Jullie zijn toch de echte kennersquote:Op maandag 26 januari 2026 16:49 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive duidelijk geen kennerspubliek in het NFL-topic
Sowiesoquote:Op maandag 26 januari 2026 16:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jullie zijn toch de echte kenners
Er zijn nog twee extra concerten bijgekomen.quote:Op maandag 26 januari 2026 12:53 schreef Arizona het volgende:
Ik heb kaartjes voor Harry Styles, voor de openingsavond
Het ging alleen een beetje mis met kopen, ik heb 3 kaartjes gekocht, maar na het afrekenen zagen we pas dat 1 kaartje helemaal aan de andere kant is.Normaal krijg je dan wel zo'n melding van: let op, mogelijk zijn niet alle stoelen naast elkaar, maar die was er nu niet. Of dat heb ik dus ook gemist omdat ik niet scherp ben vandaag
![]()
Ach ja, dat ene kaartje raken we nog wel kwijt. Het kan zijn dat dochter en een vriendin de zitplaatsen nemen, dan gaan NM en ik niet, maar zij willen eerst nog proberen voor staanplaatsen voor een andere datum. Zij zijn echte fans, dus.
Ik nog nietquote:Op maandag 26 januari 2026 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
De Soldaat van Oranje Muscial stopt dit keer ECHT!
Wie heeft hem nog niet gezien?
Heel goedquote:Op maandag 26 januari 2026 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik dacht laat ik maar eens zonder punt doen, want daar kwam altijd zoveel commentaar op.
quote:
quote:Op maandag 26 januari 2026 16:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerst al weer water kunnen drinken zonder koken en nu dit? Topmaand!
Heeft deze afvalophaaldienst geen app ? Ik weet het ook nooit.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik moet wennen aan de nieuwe afvalophaaldienst. Toen ik net naar buiten keek, zag ik allemaal papierbakken staan, dus moet ik er nog snel even uitBrr, het is al zo koud.
Ik zag het inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2026 17:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er zijn nog twee extra concerten bijgekomen.
Zou het ?quote:Op maandag 26 januari 2026 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Het nieuws dat Soldaat van Oranje na zestien jaar stopt, heeft voor een stormloop op tickets voor de musical gezorgd. Een woordvoerder van de producent noemt het ‘ongekend’. De vraag is inmiddels zo groot dat de website van Soldaat van Oranje eruit is gevlogen.
Een reden om extra voorstellingen te geven.quote:Op maandag 26 januari 2026 17:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zou het ?
Ik heb het ook niet gezien en ga ook niet.
‘Ongekende’ stormloop op tickets Soldaat van Oranje legt website stoppende musical plat
[..]
Beterschap!quote:Op maandag 26 januari 2026 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zou ook niet weten wat we zonder de afval-app moestenquote:Op maandag 26 januari 2026 17:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heeft deze afvalophaaldienst geen app ? Ik weet het ook nooit.
Papier één keer in de maand op vrijdag, PMD één keer in de maand op donderdag en GFT soms elke week of anders om de twee weken.
Wel handig dat je dan een melding krijgt van de app.
Beterschapquote:Op maandag 26 januari 2026 18:07 schreef Arizona het volgende:
Ik ben vandaag na 2 uur uit mijn 3 uur durende meeting gestapt (digitaal dan), ik kón niet meer. Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan maar ik ben nog allesbehalve fit en scherp
[..]
Ik zou ook niet weten wat we zonder de afval-app moesten
Ja, want het gaat nu stoppen. Nee echt, nu stoppen.quote:Op maandag 26 januari 2026 19:43 schreef Arizona het volgende:
Waar zijn jullie? Stiekem toch allemaal naar Soldaat van Oranje?
Die musical stopt al zolang als dat ik hier een account hebquote:Op maandag 26 januari 2026 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Echt he.quote:Op maandag 26 januari 2026 21:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die musical stopt al zolang als dat ik hier een account heb
Noobquote:Op maandag 26 januari 2026 21:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die musical stopt al zolang als dat ik hier een account heb
Ik keek vandaag nog stukken van de Idolsfinale uit 2003, is ook alweer 23 jaar geleden. Hoe fucking oud word ik/worden wequote:Op maandag 26 januari 2026 21:59 schreef Strani het volgende:
Ik ook hoor trouwens, in vergelijking met sommigen hier. En het profiel van @:guanabana is twee dagen ouder dan het mijneDit jaar worden we 19.
Ik had alleen de 49ers - Eagles fout voorspeld, maar voor de rest heb ik elke keer de winnaar goed. Wij zijn inderdaad de kenners, Straniquote:Op maandag 26 januari 2026 16:49 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive duidelijk geen kennerspubliek in het NFL-topic
Ow, krijg je dan een melding? Hmm, dat wist ik niet. Ik doe mijn papier ongeveer 1x per anderhalve maand aan de weg zetten, GFT ook niet elke keer, dus meestal heb ik niets aan die meldingen, vrees ikquote:Op maandag 26 januari 2026 17:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heeft deze afvalophaaldienst geen app ? Ik weet het ook nooit.
Papier één keer in de maand op vrijdag, PMD één keer in de maand op donderdag en GFT soms elke week of anders om de twee weken.
Wel handig dat je dan een melding krijgt van de app.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |