vrouwen van 28 gehad die net kinderen zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat verschilt helemaal per persoon lijkt me. Hoe diegene is. Als iemand van 25 eruit ziet als 16 doe ik het ook niet.
Maar ja, ergens zo rond die 18/19 komt er wel een bepaalde vorm van volwassenheid opzetten bij de meeste mannen die er met 16 nog niet aan zit.
plus ze zijn vaak erg enthousiast en willen hun best doenquote:
Kan ook geen toeval meer zijn.quote:
Nou prima toch? Jij zit bij 16, ik bij 18.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:08 schreef incel het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik ken meisjes van 16 die echt super volwassen zijn voor hun leeftijd en heb vrouwen van 28 gehad die net kinderen zijn.
Hahaha.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:10 schreef verbijstering het volgende:
[..]
plus ze zijn vaak erg enthousiast en willen hun best doenals je er maar niet in diepe discussies mee komt
Was ik nog maar 18, je lijkt me een leuke vrouwquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou prima toch? Jij zit bij 16, ik bij 18.
Dankje.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:14 schreef incel het volgende:
[..]
Was ik nog maar 18, je lijkt me een leuke vrouw
Hohoquote:
Dat lijkt me meer, dat hoe lager het is, hoe bijzonderder het moet zijn. Meestal level je toch wat meer met wat ervaring en dichter bij jezelfquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Dankje.
Liever geen 18 hoor, dat is echt bij hoge uitzondering dat ik dat zou overwegen.
Ja, ik voel me ook echt zo. Maar ik hou wel van het losgeslagen puppy gedrag van jongere mannen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:14 schreef verbijstering het volgende:
[..]ik had ook ooit een oude fiets
![]()
nu ben ik het zelf
ok epsteinquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, ik voel me ook echt zo. Maar ik hou wel van het losgeslagen puppy gedrag van jongere mannen.![]()
Laatst nog 1 die zat helemaal onder de tattoos. Dus ik zei; trek je shirt en broek even uit en bak even een eitje voor me. Maak ik er een paar mooie foto's van, net zoals al die Instagrammers. Doettie gewoon!
Bij epstein suggereerde ze juist dat hij het niet zo nauw nam met de wet, daarom die hele doofpot toch.quote:
Waar waren deze leuke vrouwen van 35 toen ik 18 wasquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, ik voel me ook echt zo. Maar ik hou wel van het losgeslagen puppy gedrag van jongere mannen.![]()
Laatst nog 1 die zat helemaal onder de tattoos. Dus ik zei; trek je shirt en broek even uit en bak even een eitje voor me. Maak ik er een paar mooie foto's van, net zoals al die Instagrammers. Doettie gewoon!
Gewoon netjes met de boxershort aan hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:21 schreef verbijstering het volgende:
[..]ik wil niet weten denk ik wat voor fotocollectie je aanlegt
Hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:21 schreef incel het volgende:
[..]
Waar waren deze leuke vrouwen van 35 toen ik 18 was
Het moet trendy worden wanneer het voor ons niet meer interessant is om ons te leren dat het niet altijd meezit in het leven en je niet altijd kunt krijgen wat je graag wil hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:21 schreef incel het volgende:
[..]
Waar waren deze leuke vrouwen van 35 toen ik 18 was
Precies, ik moest het maar doen met leeftijdsgenootjes. Liever zo'n ervaren vrouw die mij de weg liet zien. En toen op die leeftijd kon ik ook nog gewoon 10x op een dag klaarkomen als ik zou willen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het moet trendy worden wanneer het voor ons niet meer interessant is om ons te leren dat het niet altijd meezit in het leven en je niet altijd kunt krijgen wat je graag wil hebben.
Oh ik denk meteen weer ergerquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Gewoon netjes met de boxershort aan hoor.
Oh zoiets gaat in trends?quote:
Scroll eens door Instagram en like 1x zo'n post die gaat over jonge mannen met oudere vrouwen. Daarna is je hele algoritme naar de knoppen en is het nog het enige wat je ziet!quote:
Maar daardoor doe je er toch niet automatisch aan mee?quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Scroll eens door Instagram en like 1x zo'n post die gaat over jonge mannen met oudere vrouwen. Daarna is je hele algoritme naar de knoppen en is het nog het enige wat je ziet!
Nee zeker niet, maar de hoeveelheid reels erover geven imo wel een duidelijke trend aan.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar daardoor doe je er toch niet automatisch aan mee?
Hoe oud is zij ongeveer?quote:
Dat komt eerder omdat je zelf een post hebt bekeken. Bij mij is het nu allemaal jonge vrouwen met oude mannen omdat ik zelf een paar van die posts heb bekekenquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Scroll eens door Instagram en like 1x zo'n post die gaat over jonge mannen met oudere vrouwen. Daarna is je hele algoritme naar de knoppen en is het nog het enige wat je ziet!
Jep. Jij zit dus in de 'daddy hoek' haha!quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:41 schreef incel het volgende:
[..]
Dat komt eerder omdat je zelf een post hebt bekeken. Bij mij is het nu allemaal jonge vrouwen met oude mannen omdat ik zelf een paar van die posts heb bekeken
Ik hou wel van allebei, vrouw van 35 is af en toe lekker maar een lekker jong meisje die van 'oudere mannen' houdt gaat er ook wel inquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Jep. Jij zit dus in de 'daddy hoek' haha!
Is het niet meer dat zo'n algoritme gewoon veel verzamelt op zo'n gebied en het daardoor eerder lijkt alsof het gangbaar is?quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar de hoeveelheid reels erover geven imo wel een duidelijke trend aan.
Net als ijshockey nu, gaan ook steeds meer dames heen.
Welcome to the boy aquarium!
Dan moet je wat issues erbij voor lief nemenquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Jep. Jij zit dus in de 'daddy hoek' haha!
Ja dat is precies zo. Daarom altijd kut als je per ongeluk rage bait opent of erop reageert, vervolgens is je hele algo verneuktquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is het niet meer dat zo'n algoritme gewoon veel verzamelt op zo'n gebied en het daardoor eerder lijkt alsof het gangbaar is?
Sssttt.. Laat me even in de waan.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is het niet meer dat zo'n algoritme gewoon veel verzamelt op zo'n gebied en het daardoor eerder lijkt alsof het gangbaar is?
Niet ieder jong meisje heeft daddy issues hoor. Zijn ook gewoon genoeg meiden van 16 17 en 18 die gewoon van 'oudere' mannen houden omdat ze het zelf chill vinden om goed geneukt te worden in alle vrijheid, want de meeste mannen van 30+ hebben een auto en een eigen huis dus dat maakt alles ook een stuk aantrekkelijker dan stiekem bij iemand op de kamer als de ouders beneden zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:46 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dan moet je wat issues erbij voor lief nemenmaar het is een grote groep
Oh tuurlijk, laat je lekker gaanquote:
Gewoon genieten van je algorithmequote:
39quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:08 schreef Viesdik het volgende:
Hoe oud zou jij gaan is net zo legitieme vraag.
50quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:08 schreef Viesdik het volgende:
Hoe oud zou jij gaan is net zo legitieme vraag.
Ik zou tatiana simic nog wel de hand schuddenquote:
Oke ja voor sommigen zou ik een uitzondering maken, melania ook trouwensquote:Op woensdag 28 januari 2026 11:10 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik zou tatiana simic nog wel de hand schudden
Gaat het je vooral over "wat anderen ergens van vinden" of of een "relatie met een enorm leeftijdsverschil ook goed werkt" ?quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:58 schreef incel het volgende:
Stel je ontmoet een meisje echt super leuk en zo maar het punt is alleen ze is vrij jong. Hoe jong zou jij gaan?
Ik persoonlijk heb geen grens zolang ze maar en leuk is en legaal. Maar er heerst soms een beetje een stigma. Op social media kom ik geregeld mensen tegen die vinden dat als je bijv 30 bent je al niet met een chick van 20 mag zijn of zo.
Hoe sta jij hier tegenover?
Zo zie je dat het hele verhaal over emotionele verbinding ten aanzien van seks dat veel getrouwde vrouwen bezigen die geen zin meer hebben eigenlijk ook maar onzin is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:23 schreef Donna het volgende:
Als iemand een celebrity factor heeft verschuift je grens sowiesoquote:Op woensdag 28 januari 2026 11:12 schreef incel het volgende:
[..]
Oke ja voor sommigen zou ik een uitzondering maken, melania ook trouwens![]()
Ja, maakt mij ook niet uit hoe oud Charlie Hunnam is.quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:20 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Als iemand een celebrity factor heeft verschuift je grens sowieso
die is gewoon geschikt voor jou qua leeftijdquote:Op woensdag 28 januari 2026 11:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, maakt mij ook niet uit hoe oud Charlie Hunnam is.![]()
Alsie 55 was mochtie ook komenquote:Op woensdag 28 januari 2026 11:28 schreef verbijstering het volgende:
[..]
die is gewoon geschikt voor jou qua leeftijd
"I swear officer I thought she was 18"quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:34 schreef Arjan456 het volgende:
Jongste waar ik seks mee gehad heb was 18, teminste ze zei dat ze 18 was.
Nee, er is wel diepgang, maar niet op dat gebied.quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo zie je dat het hele verhaal over emotionele verbinding ten aanzien van seks dat veel getrouwde vrouwen bezigen die geen zin meer hebben eigenlijk ook maar onzin is.
Ga er tenminste vanuit dat als je een joch van 20 doet het puur vanuit wederzijdse lust is en er er geen diepgaande gesprekken bij komen kijken?
quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, er is wel diepgang, maar niet op dat gebied.
quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, er is wel diepgang, maar niet op dat gebied.
Ze zag er wel jonger uit, maar waarom zou ze liegen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:35 schreef incel het volgende:
[..]
"I swear officer I thought she was 18"
49quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:29 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Voor mij ook 16.
Hoe oud ben je zelf??
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
49
16 is legaal dus als het er lekker uit ziet waarom niet.
Uiteraard niet qua relatie, maar puur als .
En?quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent toch een kerel van 40 met een hypotheek?
Wat triest zeg om als 49 jarige zo over een meid van 16 te pratenquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
49
Nja niet zoveel want je hebt de wet aan je zijde, alleen had zoiets gewoon niet achter je gezocht. Blijkt maar weer dat je vaak geen idee hebt met wie je te maken hebt op een internetforum.quote:
Wtfquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
49
Dan is het beter om niet aan kinderen te zitten. Ook niet als ze het zelf wel ok vinden op dat moment.quote:
Ja ik word er oprecht een beetje misselijk van als ik dat lees. Wtf.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
The fuck lees ik hier allemaal joh.
Volwassen mannen die over kinderen praten als "...".
Zo,praten over mensen is inderdaad misselijkquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik word er oprecht een beetje misselijk van als ik dat lees. Wtf.
het is (eigen leeftijd / 2 x 0) +14quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er is een formule waarmee je kan berekenen of een bepaald leeftijdsverschil in een relatie maatschappelijk aanvaardbaar is. Je deelt de leeftijd van de oudste partner door 2 en telt er 7 jaar bij op. Dan krijg je de minimum leeftijd die de jongste partner moet hebben
Hoe moet ik dat begrijpen?quote:
Domme formule verder, maar ok.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er is een formule waarmee je kan berekenen of een bepaald leeftijdsverschil in een relatie maatschappelijk aanvaardbaar is. Je deelt de leeftijd van de oudste partner door 2 en telt er 7 jaar bij op. Dan krijg je de minimum leeftijd die de jongste partner moet hebben.
Voor mij met 56 jaar zou dat betekenen dat ik een dame vanaf 35 jaar zou mogen.
Ja, best wel.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als je als ouwe zak naar een DvP gaat, dan heb je ook de kans dat je met een meid van 21 in bed komt te liggen. Is dat ook walgelijk?
Sommige mensen hebben misschien wel behoefte aan zo'n formule.quote:
Het lijkt mij meer een kwestie van gezond verstand.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben misschien wel behoefte aan zo'n formule.
Feitelijk zie je dat ook aan dit topic.
Ik dacht, laat ik er bewust eens een spatie tussen zettenquote:Op woensdag 28 januari 2026 16:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
67 vind ik te oud… misschien als ik 80 ben…
En dan achteraf klagen dat de vrouwen moeilijk zijn en niet snel in bed willen..quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb jonge kinderen, dus ik wordt doodgegooid met 6 7… Vandaar dat ik het maar negeerde. Sorry.quote:Op woensdag 28 januari 2026 16:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik er bewust eens een spatie tussen zetten
Stfuquote:
Het is er gelukkig maar een die gelet op de bewoordingen vooral even aandacht nodig lijkt te hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2026 16:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dan achteraf klagen dat de vrouwen moeilijk zijn en niet snel in bed willen..
Gek he, als je als kind al zo gebruikt wordt door een vieze vent.
Natuurlijk zouden ze daar nooit openlijk voor uitkomen, de meeste mannen nemen die waarheid het liefst mee hun graf in. Maar ik garandeer je dat iedere gezonde hetero man wel eens naar een 16 jarige kijkt en denkt 'damn...het leven is niet eerlijk.'quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:30 schreef Donna het volgende:
Jullie hebben dan neem ik aan geen kinderen in die leeftijd? Ik zou mijn broers heel vreemd aankijken als ze geilen op de vriendinnen van hun zoons/dochters...
Zwanger raken van een tienerjongen of zwanger raken van een 35+kerel die haar vader had kunnen zijn (of misschien ook wel isquote:Op woensdag 28 januari 2026 21:02 schreef TigerXtrm het volgende:
En laten we wel wezen, relatief nog niet zo heel lang geleden in onze geschiedenis was het de normaalste zaak van de wereld dat een tienermeisje zwanger werd
Dat is vaak al met 12 hèquote:niet heel lang nadat ze vruchtbaar werd.
Begrijpend lezen is moeilijk hequote:Op woensdag 28 januari 2026 22:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Zwanger raken van een tienerjongen of zwanger raken van een 35+kerel die haar vader had kunnen zijn (of misschien ook wel is) zijn nog wel twee totaal verschillende dingen
[..]
Dat is vaak al met 12 hè![]()
Nou vertel, wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 29 januari 2026 00:37 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk he
Ijshockeyquote:
quote:
quote:
quote:Dan heb ik het over een paar honderd jaar geleden.
Laten we wel wezen, de rest van je contextquote:
Dit dus. Zou het erg raar vinden om met een meid in bed te liggen die mijn dochter had kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:11 schreef Chandler het volgende:
Doe mij maar vanaf een jaar of 25, jonger hoef ik niet. En liever zelfs wat ouder, die weten wat seks is en durven vaak wat meer...
De rest is gewoon feitelijk hoe de wereld werkt. Kun je heel veel van vinden, maar dat gaat niets veranderen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, de rest van je context
Dan heb ik het over een paar honderd minuten geleden.
Ik herinner me nog een film met Dustin Hofman...quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:44 schreef Donna het volgende:
Nou zodra ik 40+ ben hoop ik niet dat ik op die manier naar de vrienden van mijn dochters kijken.
Knappe vent? Ja.
Seksueel aantrekkelijk? Mag toch hopen van niet!
Nu zijn mijn kinderen 5 en 11, maar je hebt gelijk hoor. Hadden ze dezelfde leeftijd gehad, dan had ik er waarschijnlijk anders naar gekekenquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:44 schreef Donna het volgende:
Nou zodra ik 40+ ben hoop ik niet dat ik op die manier naar de vrienden van mijn dochters kijken.
Knappe vent? Ja.
Ha, had ik je post dus tóch goed (begrijpend) gelezenquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De rest is gewoon feitelijk hoe de wereld werkt. Kun je heel veel van vinden, maar dat gaat niets veranderen.
Wat jij wil jongenquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Ha, had ik je post dus tóch goed (begrijpend) gelezen![]()
Ik zou ook geen nee zeggen, tegen een leuke meid van 16.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat triest zeg om als 49 jarige zo over een meid van 16 te praten
Hoe oud ben je zelf?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:57 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Ik zou ook geen nee zeggen, tegen een leuke meid van 16.
het zit hier ramvol pedofielen!quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Das over 5 jaarquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:44 schreef Donna het volgende:
Knappe vent? Ja.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
het zit hier ramvol pedofielen!
Dát is pedofielquote:
Dat weet ik. Treurig genoeg wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
ik zeg nee tegen pedopraktijkenquote:
Zo'n mekkerende jongere lijkt mij ook niks. Ergens tussen de 25 & 40 is perfect voor mij.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:11 schreef Chandler het volgende:
Doe mij maar vanaf een jaar of 25, jonger hoef ik niet. En liever zelfs wat ouder, die weten wat seks is en durven vaak wat meer...
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik zeg nee tegen pedopraktijken
dikke vette like gegevenquote:
Dat ook. En naar mate je wat ouder wordt heb je ook geen energie meer voor zo'n jong ding.. of iig niet in de dingen die zij wil willen. En een goed gesprek is toch wel een must.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo'n mekkerende jongere lijkt mij ook niks. Ergens tussen de 25 & 40 is perfect voor mij.
Kan je tenminste ook nog een fatsoenlijk gesprek mee hebben tussendoor.
graag of niet boris boefquote:
Ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Das over 5 jaar
Geloof je werkelijk dat je dan opeens heel anders naar die fuckboys kijkt dan je nu doet?
Ja oke maar jij zei na je veertigste dus niet ineens de doelpalen verschuiven nuquote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja.
Die heren zijn nu een jaar of 10 jonger. Tegen de tijd dat mijn dochters die leeftijd hebben zijn we plusminus 15 jaar verder. Dan ben ik de 50 al voorbij. Ik geloof zeker dat ik er dan heel anders naar kijk. Dan zijn die jongens 25-30 jaar jonger dan ik ben. Nee dankje!
In de 40 kan je ook kinderen van plusminus 22 hebben. Ja dan is het verschil minder groot, maar je zit alsnog elke dag met je kinderen in die fase. Kan me niet voorstellen dat je dan zo naar vrienden van je kinderen kijkt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja oke maar jij zei na je veertigste dus niet ineens de doelpalen verschuiven nu
Mijn vriendin is ook 8 jaar ouder ja lolquote:Op woensdag 28 januari 2026 09:23 schreef Donna het volgende:
Oh dat zou me niet kunnen schelen, door voor jezelf zo bewust de link met je kinderen te leggen maak je seks natuurlijk snel ongewenst en of bizar. Je kunt ook afspreken voor casual seks een of andere anonieme hunk via Tinder of whatever uit de andere kant van het land.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:48 schreef Donna het volgende:
[..]
In de 40 kan je ook kinderen van plusminus 22 hebben. Ja dan is het verschil minder groot, maar je zit alsnog elke dag met je kinderen in die fase. Kan me niet voorstellen dat je dan zo naar vrienden van je kinderen kijkt.
Nou, een gesprek met een 16 jarige zou toch ook een belletje moeten doen rinkelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat wanneer je kinderen hebt je pas echt goed notie krijgt van doen en laten van kid i.c.m. leeftijd. De kerels die hier roepen dat ze een 16 jarige zouden doen ,of een lekker jong meisje, zouden dit (hoop ik) nooit tolereren mocht dit gebeuren bij hun eigen 16 jarige dochter.
Maar ook zoals ik eerder zei, als je in de 40 bent en je hebt kids van een jaar of 25, dan kijk je heel anders naar mannen (of vrouwen) van die leeftijd dan wanneer je jonge kinderen hebt of wanneer je kindloos bent.
Een volwassene met een 16 jarige is sowieso not done ja. Als je dat zelfs zonder kinderen niet door hebt is dat best tragisch.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, een gesprek met een 16 jarige zou toch ook een belletje moeten doen rinkelen.
Er zijn natuurlijk altijd tieners die vroeg volwassen zijn. Maar in zijn algemeenheid kan ik mij niet voorstellen dat je echt klikt met een tiener als je als man daadwerkelijk volwassen bent.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, een gesprek met een 16 jarige zou toch ook een belletje moeten doen rinkelen.
Er zijn natuurlijk altijd tieners die vroeg volwassen zijn. Maar in zijn algemeenheid kan ik mij niet voorstellen dat je echt klikt met een tiener als je als man daadwerkelijk volwassen bent.
Je hoeft ook geen klik te hebben met iemand voor een one night stand met één of andere chick die je in de kroeg of op straat bent tegengekomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als er geen zinnig woord uit komt dan is de seksuele aantrekkingskracht ook in 1 klap weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen klik te hebben met iemand voor een one night stand met één of andere chick die je in de kroeg of op straat bent tegengekomen natuurlijk.
Voor jou en mij ja. Voor hele alcoholistische volksstammen die zich ieder weekend klem zuipen niet. Zat mannen die hun geluk beproeven, en zat jonge meisjes die met volle teugen genieten van al die aandacht.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als er geen zinnig woord uit komt dan is de seksuele aantrekkingskracht ook in 1 klap weg.
Nou, ik wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen klik te hebben met iemand voor een one night stand met één of andere chick die je in de kroeg of op straat bent tegengekomen natuurlijk.
Als je dronken bent hoef je geen klik met elkaar te hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Volgens mij was het stukje autobiografisch jaquote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Youp lag toch ook wel eens op een jong mokkeltje….
Wel grappig dat je dat koppelt aan woke, terwijl dat juist rechts conservatief is.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:03 schreef incel het volgende:
Wel blij om te zien dat mensen tegenwoordig gewoon zeggen van "Ja 16+ als ze lekker is". Paar jaar geleden toen woke nog heel hip was deden mensen echt alsof je een pedo was als je iemand zou doen die 5 jaar jonger dan jij was. Maar vrouwen worden vandaag de dag veel volwassener zowel fysiek als mentaal.
Een 16 jarige is niet volwassen. Echt niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:03 schreef incel het volgende:
Wel blij om te zien dat mensen tegenwoordig gewoon zeggen van "Ja 16+ als ze lekker is". Paar jaar geleden toen woke nog heel hip was deden mensen echt alsof je een pedo was als je iemand zou doen die 5 jaar jonger dan jij was. Maar vrouwen worden vandaag de dag veel volwassener zowel fysiek als mentaal.
Dan heb je niet opgelet. Tegenwoordig kunnen veel jongere chicks dan dat zelfs dikke tieten hebben. Zou er zelf nooit eentje aanraken hoor, hou me altijd aan de wettelijke minimum leeftijd (dus 16+), maar laten we niet doen alsof chicks van 16 te jong zijn of zoquote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een 16 jarige is niet volwassen. Echt niet.
Max 5 jaar jonger is weer het andere uiterste. Dat slaat ook nergens op.
Het gaat niet om borstomvang. Het gaat om mentale ontwikkeling. Dat snap jij toch ook wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:08 schreef incel het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet. Tegenwoordig kunnen veel jongere chicks dan dat zelfs dikke tieten hebben. Zou er zelf nooit eentje aanraken hoor, hou me altijd aan de wettelijke minimum leeftijd (dus 16+), maar laten we niet doen alsof chicks van 16 te jong zijn of zoDie zijn gewoon wettelijk en biologisch 100% klaar voor seks.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat om mentale ontwikkeling.
Blijkbaar niet:quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat niet om borstomvang. Het gaat om mentale ontwikkeling. Dat snap jij toch ook wel.
Maar VEM heeft gelijk, de minimum leeftijd van degene waarmee je sex mag hebben wordt bepaald door de mentale ontwikkeling van kinderen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:13 schreef incel het volgende:
[..]Cringe
met zo'n instelling zal je nooit een lekker wijf neuken
Waarom maakt iemand een slechte indruk als die zegt sex te willen met 16-jarigen?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:18 schreef incel het volgende:
Ok misschien een beetje hard, sorry, maar kijk, als je echt een hetero man bent, dan ga je mij niet vertellen dat je nee zegt tegen een chick die jong, lekker en legaal is. Ik heb meer het idee dat de mensen die nee zeggen dit zeggen omdat ze weten dat ze sowieso al nooit een kans zouden kunnen maken. Of ze zeggen nee omdat hun vrouw toevallig meeleest en ze willen een goede indruk maken.
Maar als je echt een (vrijgezelle) hetero man bent, dan ge je echt geen nee zeggen tegen een jong, lekker, legaal mokkel omdat je denkt er na afloop geen diepgaande fylosofische discussies mee kan hebben of zoGive me a break
Onder voorwaarden? Nee hoor. 16 is good to go. De enige voorwaarden is dat die persoon van 16 geen geld voor mag vragen. Oftewel zichzelf hoereren. Dat mag niet. Verder geen idee over welke voorwaarden jij het hebt. Ik ken ze niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:20 schreef Wantie het volgende:
De wetgever stelt dat dat bij 16 jaar is.
En dan onder voorwaarden.
Mentale ontwikkeling heeft weinig met seks te maken. Of wil jij na de daad diepgaande discussies voeren of filosoferen over de zin des levens of wat is deze?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat niet om borstomvang. Het gaat om mentale ontwikkeling. Dat snap jij toch ook wel.
Ja, want ‘lekkere wijven’ ouder dan 19 jaar bestaan niet natuurlijk…quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:13 schreef incel het volgende:
[..]Cringe
met zo'n instelling zal je nooit een lekker wijf neuken
Als je mensen probeert wijs te maken dat je eigenlijk geen incel maar een seks god bent, dan is het beter om niet dit soort teksten die ‘ik ben zeer onervaren met vrouwen’ schreeuwen te bezigen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:18 schreef incel het volgende:
Ok misschien een beetje hard, sorry, maar kijk, als je echt een hetero man bent, dan ga je mij niet vertellen dat je nee zegt tegen een chick die jong, lekker en legaal is. Ik heb meer het idee dat de mensen die nee zeggen dit zeggen omdat ze weten dat ze sowieso al nooit een kans zouden kunnen maken. Of ze zeggen nee omdat hun vrouw toevallig meeleest en ze willen een goede indruk maken.
Maar als je echt een (vrijgezelle) hetero man bent, dan ge je echt geen nee zeggen tegen een jong, lekker, legaal mokkel omdat je denkt er na afloop geen diepgaande fylosofische discussies mee kan hebben of zoGive me a break
Voor mij is een vrouw meer dan een sekspop waar je even een kunstje op doet.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Mentale ontwikkeling heeft weinig met seks te maken. Of wil jij na de daad diepgaande discussies voeren of filosoferen over de zin des levens of wat is deze?
Ik ga gewoon slapen na de daad.
De natuur heeft bepaald wanneer vrouwen geslachtsrijp zijn. Vaak is dat een stuk eerder dan 16.
Die grens hebben wij ons zelf opgelegd omdat wij alles daaronder hebben aangepraat als moreel verwerpelijk.
Wat natuurlijk kolder is.
Er zijn zat landen waar het de normaalste zaak van de wereld is om seks te hebben zodra de vrouw daar lichamelijk klaar voor is, oftewel aan de klats raakt.
Als jij in zo'n land opgegroeid was dan was het ook voor jou normaal.
De natuur bepaald wanneer een man en een vrouw klaar zijn voor seks. Dat wij daar allemaal wetten en limieten voor bedenken doet daar verder weinig aan af.
Je mag geen leraar of werkgever zijn. Maar als je gewoon een vreemde bent op straat dan mag het.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Onder voorwaarden? Nee hoor. 16 is good to go. De enige voorwaarden is dat die persoon van 16 geen geld voor mag vragen. Oftewel zichzelf hoereren. Dat mag niet. Verder geen idee over welke voorwaarden jij het hebt. Ik ken ze niet.
Seks kan juist leuk zijn dan. Heb ook wel eens seks gehad met iemand die geen Nederlands kon en alleen gebrekkig Engels. Van die au pairs of zo die dan hier 6 maanden als gratis schoonmaakster en oppas worden uitgebuit want ja cultural exchange blabla en dan op tinder gaan en dan even die Nederlandse BWC van dichtbij willen meemaken. Daar is niks mis mee. Je hoeft echt geen soul mates te zijn om iets te doen want mensapen al duizenden jaren doen hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor mij is een vrouw meer dan een sekspop waar je even een kunstje op doet.
Aantrekking wordt door meer bepaald dan hoe iemand eruit ziet en sowieso: hoe werkt dat in jouw fantasie dat je seks hebt met tieners en er niet meer hoeft te praten? Want ze komen naar jou toe en vragen vriendelijk of je hen even wil neuken?
Zo werkt het bepaald niet in de praktijk. Dat zie je alleen in porno dat mensen twee of drie zinnen uitwisselen en de lippen verdwijnen al over de lul…
Ik heb nergens gezegd dat je soul mates moet zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:00 schreef incel het volgende:
[..]
Seks kan juist leuk zijn dan. Heb ook wel eens seks gehad met iemand die geen Nederlands kon en alleen gebrekkig Engels. Van die au pairs of zo die dan hier 6 maanden als gratis schoonmaakster en oppas worden uitgebuit want ja cultural exchange blabla en dan op tinder gaan en dan even die Nederlandse BWC van dichtbij willen meemaken. Daar is niks mis mee. Je hoeft echt geen soul mates te zijn om iets te doen want mensapen al duizenden jaren doen hoor.
Een hetero man valt op vruchtbare vrouwen (niet te vergelijken met pedofilie al doen mensen die vergelijking maken maar al te graag). En vruchtbaar, dat kan ook gewoon een lekker mokkel zijn van 17. Tsja wat voor klik wil je, je wilt allebei seks met elkaar, dat is toch klik genoeg. Het wordt gewoon niet veel mooier dan dat. Je wil toch ook een nieuwe auto, en niet een oud barrel met 300k op de teller?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je soul mates moet zijn.
Maar nu even de realiteit als een tiener interesse in jou heeft: dan kom je in gesprek en merk je gewoon dat ze nog een kind is. Dat is toch een afknapper als je zelf volwassen bent? En dan zwijg ik maar over het feit dat seks met een tiener ook vaak betekent seks met een onervaren meisje.
Dat is weer totaal anders met vakantieliefdes e.d. waarmee je prima een klik kan hebben ondanks dat je een andere taal spreekt.
Overigens: er zijn best tieners die ik aantrekkelijk vind om naar te kijken, maar voor mij zijn inmiddels vrouwen op hogere leeftijd ook aantrekkelijker om te zien. Het idee dat vrouwen op hun mooist zijn als ze tiener zijn klopt dan ook niet omdat als je ouder wordt je smaak op dat gebied ook veranderd.
Als ik naar foto’s van mijn vrouw kijk dan vind ik haar op haar mooist als begin dertiger. Misschien dat het een rol speelt dat ik haar toen heb leren kennen, maar toch… foto’s van haar als tiener… schattig enzo, maar dan houdt het wel op.
Persoonlijk vind ik het wat sneu aandoen als een man die zeg 40 is nog steeds tieners in het vizier heeft.
Wat is dit nou voor een idiote vergelijking? Nog afgezien van dat ik liever een Ferrari 250 SWB rijd dan een nieuwe KIA…quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:39 schreef incel het volgende:
[..]
Een hetero man valt op vruchtbare vrouwen (niet te vergelijken met pedofilie al doen mensen die vergelijking maken maar al te graag). En vruchtbaar, dat kan ook gewoon een lekker mokkel zijn van 17. Tsja wat voor klik wil je, je wilt allebei seks met elkaar, dat is toch klik genoeg. Het wordt gewoon niet veel mooier dan dat. Je wil toch ook een nieuwe auto, en niet een oud barrel met 300k op de teller?
Echt johquote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Mentale ontwikkeling heeft weinig met seks te maken. Of wil jij na de daad diepgaande discussies voeren of filosoferen over de zin des levens of wat is deze?
Ik ga gewoon slapen na de daad.
De natuur heeft bepaald wanneer vrouwen geslachtsrijp zijn. Vaak is dat een stuk eerder dan 16.
Die grens hebben wij ons zelf opgelegd omdat wij alles daaronder hebben aangepraat als moreel verwerpelijk.
Wat natuurlijk kolder is.
Er zijn zat landen waar het de normaalste zaak van de wereld is om seks te hebben zodra de vrouw daar lichamelijk klaar voor is, oftewel aan de klats raakt.
Als jij in zo'n land opgegroeid was dan was het ook voor jou normaal.
De natuur bepaald wanneer een man en een vrouw klaar zijn voor seks. Dat wij daar allemaal wetten en limieten voor bedenken doet daar verder weinig aan af.
Nee ik zou nooit iemand neuken die nog niet wettelijk oud genoeg is. Rij met m'n auto vaak zat te hard op een lege snelweg want daar heeft niemand last van, maar een zedenmisdrijf is echt wel andere koek. Een meisje van 10 heeft nog geen recht op zelfbeschikking en een chick van 16 wel. Dus ik hou gewoon 16+ aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een idiote vergelijking? Nog afgezien van dat ik liever een Ferrari 250 SWB rijd dan een nieuwe KIA…
Er zijn meisjes van 10 jaar die al zwanger kunnen worden. Val jij daarop?
Hoe dan ook: ik leg de lat duidelijk wat hoger dan jij.
En als ik jou nou vertel dat veel vrouwen die als tiener seks hebben gehad met een veel oudere man daarop terugkijkend ervan walgen… verandert dat iets voor je?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:11 schreef incel het volgende:
[..]
Nee ik zou nooit iemand neuken die nog niet wettelijk oud genoeg is. Rij met m'n auto vaak zat te hard op een lege snelweg want daar heeft niemand last van, maar een zedenmisdrijf is echt wel andere koek. Een meisje van 10 heeft nog geen recht op zelfbeschikking en een chick van 16 wel. Dus ik hou gewoon 16+ aan.
Joh mensen hebben wel eens seks met iemand en hebben en er later spijt van. Of juist totaal niet en denken er regelmatig aan terug omdat ze het wel leuk vonden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En als ik jou nou vertel dat veel vrouwen die als tiener seks hebben gehad met een veel oudere man daarop terugkijkend ervan walgen… verandert dat iets voor je?
Welke leeftijdscategorie ben jij als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:32 schreef incel het volgende:
[..]
Joh mensen hebben wel eens seks met iemand en hebben en er later spijt van. Of juist totaal niet en denken er regelmatig aan terug omdat ze het wel leuk vonden.
Tussen de 30 a 40 ergens. Je gaat me toch niet vertellen dat ik een viespeuk ben he dat zou ik als zeer kwetsend ervaren.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Welke leeftijdscategorie ben jij als ik vragen mag?
Dit zeg ik toch allemaal niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Echt joh![]()
Die vroegrijpe meisjes van 12 zitten echt niet te wachten op een vetzak die over ze heen gaan.
Het is niet omdat het daar gebeurt, dat het ok is he? Die meisjes zijn daar ook niets waard. Besnij ze maar, huwelijk ze uit! Haha ja ze heeft haar regels dus het kan! Duw er maar meteen een baby in zodat ze op haar 13e al kan doodbloeden tijdens de bevalling. Who cares, we pakken wel een nieuw wijf.
Bah... Soms walg ik echt van sommige mannen
Nee, ik denk meer dat je empathisch vermogen mist, dan wel een asociale klootzak bent.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:40 schreef incel het volgende:
[..]
Tussen de 30 a 40 ergens. Je gaat me toch niet vertellen dat ik een viespeuk ben he dat zou ik als zeer kwetsend ervaren.
Hoop aannames. Wie zegt dat ik niet wil dat zij het naar haar zin heeft?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik denk meer dat je empathisch vermogen mist, dan wel een asociale klootzak bent.
Want een tiener is niet in staat om altijd verstandige beslissingen te nemen. En het feit dat jij kennelijk jouw lust plaatst boven haar mentale gezondheid (want dat risico loop je nu eenmaal), danwel je niet realiseert dat je dat doet, spreekt niet bepaald voor je.
Ik vind het wat anders als je een zeg 18 jarige leert kennen en je wordt verliefd op elkaar en je krijgt een relatie. Of dat je een keer in bed beland bij een tiener die in doen en later extreem volwassen is voor haar leeftijd.
Maar echt je aandacht richten op tieners? Creepy as fuck!
Vermoedelijk het hebben van normen en waarden die jij niet hebt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:03 schreef vosss het volgende:Ik zie niet in waarom iedereen zo loopt te stuiteren en daarover valt?
Nouja het zijn wel precies de users waar ik het van had verwacht eigenlijkquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Je leest niet wat ik schrijf.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:07 schreef incel het volgende:
[..]
Hoop aannames. Wie zegt dat ik niet wil dat zij het naar haar zin heeft?
Was al honderden jaren een match hoor die combi en nu nog steeds.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik schrijf.
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat jij op jouw leeftijd volstrekt geen match voor een tiener bent en het risico op misbruik groot is.
Dat heeft alles te maken met verantwoordelijkheidsgevoel.
Honderden jaren geleden was de gemiddelde leeftijdsverwachting een beetje wat jouw leeftijd nu is. Dus jij zou toen een hoogbejaarde zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:14 schreef incel het volgende:
[..]
Was al honderden jaren een match hoor die combi en nu nog steeds.
Misschien laat je jezelf te veel beinvloeden door wat alleenstaande vrouwen van 30+ op social media schrijven?
Toen ik een gast van 18 was wilde ik echt wel een chick neuken van 30, dus snap niet waarom dat omgekeerd niet zo zou zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Honderden jaren geleden was de gemiddelde leeftijdsverwachting een beetje wat jouw leeftijd nu is. Dus jij zou toen een hoogbejaarde zijn.
Nee, dat was dus toen ook geen match.
En ik laat mij beïnvloeden door mijn ervaringen. Ik vermoed dat jij helemaal nooit hebt meegemaakt dat een tiener interesse in jou had en je het dus van een afstand bekijkt. En ja, dan oogt het best aantrekkelijk.
Maar dat houdt dus op als je ze echt leert kennen, want je hebt als volwassene heel weinig raakvlakken met een tiener. Het zijn kinderen. En natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar we noemen het niet voor niets uitzonderingen.
Ja, want ik spreek ook echt die tienermeiden er op aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:26 schreef incel het volgende:
[..]
Toen ik een gast van 18 was wilde ik echt wel een chick neuken van 30, dus snap niet waarom dat omgekeerd niet zo zou zijn.
Vind het eigenlijk eerder schrokkend wie jij wel niet denkt dat je bent om te bepalen voor meisjes die het recht hebben om dit zelf te bepalen te vertellen met wie ze seks mogen hebben
Snappen jullie dan niet dat dit gewoon een norm was omdat het meisje er totaal niets over te zeggen had?? Omdat mannen wel vonden dat zij recht op hun hadden en zij geen rechten had? Denk je dat al die meisjes hier van genoten hebben?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:14 schreef incel het volgende:
[..]
Was al honderden jaren een match hoor die combi en nu nog steeds.
Misschien laat je jezelf te veel beinvloeden door wat alleenstaande vrouwen van 30+ op social media schrijven?
Wel zo eerlijk zijn om een foto van jezelf te gebruiken ipv een jongere, veel fittere, kerel.quote:
Ken genoeg oude stellen die 10 of 20 jaar leeftijdsverschil hebben en gewoon vandaag de dag nog steeds al 50 jaar gelukkig samen zijn en niemand had het over dat ze gedwongen werden ze waren vroeger gewoon verliefd op elkaar geworden dus waarom zou het nu opeens anders zijn?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Snappen jullie dan niet dat dit gewoon een norm was omdat het meisje er totaal niets over te zeggen had?? Omdat mannen wel vonden dat zij recht op hun hadden en zij geen rechten had? Denk je dat al die meisjes hier van genoten hebben?
Jullie doen net alsof al die kinderen nu gestraft zijn omdat ze nu niet meer als 13 jarige volgeduwd worden
Niks lastigs aan. Je bent oud genoeg of niet oud genoeg om een auto te besturen. Je bent oud genoeg of niet oud genoeg om te bepalen met wie je seks hebt. De meeste mensen snappen dit gewoon.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wel zo eerlijk zijn om een foto van jezelf te gebruiken ipv een jongere, veel fittere, kerel.
Overigens: als er een zeer grote ongelijkheid is tussen de partners is consent een lastig concept. Daarom is bv seks met een leerling of patiënt niet ok. En dat kun je als norm prima doortrekken naar deze discussie.
Mijn vrouw is ook 15 jaar jonger dan ik. Maar ik heb toch duidelijk gezegd dat ik mij best voor kan stellen dat het je overkomt dat je gevoelens krijgt voor een tiener.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:37 schreef incel het volgende:
[..]
Ken genoeg oude stellen die 10 of 20 jaar leeftijdsverschil hebben en gewoon vandaag de dag nog steeds al 50 jaar gelukkig samen zijn en niemand had het over dat ze gedwongen werden ze waren vroeger gewoon verliefd op elkaar geworden dus waarom zou het nu opeens anders zijn?
Je noemt zelf al een voorwaarde.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Onder voorwaarden? Nee hoor. 16 is good to go. De enige voorwaarden is dat die persoon van 16 geen geld voor mag vragen. Oftewel zichzelf hoereren. Dat mag niet. Verder geen idee over welke voorwaarden jij het hebt. Ik ken ze niet.
22.000 jonge meisjes sterven per jaar door zwangerschap/bevalling. Doodsoorzaak nr 1 bij jonge meisjes.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:03 schreef vosss het volgende:
Ik zeg louter dat de natuur bepaald wanneer iemand klaar is om seks te hebben/om te baren.
Nee, de meeste mensen vinden een kerel van jouw leeftijd die zich richt op tieners een raar figuur die waarschijnlijk mentaal niet helemaal 100 is.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:38 schreef incel het volgende:
[..]
Niks lastigs aan. Je bent oud genoeg of niet oud genoeg om een auto te besturen. Je bent oud genoeg of niet oud genoeg om te bepalen met wie je seks hebt. De meeste mensen snappen dit gewoon.
Ik vind het oneerlijk dat je kan zeggen dat zulke mensen niet goed bij hun paasei zijn. Gewoon hetero mannen die de wet respecteren. En als die een kans hebben om met een echt lekker jong wijf af te spreken zullen ze die kans gewoon nemen. Weet je tenminste dat je met een echt iemand te maken hebt en niet een neppe hypocriet die doet alsof omdat hij bang is dat hij anders op z'n donder krijgt van z'n vrouw als hij voor die mening uitkomt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn vrouw is ook 15 jaar jonger dan ik. Maar ik heb toch duidelijk gezegd dat ik mij best voor kan stellen dat het je overkomt dat je gevoelens krijgt voor een tiener.
Het grote verschil is dat in uitzonderlijke omstandigheden het wel een match is, maar een volwassen man die tieners fair game vindt wat mij betreft niet helemaal goed bij zijn paasei is.
Jij wil echter niet verliefd zijn op hun. Jij wil gewoon een jong wijf neuken.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:37 schreef incel het volgende:
[..]
Ken genoeg oude stellen die 10 of 20 jaar leeftijdsverschil hebben en gewoon vandaag de dag nog steeds al 50 jaar gelukkig samen zijn en niemand had het over dat ze gedwongen werden ze waren vroeger gewoon verliefd op elkaar geworden dus waarom zou het nu opeens anders zijn?
Hoop aannames. Heb dit soort dingen alleen maar op internet gelezen btw. Er zal nooit een vent op mij afstappen als ik met m'n meid ben en zeg dat ik raar ben omdat ik met haar ben en daar wat over zeggenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen vinden een kerel van jouw leeftijd die zich richt op tieners een raar figuur die waarschijnlijk mentaal niet helemaal 100 is.
Hoezo? Een relatie is ook een investering. Als ik een partner zoek om mijn hele leven mee samen te zijn dan liever een jonge partner zodat ik rustig aan kan doen en niet moet gaan haasten met kinderen maken of zo. Hebben we allebei meer tijd om te kijken of we bij elkaar passen. Klinkt niet als een onverstandige keuzes.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij wil echter niet verliefd zijn op hun. Jij wil gewoon een jonge wijf neuken.
Plus wie zegt dat zij dan 16 was en hij 40?
Het is wettelijk toegestaan dat ik dat zeg. Niet eens dat het niet expliciet verboden is, maar het is zelfs een grondrecht.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:44 schreef incel het volgende:
[..]
Ik vind het oneerlijk dat je kan zeggen dat zulke mensen niet goed bij hun paasei zijn. Gewoon hetero mannen die de wet respecteren. En als die een kans hebben om met een echt lekker jong wijf af te spreken zullen ze die kans gewoon nemen. Weet je tenminste dat je met een echt iemand te maken hebt en niet een neppe hypocriet die doet alsof omdat hij bang is dat hij anders op z'n donder krijgt van z'n vrouw als hij voor die mening uitkomt.
Ja jij mag je mening hebben, en ik mag dus zeggen je fout zit en niet het recht hebt om je hiermee te bemoeien omdat jij nooit beter weet wat goed voor haar is dan zij en haar partner.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wettelijk toegestaan dat ik dat zeg. Niet eens dat het niet expliciet verboden is, maar het is zelfs een grondrecht.
Dus hiermee haal je je eigen argumentatie van ‘maar het mag van de wet’ onderuit.
En verder: (daadwerkelijk) volwassen mannen hebben standaarden, normen en waarden. Het is jou kennelijk niet gegeven.
Mentale ontwikkeling heeft juist heel veel met seks te maken. De meeste mensen zien hun sekspartners ook als meer dan slechts een gat of een uitsteeksel, en zien dat daar ook nog een persoon aan vastzit waar op de één of andere manier een klik mee moet zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Mentale ontwikkeling heeft weinig met seks te maken.
Jij bent sowieso niet goed voor haar.. dat laten je antwoorden hier wel zien.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:47 schreef incel het volgende:
[..]
Ja jij mag je mening hebben, en ik mag dus zeggen je fout zit en niet het recht hebt om je hiermee te bemoeien omdat jij nooit beter weet wat goed voor haar is dan zij en haar partner.
Lees maar eens wat er geschreven werd over Peter Jan Rens.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:45 schreef incel het volgende:
[..]
Hoop aannames. Heb dit soort dingen alleen maar op internet gelezen btw. Er zal nooit een vent op mij afstappen als ik met m'n meid ben en zeg dat ik raar ben omdat ik met haar ben en daar wat over zeggen
Je kan het letterlijk niet meer fout hebben, ik ben heeeeel goed voor haar. En haar ouders en mijn ouders kennen elkaar ook gewoon.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij bent sowieso niet goed voor haar.. dat laten je antwoorden hier wel zien.
En zij is 16?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:49 schreef incel het volgende:
[..]
Je kan het letterlijk niet meer fout hebben, ik ben heeeeel goed voor haar. En haar ouders en mijn ouders kennen elkaar ook gewoon.
Ik heb het niet over specifieke relaties, maar over mannen van jouw leeftijd die zich primair richten op tieners.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:47 schreef incel het volgende:
[..]
Ja jij mag je mening hebben, en ik mag dus zeggen je fout zit en niet het recht hebt om je hiermee te bemoeien omdat jij nooit beter weet wat goed voor haar is dan zij en haar partner.
Met 10 jaar zijn meisjes veelal ook vruchtbaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:39 schreef incel het volgende:
[..]
Een hetero man valt op vruchtbare vrouwen (niet te vergelijken met pedofilie al doen mensen die vergelijking maken maar al te graag). En vruchtbaar, dat kan ook gewoon een lekker mokkel zijn van 17. Tsja wat voor klik wil je, je wilt allebei seks met elkaar, dat is toch klik genoeg. Het wordt gewoon niet veel mooier dan dat. Je wil toch ook een nieuwe auto, en niet een oud barrel met 300k op de teller?
Ik stel voor dat jij het lekker bij jezelf houdt en niet voor andere mannen gaat spreken.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:44 schreef incel het volgende:
[..]
Ik vind het oneerlijk dat je kan zeggen dat zulke mensen niet goed bij hun paasei zijn. Gewoon hetero mannen die de wet respecteren. En als die een kans hebben om met een echt lekker jong wijf af te spreken zullen ze die kans gewoon nemen. Weet je tenminste dat je met een echt iemand te maken hebt en niet een neppe hypocriet die doet alsof omdat hij bang is dat hij anders op z'n donder krijgt van z'n vrouw als hij voor die mening uitkomt.
Het boeit me echt vrij weinig wat andere mensen denken, met name als ze denken wel even beter te weten hoe de liefdesverhouding is tussen twee mensen die allebei gewoon oud genoeg zijn. Ik heb de mensen die denken hier commentaar op te hebben juist heel laag zitten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lees maar eens wat er geschreven werd over Peter Jan Rens.
En ook al stapt er niemand af op jouw vriendin, geloof mij dat de meesten denken: jij verdient zoveel beter…
Dat zou niet kunnen dan zou ik de wet hebben overtreden. Maar het gaat niet over mij persoonlijk hier he.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verzonnen, vermoed ik.
Maar wel 16 inderdaad.
Dus ze is nu 17,5?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:51 schreef incel het volgende:
[..]
Niet meer, maar we zijn al wel meer dan 1.5 jaar bij elkaar onderhand.
Je begint echt te raaskallen inmiddels…quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:50 schreef incel het volgende:
[..]
Het boeit me echt vrij weinig wat andere mensen denken, met name als ze denken wel even beter te weten hoe de liefdesverhouding is tussen twee mensen die allebei gewoon oud genoeg zijn. Ik heb de mensen die denken hier commentaar op te hebben juist heel laag zitten.
Jij bent zegmaar wat een paar jaar geleden van die homo haters waren. "Nee twee mannen/vrouwen moeten toch nooit samen zijn, dat hoort niet, ik moet er wat van zeggen!" en je hebt zelf niet door hoe extreem radicaal je bent
Ik ga niet onze exacte leeftijden geven ivm privacy maar ze is gewoon oud genoeg en was dat ook toen ik haar de eerste keer zag.quote:
Je haalt zelf jouw eigen (al dan niet bestaande) vriendin aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:52 schreef incel het volgende:
[..]
Dat zou niet kunnen dan zou ik de wet hebben overtreden. Maar het gaat niet over mij persoonlijk hier he.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je begint echt te raaskallen inmiddels…
En jij werkt je nu door allerlei kronkels en probeert het persoonlijk te maken omdat je gewoon op je plek gezet bent.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je haalt zelf jouw eigen (al dan niet bestaande) vriendin aan.
Huh door wie dan? Geheimpje: vooralsnog ben jij hier vooral jezelf belachelijk aan het maken.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:54 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
En jij werkt je nu door allerlei kronkels en probeert het persoonlijk te maken omdat je gewoon op je plek gezet bent.
Is dat die meid van de fatbike en die andere shit?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:54 schreef incel het volgende:
[..]
Ik ga niet onze exacte leeftijden geven ivm privacy maar ze is gewoon oud genoeg en was dat ook toen ik haar de eerste keer zag.
Als jij wil geloven dat jij mij op mijn plek hebt gezet: so be it.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:54 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
En jij werkt je nu door allerlei kronkels en probeert het persoonlijk te maken omdat je gewoon op je plek gezet bent.
fatbike en andere shit? Zij heeft geen fatbike.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is dat die meid van de fatbike en die andere shit?
Ik heb wat gemist geloof ik…quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is dat die meid van de fatbike en die andere shit?
Ja jij bent net zo radicaal als iemand die zich bemoeit met same-sex marriage en dergelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij wil geloven dat jij mij op mijn plek hebt gezet: so be it.
Ze had ergens eentje opgescharreld.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:56 schreef incel het volgende:
[..]
fatbike en andere shit? Zij heeft geen fatbike.
Ik bemoei mij expliciet niet met specifieke relaties. Heb ik pas een paar keer gezegd.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:57 schreef incel het volgende:
[..]
Ja jij bent net zo radicaal als iemand die zich bemoeit met same-sex marriage en dergelijk.
Alleen maar online en je moet je afvragen of die mensen echt zo belangrijk zijn, voor mij in ieder geval niet. Zie ze alleen maar online hierover huilen en in het echte leven boeit niemand het en merk je juist dat veel mensen stinkend jaloers zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Huh door wie dan? Geheimpje: vooralsnog ben jij hier vooral jezelf belachelijk aan het maken.
En voel je jezelf beter als dit zo is? "Oh wat ben ik blij dat ik nooit een lekker jong wijf kan neuken, ik ben zo een verantwoordelijke volwassen man die zijn intellect veel hoger heeft zittenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
Stelling: mannen die hier "beargumenteren" dat het helemaal prima is om als volwassen vent seks met kinderen (16-2X) te hebben, hebben zelf die mate van mentale ontwikkeling nooit overstegen.
Prove me wrong.
De kansen hebben zich zeker aangediend, en dat allemaal zonder dat ik daar actief werk van maakte, dus hoezo "nooit kunnen"quote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:01 schreef incel het volgende:
[..]
En voel je jezelf beter als dit zo is? "Oh wat ben ik blij dat ik nooit een lekker jong wijf kan neuken, ik ben zo een verantwoordelijke volwassen man die zijn intellect veel hoger heeft zitten" heheheh
16 tot 2X zelfs? 29 zijn toch geen kinderen meer man.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
Stelling: mannen die hier "beargumenteren" dat het helemaal prima is om als volwassen vent seks met kinderen (16-2X) te hebben, hebben zelf die mate van mentale ontwikkeling nooit overstegen.
Prove me wrong.
Veel jonge twintigers zijn nog wel kinderen in doen en laten (bron: ik kom er veel tegen in mijn werk).quote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:04 schreef vosss het volgende:
[..]
16 tot 2X zelfs? 29 zijn toch geen kinderen meer man.
Buiten dat zie ik geen verschil tussen man van 35 met vrouw van 25 of man van 45 en vrouw van 25.
Leeftijd is maar een getal. En zolang het legaal gebeurd met wederzijdse toestemming, waar maken jullie je allemaal toch zo druk om man.
25 of 16 is een wereld van verschilquote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Buiten dat zie ik geen verschil tussen man van 35 met vrouw van 25 of man van 45 en vrouw van 25.
Leeftijd is maar een getal. En zolang het legaal gebeurd met wederzijdse toestemming, waar maken jullie je allemaal toch zo druk om man.
Rond je 25e zijn je hersenen volgroeid, dus dat vind ik echt heel anders dan een 16 jarige.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Tegen je collega's: "Ben weg, moet m'n vriendinnetje zo meteen van school halen ....quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij het lekker bij jezelf houdt en niet voor andere mannen gaat spreken.
En jaloers dat ze dan zijn!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Tegen je collega's: "Ben weg, moet m'n vriendinnetje zo meteen van school halen ...."
(ben je 45+)
Wat let ze, lopen genoeg vrijgezell(ig)e hitsige tieners op het schoolpleinquote:
Ik was met 19 de deur uit, studerend, rijbewijs B en op mezelf. M'n Lego, knikkers en teddybeer heb ik echt niet meegenomen hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:39 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben stellig van mening dat alles wat onder de 20 is en alles wat boven de 20 is en nog thuis woont nog geld als kinderen.
Het is niet alleen knikkers en teddy, maar ook ervaring en kijk op leven. Iemand van 19 is doorgaans toch wat anders dan iemand van 35. Plus je hersenen zijn ook nog niet volledig ontwikkeld en alles.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik was met 19 de deur uit, studerend, rijbewijs B en op mezelf. M'n Lego, knikkers en teddybeer heb ik echt niet meegenomen hoor
Als dát onderscheidend is, ben je met 30 ook nog kind.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het is niet alleen knikkers en teddy, maar ook ervaring en kijk op leven.
Ja leuk. Maar ik was beslist geen "kind" meer.hèquote:Iemand van 19 is doorgaans toch wat anders dan iemand van 35. Plus je hersenen zijn ook nog niet volledig ontwikkeld en alles.
Ik was ook met 18 het huis uit maar was ook nog niet compleet volwassen en dat is oke, dat is normaal.
Ik had mijn Lego en teddybeer wel meegenomen. Heb ze nog steeds.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik was met 19 de deur uit, studerend, rijbewijs B en op mezelf. M'n Lego, knikkers en teddybeer heb ik echt niet meegenomen hoor
Ja maar dan zit je in je tweede jeugd. Dat mag, dat kan. da's mooiquote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik had mijn Lego en teddybeer wel meegenomen. Heb ze nog steeds.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:53 schreef r_one het volgende:
(die knikkers en teddy waren symbolisch)
Voor mij wel. Voor de wet niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Als dát onderscheidend is, ben je met 30 ook nog kind.
Hell, pas met 40 kun je een beetje meepraten.
[..]
Ja leuk. Maar ik was beslist geen "kind" meer.hè
(die knikkers en teddy waren symbolisch maar dat snapte je hopelijk toch wel)
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Voor mij wel. Voor de wet niet.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij het lekker bij jezelf houdt en niet voor andere mannen volwassenen gaat spreken.
Als mijn mening jou niet aanstaat kan je het ook gewoon negeren. Maar ik blijf hem wel geven, ook al is die pijnlijk voor jequote:
Ach meid, je geeft maar hoor, ik heb er geen greintje pijn van. Laat alleen een tegengeluid horen, that's it, deal with it.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als mijn mening jou niet aanstaat kan je het ook gewoon negeren. Maar ik blijf hem wel geven, ook al is die pijnlijk voor je
Je vorige quote gaf toch wel een verlangen aan dat je mijn mening niet hoeft te lezen. Hoe verklaar je dat dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Ach meid, je geeft maar hoor, ik heb er geen greintje pijn van. Laat alleen een tegengeluid horen, that's it, deal with it.![]()
(maar begin dan niet over 'de wet')
Ik lees 'm wel, ik volg je alleen nietquote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je vorige quote gaf toch wel een verlangen aan dat je mijn mening niet hoeft te lezen. Hoe verklaar je dat dan?
Ja dat kan zeker, iedereen heeft overal een eigen perspectief opquote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik lees 'm wel, ik volg je alleen niet
Mag toch?
Mooi hequote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja dat kan zeker, iedereen heeft overal een eigen perspectief op
Mwoah, een tweede jeugd zou ik het niet noemen. Ik kan geen afscheid van mijn lieve teddy nemen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je in je tweede jeugd. Dat mag, dat kan. da's mooi
[..]
Ben ik het eigenlijk wel mee eens ja. Een chick van 18 die op zichzelf woont kan echt veel volwassener zijn als een chick van 28 die nog thuis woont.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:39 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben stellig van mening dat alles wat onder de 20 is en alles wat boven de 20 is en nog thuis woont nog geld als kinderen.
En elke man die ik ooit heb ontmoet met bijzondere voorkeuren voor partner leeftijd waren meestal flink onderontwikkeld mentaal ja
Weet je wel wat jailbait is? Jailbait is als je dingen doet die strafbaar zijn, in Nederland dus onder de 16.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:19 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Lol keihard jailbait topic dit
Jij bent wel echt een eng raar mannetje. Meerdere topics over jonge meiden neuken en dergelijke. Denk dat je een raar signaal afgeeft wat dan ook maar strafbaar is of niet.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:37 schreef incel het volgende:
[..]
Weet je wel wat jailbait is? Jailbait is als je dingen doet die strafbaar zijn, in Nederland dus onder de 16.
Een rond de 35 jarige met een 16 jarig kind... Het is legaal, maar als je een beetje moraal hebt doe je dat gewoon niet.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:37 schreef incel het volgende:
[..]
Weet je wel wat jailbait is? Jailbait is als je dingen doet die strafbaar zijn, in Nederland dus onder de 16.
Een klachtdelict van maken als de ander 25 jaar of ouder is. En dan mag dat van mij nog breder zijn ook. 16-21 bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Een rond de 35 jarige met een 16 jarig kind... Het is legaal, maar als je een beetje moraal hebt doe je dat gewoon niet.
Van mij mag de leeftijd naar 18 getrokken worden.
Vind ik een goed voorstel.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een klachtdelict van maken als de ander 25 jaar of ouder is. En dan mag dat van mij nog breder zijn ook. 16-21 bijvoorbeeld.
Op die manier kun je de roofdieren aanpakken zonder vrijheid echt in te perken.
Dit gaat er vooral door mij heen in dit topic. WTF maakt het uit dat het legaal is, je hebt een moraal.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Een rond de 35 jarige met een 16 jarig kind... Het is legaal, maar als je een beetje moraal hebt doe je dat gewoon niet.
Nou ik zou zeggen dien een wetsvoorstel in misschien willen ze het veranderen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ach, wij kunnen er wel tegen dat jij erover fantaseert.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:17 schreef incel het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen dien een wetsvoorstel in misschien willen ze het veranderen.
Maar tot die tijd heb je het er maar gewoon mee te doen.
Klinkt alsof iemand jaloers is.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, wij kunnen er wel tegen dat jij erover fantaseert.
Jaloers? Waarop?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:27 schreef incel het volgende:
[..]
Klinkt alsof iemand jaloers is.
Ben lekker legaal bezig en jij kan er lekker toch niks aan doen alleen maar hopen dat het niet echt is haha.
Maar dat is het juist wel, want is super moeilijk om dat te doen op de legit wijze en iedereen haat je als je het doet en alsnog heb je er schijt aan. In de geschiedenis hadden alleen echte alpha's jonge vriendinnen en dat is tegenwoordig niet opeens anders. Het is 1van de grootste flexen die je kan hebben als man. Nog beter dan een gouden rolex of zo. Als je 40 bent en je hebt een lekker blond chickie van 18 die je echt leuk vindt dus niet alleen voor je geld. Dat is iets wat veel mannen niet klaar kunnen spelen hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jaloers? Waarop?
In godsnaam zeg, er is niets stoer of leuk aan seks met een jong meisje als je zelf volwassen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |