Vanuit de auto langs een cafe in Rotterdam ....
Mustek MDC3500 3.1 Mpixel
geen gekke standen...
Nog maar een fototje, want m'n andere post kon ik niet meer editen.
Gemaakt met een Sony DSC-P9, 4 MegaPixels zalig cameratje, lekker klein om mee te nemen
quote:Idd goeie kwaliteit foto
Op woensdag 26 februari 2003 15:42 schreef Monk het volgende:
[afbeelding]Nog maar een fototje, want m'n andere post kon ik niet meer editen.
Gemaakt met een Sony DSC-P9, 4 MegaPixels
zalig cameratje, lekker klein om mee te nemen
quote:'t zijn mooie foto's, maar je kunt proberen om ze in het midden te krijgen. Bijvoorbeeld door ze te croppen. Zie toyota F1 auto. Je zou naast de linker voorband evenveel ruimte moeten hebben als naast de rechterachterband. Dat geeft wat meer rust aan de foto.
Op dinsdag 25 februari 2003 22:04 schreef trance40 het volgende:
Sony DSC-P2 2.1 megapixels
Gewoon met ze standaard instellingenIk heb niet echt verstand van foto's maken. Als ze er bij mij niet pixelachtig uit zien vindt ik ze eigelijk al goed.
oordelen jullie maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]-edit-
Door de resize instellingen van fok zien ze er erg hakelig uit dus voor een goede indruk moet je ff op de foto zelf klikken
Waar je ook nog op kan letten is waar je op focussed. Je hebt nu de focus staan op de rechter voorband. Dat lijkt me niet het onderwerp van de foto. Je zou bijvoorbeeld op de cockpit kunnen focussen.
Gewoon wat opbouwende kritiek. Pixelachtig zijn ze iig niet.
Helicopter in Nunspeet
De zon die ondergaat bij Harderwijk
Het water bij Harderwijk
Auto bij Entree van de Hiswa 2003
I hope u like it
Specs:
Medion 9700, geen bijzondere instellingen of filters
[Dit bericht is gewijzigd door Klovan op 01-03-2003 00:44]
quote:het zijn net ansichtkaarten!
Op vrijdag 28 februari 2003 01:26 schreef TheMarco het volgende:
Hier rij ik iedere dag langs! (langs de N201). Vandaag maar even gestopt voor een paar kiekjes. Beetje gesoept om het wat dramatischer te maken:
foto van mijn scoot
foto van de wintersport: Val Gardena, Ortisei
een paar foto's gemaakt met mijn Finepix S602 Zoom. Best wel een zwaar dingetje maar wel ERRUG goed vind ik.
quote:WTF?!??!?!?!?!?!??!
Op zaterdag 1 maart 2003 00:53 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn bijdrage aan dit topic
[afbeelding]
quote:Je bedoel een beetje met het focus punt gaan klooien. Die staat nu op auto. Thanx voor de tips ik zal eens gaan proberen
Op vrijdag 28 februari 2003 10:18 schreef sop het volgende:[..]
't zijn mooie foto's, maar je kunt proberen om ze in het midden te krijgen. Bijvoorbeeld door ze te croppen. Zie toyota F1 auto. Je zou naast de linker voorband evenveel ruimte moeten hebben als naast de rechterachterband. Dat geeft wat meer rust aan de foto.
Ikzelf neem altijd wat meer afstand, zodat je wat meer speelruimte krijgt om te croppen.Waar je ook nog op kan letten is waar je op focussed. Je hebt nu de focus staan op de rechter voorband. Dat lijkt me niet het onderwerp van de foto. Je zou bijvoorbeeld op de cockpit kunnen focussen.
Gewoon wat opbouwende kritiek. Pixelachtig zijn ze iig niet.
En toen steeg er ineens een luchtballen op!
Die ik later nog eens tegenkwam!
Pretoria, Zuid-Afrika (vanaf Uniegeboue)
En nog een van Pretoria (ook vanaf Uniegeboue)
quote:Sodemieters! Die vind ik erg strak TheMarco
Op vrijdag 28 februari 2003 01:26 schreef TheMarco het volgende:
Hier rij ik iedere dag langs! (langs de N201). Vandaag maar even gestopt voor een paar kiekjes. Beetje gesoept om het wat dramatischer te maken:
quote:Jij hebt wel een oogje voor fotogratie
Op zaterdag 1 maart 2003 00:53 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn bijdrage aan dit topic
[afbeelding]
quote:Moet je er wel bij zeggen dat dat ding gemaakt is met zo'n grote lompe Mavica, van een jaar of 4 geleden. Zo'eentje waar nog van die floppy's in gaan
Op zaterdag 1 maart 2003 12:03 schreef VVouter het volgende:
[afbeelding]
Dan is er in die paar jaar tijd toch een hoop verbeterd.
quote:Idd, sorry
Op zaterdag 1 maart 2003 12:06 schreef Vork het volgende:Moet je er wel bij zeggen dat dat ding gemaakt is met zo'n grote lompe Mavica, van een jaar of 4 geleden. Zo'eentje waar nog van die floppy's in gaan
Dan is er in die paar jaar tijd toch een hoop verbeterd.
Zwaar nutteloos dus weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |