Oh ja met die foto's van gezellige haardvuurtjes en nevelige meertjes in het ochtendglorenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:09 schreef Arizona het volgende:
Ik vond die brochures van Centerparcs ook altijd zo mooi, ik kon daar uren in bladeren als kind. En dan uitpluizen in die tabellen, welk park nou het mooiste zwembad had met de meeste attracties
Daar zijn wij ook geweest, inderdaad een park met dat typische Centerparcs-gevoelquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
We gaan naar de Kempervennen, dat is wel ook een oude/grote geloof ik.
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:09 schreef Arizona het volgende:
Ik vond die brochures van Centerparcs ook altijd zo mooi, ik kon daar uren in bladeren als kind. En dan uitpluizen in die tabellen, welk park nou het mooiste zwembad had met de meeste attracties
Heb ook oude tv-reclames van 'Sporthuis Centrum' gekeken, vrij hilarisch.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja met die foto's van gezellige haardvuurtjes en nevelige meertjes in het ochtendgloren
Hahaha dat had ik ook altijd, raar fenomeen was datquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:14 schreef Arizona het volgende:
En dat je dan zo lang in het golfslagbad was geweest, dat je 's avonds in je bedje alsnog de golven voelde![]()
Oe, je brengt me op een ideequote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Heb ook oude tv-reclames van 'Sporthuis Centrum' gekeken, vrij hilarisch.
Dat dénkt iedereen, dat dat daardoor kwamquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:14 schreef Arizona het volgende:
En ze hadden knuffelmuren bij het zwembad![]()
En dat je dan zo lang in het golfslagbad was geweest, dat je 's avonds in je bedje alsnog de golven voelde
[..]
Daar zijn wij ook geweest, inderdaad een park met dat typische Centerparcs-gevoel
… En de aarde is plat en Trump is een genie.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dénkt iedereen, dat dat daardoor kwamMaar in werkelijkheid had Center Parks dwergen in dienst die voor heel weinig geld en vaak de hele nacht lang onder zo'n bed moesten liggen en de matras dan van beneden moesten bewegen om golven te simuleren.
Daar is nog een hoop gedoe van geweest toen dat aan het licht kwam.
Mooie poging tot marketingpraat, 'kijk ons eens progressief zijn en dwergen in dienst nemen.'quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dénkt iedereen, dat dat daardoor kwamMaar in werkelijkheid had Center Parks dwergen in dienst die voor heel weinig geld en vaak de hele nacht lang onder zo'n bed moesten liggen en de matras dan van beneden moesten bewegen om golven te simuleren.
Daar is nog een hoop gedoe van geweest toen dat aan het licht kwam.
Oh ja ik noem kinderen altijd dwergen maar je hebt gelijk, het waren kinderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooie poging tot marketingpraat, 'kijk ons eens progressief zijn en dwergen in dienst nemen.'
Deden ze niet, was gewoon kinderarbeid.
Gelukkig trapte men er niet in.
Wat is dát nou weer voor onzinquote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
… En de aarde is plat en Trump is een genie.
Ik noemde beide altijd gewoon mini's, maar dat werd onhandig toen die auto op de markt kwam.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja ik noem kinderen altijd dwergen maar je hebt gelijk, het waren kinderen.
Toen dacht iedereen opeens dat je het over de auto had.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik noemde beide altijd gewoon mini's, maar dat werd onhandig toen die auto op de markt kwam.
Wil je zeggen dat Trump géén genie is?quote:
Precies.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen dacht iedereen opeens dat je het over de auto had.
Ja, dat wordt dan erg verwarrend.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies.
En als er dan daadwerkelijk zo'n auto door de straat rijdt, bestuurd door een dwerg en met een kind als passagier, dan begrijp je wel dat de verwarring al snel meer dan compleet is.
Oja okéquote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar tot nu toe was het meer een soort ongefundeerde spanning. Nu is er duidelijkheid over wat er aan ten grondslag ligt.
Popstars the rivals was ook topquote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
X-Factor was een veel leuker programma dan Idols. Ook leuker dan The Voice.
Eens een tienermeisje, altijd een tienermeisjequote:
Nee en Jamai doet nog mee bij Disney singalongs enzo, Jim heeft net de nieuwe Wicked ingezongenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben allebei in musicals gespeeld, dus het is ook weer niet of ze er niks mee hebben gedaan
De aarde is niet plat maar meer een soort banaan. Dat weet iedereen die een beetje eigen onderzoek doetquote:
Hoezo is de aarde niet plat??quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
De aarde is niet plat maar meer een soort banaan. Dat weet iedereen die een beetje eigen onderzoek doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |