Honden stinken uit hun bekquote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:14 schreef Moonversion het volgende:
TS is een ouwe zeurende boomer
tevens klachten genereren middels chatGPT
Jouw moeder was een teefjequote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:19 schreef benhorse het volgende:
De echte klacht van dit topic is je moeder die je baarde.
Dankjewel voor het complimendquote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:34 schreef Hallmark het volgende:
De zeldzame keren dat ik niet geïrriteerd ben door een hont, is als de eigenaar de stront opruimt en de hont keurig heeft afgericht.onder appèl heeft.
Hoe weet je dat ik smetvrees heb?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:48 schreef r_one het volgende:
TS kan er niet mee omgaan![]()
(en heeft chronische smetvrees)
Gadverdammequote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:56 schreef Mootje_Utrecht het volgende:
Terechte klacht. Besef dat er Hollanders zijn die met zo'n beest in bed slapen
Uit de OP.quote:
Goede conclusie welquote:
Meid wat heb jij het zwaar .... honden, mensen, .... moedersquote:
Als de eigenaar z'n hond los laat lopen, niet om zich heen kijkt en snel naar huis loopt, niet ziet waar de hond schijt en het ook niks kan schelen...quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:52 schreef Seeburg54 het volgende:
Honden zijn niet het probleem. Sommige mensen kunnen gewoon geen dier opvoeden, dan krijg je dit soort gehuil.
Ik heb een heel zwaar leven idd. Overal mensen met moeders die honden hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Meid wat heb jij het zwaar .... honden, mensen, .... moeders![]()
Weet je wat pas zwaar is?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:14 schreef Canopus het volgende:
[..]
Ik heb een heel zwaar leven idd. Overal mensen met moeders die honden hebben
Ja, die wil je niet op schoot hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Weet je wat pas zwaar is?
Kangoeroes!
En Lama's.
Een drieling hondquote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:20 schreef vosss het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
3 honten voor je topic. 🐶
Klopt ja. Vooral als ze los lopen schijt ik in mijn broek.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:28 schreef Moonversion het volgende:
[..]
je bent gewoon schijt bang voor honden meer is het niet, mietje
Olifanten! Maar daar heb je van dat poeder tegen, gelukkigquote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Weet je wat pas zwaar is?
Kangoeroes!
En Lama's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |