Dit.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:22 schreef YoopY het volgende:
Bij welke webshop? Ik moet ook hoognodig wat bestellen
Hoe lang moet ik wachten tot ze echt niks kunnen terug vragen ? Geef ik daarna het merk door haha gaat echt over enkele 100derden euro's ( duur grapje )quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:22 schreef YoopY het volgende:
Bij welke webshop? Ik moet ook hoognodig wat bestellen
Ik zou voor de zekerheid alvast de link hier posten zodat wij kunnen controleren of dit geen troll isquote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:57 schreef Aloria het volgende:
[..]
Hoe lang moet ik wachten tot ze echt niks kunnen terug vragen ? Geef ik daarna het merk door haha gaat echt over enkele 100derden euro's ( duur grapje )
Wacht, dus je bent voornemens het item te houden zonder te betalen en wil weten wanneer je 'veilig' bent?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:57 schreef Aloria het volgende:
[..]
Hoe lang moet ik wachten tot ze echt niks kunnen terug vragen ? Geef ik daarna het merk door haha gaat echt over enkele 100derden euro's ( duur grapje )
Dit klinkt wel logisch, anders zou zo'n bedrijf toch niet zomaar die producten op gaan sturen voordat het geld binnen is terwijl er niet is gekozen voor achteraf betalen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:28 schreef simonblue het volgende:
Bij welke stap in het bestelproces ben je gestopt? Ik meen gelezen te hebben dat je een overeenkomst bent aangegaan zodra je op de knop 'bestellen en betalen' (of soortgelijke strekking) hebt gedrukt. (zie hier: https://www.jpr.nl/actueel/bestellen-is-betalen-of-niet )
Als je een betalingsverplichting bent aangegaan en de betaling via Ideal dan niet lukt, ben je nog wel verplicht op een andere manier te betalen.
Ik druk op betalen dan komt de rabo app ervoor die zegt scan de QR code en er staat een knopje betaling annuleren op de rabo app, heb op annuleren gedrukt want ik wil dat hele rabo reader ding niet zoeken en nog mijn bankpas ophalen. Dus toen stond er betaling is geannuleerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:28 schreef simonblue het volgende:
Bij welke stap in het bestelproces ben je gestopt? Ik meen gelezen te hebben dat je een overeenkomst bent aangegaan zodra je op de knop 'bestellen en betalen' (of soortgelijke strekking) hebt gedrukt. (zie hier: https://www.jpr.nl/actueel/bestellen-is-betalen-of-niet )
Als je een betalingsverplichting bent aangegaan en de betaling via Ideal dan niet lukt, ben je nog wel verplicht op een andere manier te betalen.
Het is een enorme zware doos dan laat ik hem namelijk veilig opgeborgen staan als men het spul terug wilquote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wacht, dus je bent voornemens het item te houden zonder te betalen en wil weten wanneer je 'veilig' bent?
Sommige hebben een baan ik werk in de avond, ben nu net thuis....quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit klinkt wel logisch, anders zou zo'n bedrijf toch niet zomaar die producten op gaan sturen voordat het geld binnen is terwijl er niet is gekozen voor achteraf betalen.
Hoe dan ook, ik vind het met het laatste commentaar van TS er nog steeds sterk op lijken dat TS denkt dat hij/zij er mee weg kan komen en hier vraagt wanneer hij/zij veilig is voor iets waarvan TS weet dat het onterecht is. Daar gaan we hier niet aan meewerken.
TS is wel nog online geweest zie ik, maar heeft er voor gekozen om mijn vraag niet te beantwoorden. Als TS nog een keer online was en dan wederom geen antwoord heeft gegeven dan lees ik dat als dat ik gelijk heb met mijn vermoeden en TS dat niet wil bevestigen omdat TS weet dat het niet helemaal fris is wat TS voor ogen heeft.
Dus, TS, óf een inhoudelijke reactie op mijn vraag óf het topic gaat dicht.
Je draait er omheen. Ik heb geen hekel aan jou, maar wel aan dit gedrag.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:43 schreef Aloria het volgende:
Het is een enorme zware doos dan laat ik hem namelijk veilig opgeborgen staan als men het spul terug wil
Dit is gelul en je weet het. Dat heeft namelijk niks te maken met wanneer ze niks meer terug kunnen vragen. Je houdt mij niet voor de gek hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:43 schreef Aloria het volgende:
[..]
Het is een enorme zware doos dan laat ik hem namelijk veilig opgeborgen staan als men het spul terug wil
We denken eerder een bug in het ideal systeem zelfquote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit is gelul en je weet het. Dat heeft namelijk niks te maken met wanneer ze niks meer terug kunnen vragen. Je houdt mij niet voor de gek hoor.
Die zag ik pas op mijn werk toen die vent met pakket voor mijn deur stond( ringdeurbel camera ) als ik op annuleren druk, komt er meestal geen email met hartelijk bedankt voor u bestelling....quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:12 schreef Lienekien het volgende:
En je dacht niet toen je een mail kreeg die je bestelling bevestigde: ik moet ze even laten weten dat die bestelling niet de bedoeling was?
Als je het binnen 30 dagen niet retourneert, zit je vast aan de koop.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:14 schreef Aloria het volgende:
[..]
Die zag ik pas op mijn werk toen die vent met pakket voor mijn deur stond, als ik op annuleren druk, komt er meestal geen email met hartelijk bedankt voor u bestelling....
Zoals al gezegd: vaak kom je in het bestelproces op een punt waarbij staat vermeld dat als je klikt op verder gaan je vanaf die klik akkoord bent met het doen van de aankoop. Die klik heb je gedaan, want je kwam bij het doen van de betaling.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:14 schreef Aloria het volgende:
[..]
Die zag ik pas op mijn werk toen die vent met pakket voor mijn deur stond( ringdeurbel camera ) als ik op annuleren druk, komt er meestal geen email met hartelijk bedankt voor u bestelling....
En lees nu ook alle emails even door maar er staat ook bij de tweede email, we kunnen je betaling niet verwerken er is geen bedrag over geschreven.....
Waarom verzenden ze de boel dan ?
Ik neem inderdaad morgen even contact met ze op, maar dit is best fraude gevoelig, gewoon iemands email invullen, laten bezorgen bij een huis 8 straten verder op, word de volgende dag al gelijk bezorgd en je hebt niks betaald en de persoon van de email kan er niks tegen doen want deze website leverd gelijk en wil je het niet moet je weigeren bij de deur dan krijg je je geld terug maar ja met deze "bug" word er niet betaald maar wel verzonden....quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoals al gezegd: vaak kom je in het bestelproces op een punt waarbij staat vermeld dat als je klikt op verder gaan je vanaf die klik akkoord bent met het doen van de aankoop. Die klik heb je gedaan, want je kwam bij het doen van de betaling.
Dat kan natuurlijk sowieso met de optie ‘betalen achteraf’.quote:Op woensdag 28 januari 2026 00:33 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad morgen even contact met ze op, maar dit is best fraude gevoelig, gewoon iemands email invullen, laten bezorgen bij een huis 8 straten verder op, word de volgende dag al gelijk bezorgd en je hebt niks betaald en de persoon van de email kan er niks tegen doen want deze website leverd gelijk en wil je het niet moet je weigeren bij de deur dan krijg je je geld terug maar ja met deze "bug" word er niet betaald maar wel verzonden....
Niet zo lullen, stuur die gasten gewoon een e-mail en betaal gewoon. Niet zo moeilijk doen hoor. Kom op zeg. Of stuur die meuk gewoon terug. Gedraag je niet als een doorsnee-KLB-er.quote:Op woensdag 28 januari 2026 00:33 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad morgen even contact met ze op, maar dit is best fraude gevoelig, gewoon iemands email invullen, laten bezorgen bij een huis 8 straten verder op, word de volgende dag al gelijk bezorgd en je hebt niks betaald en de persoon van de email kan er niks tegen doen want deze website leverd gelijk en wil je het niet moet je weigeren bij de deur dan krijg je je geld terug maar ja met deze "bug" word er niet betaald maar wel verzonden....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |