Een 3 uur durende meeting klinkt verschrikkelijk, maar het kan altijd erger. Ik had vandaag 3 vergaderingen achter elkaar. Eerst van 16.00 tot 17.30 uur thuis en daarna van 17.30 - 19.30 en 19.30 - 21.00 uur in het gemeentehuis. En toen werd, na de laatste vergadering ook nog gevraagd of ik een verslag kon schrijven, dat heb ik dan ook maar meteen gedaan.quote:Op maandag 26 januari 2026 18:07 schreef Arizona het volgende:
Ik ben vandaag na 2 uur uit mijn 3 uur durende meeting gestapt (digitaal dan), ik kón niet meer. Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan maar ik ben nog allesbehalve fit en scherp
[..]
Ik zou ook niet weten wat we zonder de afval-app moesten
Zo oud ben jij ook weer niet. Als ik me je geboortejaar goed herinner.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik keek vandaag nog stukken van de Idolsfinale uit 2003, is ook alweer 23 jaar geleden. Hoe fucking oud word ik/worden we
Nice, goed gedaanquote:Op maandag 26 januari 2026 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had alleen de 49ers - Eagles fout voorspeld, maar voor de rest heb ik elke keer de winnaar goed. Wij zijn inderdaad de kenners, Strani
Oke bedanktquote:Op maandag 26 januari 2026 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo oud ben jij ook weer niet. Als ik me je geboortejaar goed herinner.
Koekjesquote:Op dinsdag 27 januari 2026 06:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* Luctor.et.Emergo zet koffie, thee en koekjes neer
Hoe gaat het met jou?quote:
Ik voel iets minder ziek, maar dat ahd ik gisterochtend ook. Dus ik ben benieuwd vanmiddag gaat.quote:
Ik heb die finale nooit gezien want ik was 9. Inmiddels ben ik 31quote:Op maandag 26 januari 2026 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik keek vandaag nog stukken van de Idolsfinale uit 2003, is ook alweer 23 jaar geleden. Hoe fucking oud word ik/worden we
Ik was best boost dat al die tienermeisjes er voor zorgden dat Jamai en Jim naar de finale gingen en Hind nietquote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb die finale nooit gezien want ik was 9. Inmiddels ben ik 31![]()
[ afbeelding ]
*Tienermeisje meldt zichquote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was best boost dat al die tienermeisjes er voor zorgden dat Jamai en Jim naar de finale gingen en Hind niet
Kleine stapjes, hopelijk gauw weer helemaal beter!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik voel iets minder ziek, maar dat ahd ik gisterochtend ook. Dus ik ben benieuwd vanmiddag gaat.
Ik denk dat ik deze week de hele week thuis werk en volgende week weer eens naar kantoor ga. Dan kan ik collega's ook niet besmetten.
Ik was voor Dewi.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was best boost dat al die tienermeisjes er voor zorgden dat Jamai en Jim naar de finale gingen en Hind niet
Morgen een afspraak.bij de huisarts over evenyuele second opinion nadat ze de chirurg heeft gesproken. Ik ben daar wel zenuwachtig voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Kleine stapjes, hopelijk gauw weer helemaal beter!
Vanwege de hype was ik het 3e seizoen wel gaan kijken. Ik weet nog dat mijn hele klas voor Floortje was en eentje was voor Raffaelaquote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Jim dan vooral. Jamai was wel terecht. Jim kon toen gewoon echt niet zingen. Kan mij nog wel een verkrachting van Against All Odds van hem herinneren.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'dat was seizoen 2', maar ik was bijna Boris 'keep the soul alive!!!' vergeten.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vanwege de hype was ik het 3e seizoen wel gaan kijken. Ik weet nog dat mijn hele klas voor Floortje was en eentje was voor Raffaela
Jim Bakkum is in elke Nederlandse romcom te vindenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jim dan vooral. Jamai was wel terecht. Jim kon toen gewoon echt niet zingen. Kan mij nog wel een verkrachting van Against All Odds van hem herinneren.
Het aparte bij hen is dat ze twee van de weinigen zijn die nog steeds wel veel doen, maar beiden dan weer niks met zingen.
Oh god ja dat was wel heel erg cringe op een gegeven moment. Wel verdiend gewonnen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'dat was seizoen 2', maar ik was bijna Boris 'keep the soul alive!!!' vergeten.
Je doet alsof dat iets nieuws isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |