abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 26 januari 2026 @ 20:34:41 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219935902
Yes yes yes yes

Er is een nieuwe Dragon Ball aangekondigd en ze zijn al bezig met de productie. *O* *O* *O*

Goku and Vegeta are back, and this time they’re looking after the galaxy. At the Dragon Ball Genkidamatsuri event today, a special 40th anniversary video was shown, revealing that the next Dragon Ball Super anime is now in production. The new anime, titled Dragon Ball Super: The Galactic Patrol, is a continuation of the Dragon Ball Super manga, adapting past the Tournament of Power arc and into the Galactic Patrol Prisoner arc.

The new anime was announced on stage by Goku's voice actor, Masako Nozawa, and Executive Producer Akio Iyoku. A visual was released featuring Goku and Vegeta in their Galactic Patrol uniforms.

Bron: https://www.crunchyroll.c(...)ptation-announcement

40 jaar Dragon Ball "special"
Bekijk deze YouTube-video
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_219937601
Ik ben gestopt na Z. Heb nog een tijdje GT geprobeerd maar dat vond ik niks.
Is Super iets? Zo ja, dan heb ik wat in te halen, inclusief films :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 27 januari 2026 @ 09:55:03 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219938316
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:14 schreef bijdehand het volgende:
Vind Super zelf zeer leuk. Meerdere keren gekeken. De laatste serie, Daima, vind ik persoonlijk een stuk minder.
GT is tegenwoordig geen canon meer geloof ik.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_219938361
Jaaaaaa *O* Ik vond Db Super ook gruwelijk vet, TOP _O_
Ook in moeilijke tijden.
pi_219938465
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:55 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Vind Super zelf zeer leuk. Meerdere keren gekeken. De laatste serie, Daima, vind ik persoonlijk een stuk minder.
GT is tegenwoordig geen canon meer geloof ik.
Wist niet eens dat Daima er was... zijn maar 20 afleveringen zo te zien, ik ga die wel downloaden. Eerst maar eens Super kijken dan :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 27 januari 2026 @ 19:07:47 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219942318
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:14 schreef bijdehand het volgende:
:Y zitten paar erg goeie arcs in!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_219942417
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 10:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Wist niet eens dat Daima er was... zijn maar 20 afleveringen zo te zien, ik ga die wel downloaden. Eerst maar eens Super kijken dan :D
DOEN ! Ga je geen spijt van krijgen
Ook in moeilijke tijden.
pi_219943746
Vroeger helemaal leip van Dragon Ball Z: eindeloos geouwehoer voordat het gevecht met Freeza begon :D

Cell, Majin Buu _O_
pi_219944719
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 22:07 schreef DjVero het volgende:
Vroeger helemaal leip van Dragon Ball Z: eindeloos geouwehoer voordat het gevecht met Freeza begon :D

Cell, Majin Buu _O_
Pfffoe hoe vaak is Freeza wel niet teruggkeerd. Is het niet Gold is er wel een Black die NOG weer sterker is. Vind dat die makers Vegeta echt te kort doen. Tis altijd Goku of Gohan die een tegenstanders afmaakt.
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 28 januari 2026 @ 08:13:53 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_219944998
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 06:44 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Pfffoe hoe vaak is Freeza wel niet teruggkeerd. Is het niet Gold is er wel een Black die NOG weer sterker is. Vind dat die makers Vegeta echt te kort doen. Tis altijd Goku of Gohan die een tegenstanders afmaakt.
Komt omdat Goku de hoofdpersoon is. En het de bedoeling was dat Gohan deze zou worden, maar dit lukte toch niet helemaal. Zowel in het schrijven als in de ontvangst door de lezers.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_219945022
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Komt omdat Goku de hoofdpersoon is. En het de bedoeling was dat Gohan deze zou worden, maar dit lukte toch niet helemaal. Zowel in het schrijven als in de ontvangst door de lezers.
Klopt, weet ik. Maar vind het toch wel jammer dat Vegeta nooit echt een 'shine' momentje heeft gehad, anders dan in een fushion een vijand uitschakelen. Maar eerlijk is eerlijk de verhaallijn van slechterik naar hoe hij later werd vind ik wel leuk.
Ook in moeilijke tijden.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 28 januari 2026 @ 08:47:31 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219945170
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:18 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Klopt, weet ik. Maar vind het toch wel jammer dat Vegeta nooit echt een 'shine' momentje heeft gehad, anders dan in een fushion een vijand uitschakelen. Maar eerlijk is eerlijk de verhaallijn van slechterik naar hoe hij later werd vind ik wel leuk.
Ik snap wat je bedoeld, maar Vegeta heeft wel degelijk minimaal een shine momentje gehad.
Toen hij zichzelf opblies om Majin Buu te verslaan.
pi_219945245
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:47 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Ik snap wat je bedoeld, maar Vegeta heeft wel degelijk minimaal een shine momentje gehad.
Toen hij zichzelf opblies om Majin Buu te verslaan.
Ah ja daar heb je een goed punt, die was ik even vergeten. Dat as inderdaad wel een heel mooi moment !
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 28 januari 2026 @ 12:36:20 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_219947047
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 08:18 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Vond zijn moment tegen Super Perfect Cell het mooiste.
Dat Piccolo, Tien, Yamcha en Krillin Gohan proberen te helpen, en de monoloog en conclusie van Vegeta daarna.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_219947245
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Vond zijn moment tegen Super Perfect Cell het mooiste.
Dat Piccolo, Tien, Yamcha en Krillin Gohan proberen te helpen, en de monoloog en conclusie van Vegeta daarna.
Ook dat was zeker een heel mooi moment, helemaal mee eens _O_
Ook in moeilijke tijden.
pi_219959827
Gek dat de eerste drie series nergens op een Nederlandse streamingdienst te zien zijn. RTL heeft nog wat delen van Dragon Ball Z die verwerkt zijn in de hermontage Dragon Ball Z: Kai, maar verder wordt er niets van de eerste drie series uitgezonden in Nederland. De eerste serie Dragon Ball is voor zover bekend in totaliteit nog nooit uitgezonden in Nederland.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_219959985
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 23:34 schreef Kaatje2658 het volgende:
Gek dat de eerste drie series nergens op een Nederlandse streamingdienst te zien zijn. RTL heeft nog wat delen van Dragon Ball Z die verwerkt zijn in de hermontage Dragon Ball Z: Kai, maar verder wordt er niets van de eerste drie series uitgezonden in Nederland. De eerste serie Dragon Ball is voor zover bekend in totaliteit nog nooit uitgezonden in Nederland.
DBZ werd hier meer uitgezonden richting kinderen/tieners en in DB zaten wel hoop verwijzingen naar en zichtbare seksuele handelingen.

Master Roshi was natuurlijk ook een viespeuk in DBZ maar het 'seks' gehalte lag vele malen lager. In DB is bulma 16 aan het begin en vraagt Roshi om haar ondergoed te zien.. wat ze vervolgens doet met als reveal dat ze geen ondergoed draagt omdat je dr blote kont ziet. Idem met haar borsten elders in de serie.

In dat opzicht snap ik wel dat ze er voor gekozen hebben DB hier nooit uit te zenden, denk dat een hoop ouders daar wel over zouden vallen toen de tijd, vandaag de dag helemaal.
  zaterdag 31 januari 2026 @ 21:53:38 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219973422
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 23:34 schreef Kaatje2658 het volgende:
Ik was in Indonesie in november en kwam er achter dat de hele serie Z geen kai daar op netflix stond, zowel engels als japanse dub dus netflix plus een VPN voor indonesie en je hebt het.
geld ook voor one piece Btw
Dragonball Z en one piece is daar enorm populair heb een shitload aan acctie figuurtjes t-shirts en andere collectables mee genomen, niet officieel maar kost ook geen ruk daar, T-shirts euro1,50 actie figuurtje hieronder ongeveer euro 5,-

Kan niet wachten op deze nieuwe arc :)
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220052009
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 00:17 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
DBZ werd hier meer uitgezonden richting kinderen/tieners en in DB zaten wel hoop verwijzingen naar en zichtbare seksuele handelingen.

Master Roshi was natuurlijk ook een viespeuk in DBZ maar het 'seks' gehalte lag vele malen lager. In DB is bulma 16 aan het begin en vraagt Roshi om haar ondergoed te zien.. wat ze vervolgens doet met als reveal dat ze geen ondergoed draagt omdat je dr blote kont ziet. Idem met haar borsten elders in de serie.

In dat opzicht snap ik wel dat ze er voor gekozen hebben DB hier nooit uit te zenden, denk dat een hoop ouders daar wel over zouden vallen toen de tijd, vandaag de dag helemaal.
Vanuit dat opzicht is de Nederlandse media preutser dan in de rest van Europa. Bijvoorbeeld Duitsland, Frankrijk en Spanje hebben gewoon Dragon Ball uitgezonden.

Crayon Shinchan was hier in Nederland wel populair rond 2005 maar daar is Jetix mee gestopt vanwege een kleine groep activisten. Maar gelukkig kwam daar Amazon Prime als redder in nood die de merknaam Crayon Shinchan nog steeds in leven houd in Nederland.

quote:
7s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 21:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik was in Indonesie in november en kwam er achter dat de hele serie Z geen kai daar op netflix stond, zowel engels als japanse dub dus netflix plus een VPN voor indonesie en je hebt het.
geld ook voor one piece Btw
Dragonball Z en one piece is daar enorm populair
Nederland is een van de weinige landen die zich niet volledig aan Dragon Ball waagt.

Overigens wilde RTL de eerste serie Dragon Ball wel uitzenden rond 2005 maar kwam daar op terug. Hierdoor zijn alleen Dragon Ball Z en Dragon Ball GT uitgezonden door RTL rond 2005.

[ Bericht 12% gewijzigd door Kaatje2658 op 09-02-2026 22:44:30 ]
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_220052527
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 00:17 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

_O-

[ Bericht 8% gewijzigd door Regilio_ op 10-02-2026 06:30:28 ]
pi_220054864
quote:
_O- Dat zijn er inderdaad een paar van ja.

Goku checkt ook iedereen hun geslacht door even aan het geslachtsdeel te voelen.

Eerste wat Bulma doet wanneer ze Goku ontmoet is proberen hem neer te schieten..

https://www.youtube.com/shorts/RKd-741qBAg

Het is een leuke serie maar duidelijk niet echt voor kinderen _O-
pi_220055604
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 11:53 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
_O- Dat zijn er inderdaad een paar van ja.

Goku checkt ook iedereen hun geslacht door even aan het geslachtsdeel te voelen.

Eerste wat Bulma doet wanneer ze Goku ontmoet is proberen hem neer te schieten..

https://www.youtube.com/shorts/RKd-741qBAg

Het is een leuke serie maar duidelijk niet echt voor kinderen _O-
Even oma op haar flamoes tikken. Niks mis mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')