Raoul
Marieke
Krumeltje
Timmy
Artquake 2002
[Dit bericht is gewijzigd door vlaag op 01-03-2003 17:03]
Gemaakt in en rond een bos in de buurt van Nijverdal (Overijssel).
Alle foto's zijn bewerkt met Photoshop om de kleuren van de bomen en struiken wat te dramatiseren. Gemaakt met een digitale camera van Casio, de QV3000EX om precies te zijn.
Leuk nieuw forum trouwens. Kun je mooi je foto's laten showen
.
Genomen met m'n nieuwe Olympus C50 Zoom, geen bijzondere instellingen gedaan. Point & click. Wel aardig qua perspectief.
quote:Hij werkt!
Op zaterdag 1 maart 2003 17:11 schreef Luigi het volgende:
Het dak van Alexandrium III in R'dam:Genomen met m'n nieuwe Olympus C50 Zoom, geen bijzondere instellingen gedaan. Point & click. Wel aardig qua perspectief.
quote:Wat is daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?
Op zaterdag 1 maart 2003 00:53 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn bijdrage aan dit topic
[afbeelding]
Vampier, wat maak jij mooie foto's trouwens!
quote:Dank je, ik doe mijn best
Op zaterdag 1 maart 2003 17:17 schreef Qarinx het volgende:Vampier, wat maak jij mooie foto's trouwens!
even klikken laat m mooier zien ....
Er wordt op hoog niveau gepost hier, leuk om te zien.
Een selectie van mijn foto's:
Foto's geschoten met een Canon Powershot G2. Ze zijn bijna allemaal in Rotterdam genomen.
Ook leuk om hier wat tweakertjes terug te zien
Mijn foto's zijn wel iets minder. Maar ik vond het effect gewoon leuk. Camera is Kodak DX3500, beetje gemiddelde camera, niet superscherp, dat vind ik wel jammer, want dat zie je goed.
Ik heb deze foto's aan het eind van de middag genomen, een met flits en een zonder flits. Vond het verschil nog al groot en dus wel leuk.
En verder vond ik deze mooi. De lucht vond ik wel apart .
quote:Mooi
Op zondag 2 maart 2003 17:12 schreef vanDaal het volgende:
Hee leuk, Fok! heeft een fotografieforumEen selectie van mijn foto's:
Foto's geschoten met een Canon Powershot G2. Ze zijn bijna allemaal in Rotterdam genomen.
Ook leuk om hier wat tweakertjes terug te zien
allemaal zonder photoshop
quote:Die 3e is apart, maar mooi. Van de zee (Westerschelde) heb ik ook nog foto's
Op zondag 2 maart 2003 18:36 schreef Vampier het volgende:
ow foto's van de lucht, daar heb ik er ook nog wel een paar van:allemaal zonder photoshop
De andere Auto-RAI foto's die ik heb zijn niet mooi, maar deze Porches kwamen er wel mooi uit. De voorste auto is ook wel een mooie om er uit te knippen.
En wat sneewfoto's in de omgeving:
meeste foto's zijn gemaakt hier in Maastricht (zomer 2002; laatste 2 foto's)) en in Ierland (zomer 2002) met m'n Minolta Dimage 7i.
[edit]
Die automatische resizer van het fokforum laat je foto's er echt RUK uitzien. Als je ze mooi wilt zien even klikken dus!
[/edit]
quote:Ja, dat zuigt echt de tent uit. Wie bedenkt dat in godsnaam?
Op maandag 3 maart 2003 11:03 schreef TheMarco het volgende:
Die automatische resizer van het fokforum laat je foto's er echt RUK uitzien. Als je ze mooi wilt zien even klikken dus!
quote:Deze vind ik erg mooi. Heb je die toevallig in 1024*768? Dan zou ik 'm wel als nieuwe desktop-pic willen gebruiken
Op maandag 3 maart 2003 01:35 schreef Roel_Jewel het volgende:[afbeelding]
quote:kheb 'm zelfs in 1280x960
Op maandag 3 maart 2003 11:43 schreef Disorder het volgende:[..]
Deze vind ik erg mooi. Heb je die toevallig in 1024*768? Dan zou ik 'm wel als nieuwe desktop-pic willen gebruiken
waar moet ik die fotow naartoe sturen?
quote:Als je tijd hebt, neem de foto nu nog eens, maar dan met de flitser uit. Die verpest alles op deze foto. De voorgrond is erg lelijk overbelicht, en de schaduw op de muur is ook niks. Waarschijnlijk wordt het contrast wat minder, maar dat kun je makkelijk aanpassen. Zet de camera op een statief of anders op tafel of stoel. Geloof me, een flitser uitzetten doet wonderen.
Op maandag 3 maart 2003 00:54 schreef mamamiep het volgende:
Vond de contrasten tussen blauw en geel wel mooi, met daartussen iets wat de aandacht trekt. Foto is genomen met Kodak DX4900.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |