Oh ja joh? Hier deze kan je krijgen!quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik wat mee, jij nep-Fries
Je moet me juist helpenquote:
Die smelten voordat ze aankomen in Spanje.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh ja joh? Hier deze kan je krijgen!
* gooit sneeuwballen naar strani
Dus plaatselijke regen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die smelten voordat ze aankomen in Spanje.
Ja, maar dat lijkt me niet echt een vergelijking. Zorgwekkender is meer dat er onder de twee kabinetten daarvoor ook weinig beleid is gemaakt. En heel Europa wordt momenteel nogal met de neus op de feiten gedrukt van de gevolgen van zo’n benadering, dus het is wel wenselijk dat er wat van de grond komt.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het hangt er ook heel erg van af wat je er dan als oppositiepartij mee binnen weet te slepen. Het zal sowieso onderhandelen worden dus ze zullen steun geven in ruil voor iets anders, en als dat lukt zullen ze dat ook zeker zo brengen naar hun eigen kiezers toe.
Hoe dan ook, ik ben benieuwd. Veel slechter dan de laatste paar jaar kan het qua stabiliteit niet dus laat ze dit maar eens proberen.
Is het nat in Barcelona?quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus plaatselijke regen.
Dit vertrouw ik niet. Volgens mij zit jij nu in je hoekje een plan te smeden om iedereen in één keer keihard te pakken.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik houd helemaal niet van ruzie, dus ik ga wel even rustig in een hoekje zitten
Ja ik weet ook niet wat het is. Zullen wel hormonen zijn of zo bij @Redefine want hij is de hele dag al zo geïrriteerd.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:01 schreef Fred_B het volgende:
Rellerig sfeertje hier trouwens. Bas Nijhuis is geblesseerd hoor.
Ja ik weet dat je ons daar graag in wilt lokken. Maar daar trappen wij niet inquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb een ijsbad klaar staan in ELF.
Was het wel.quote:
Allemaal door de sneeuwballen van @Nailqueen.quote:
We zijn niet allemaal zo'n explosieve testosteronbom zoals jij beste Straan.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat het is. Zullen wel hormonen zijn of zo bij @:redefine want hij is de hele dag al zo geïrriteerd.
En er zijn technische problemen bij de VAR.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:01 schreef Fred_B het volgende:
Rellerig sfeertje hier trouwens. Bas Nijhuis is geblesseerd hoor.
Dickie Advocaat.gifquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
En er zijn technische problemen bij de VAR.
Die zou juist bij zijn geweest als de VAR het niet zou doen.quote:
Wees welkom in mijn hoekje, waar we kunnen neerkijken op de ruziemakers.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:13 schreef Arizona het volgende:
Hier is het nog kouder dan de sfeer in dit topic!
Motsneeuw. Daar heb je echt helemaal niks aan.
Ik ben trouwens nog even aan het nadenken welke kant ik kies bij de rellen in dit topic.
Oe, veroordelend neerkijken op anderen, dat klinkt erg veelbelovend!quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wees welkom in mijn hoekje, waar we kunnen neerkijken op de ruziemakers.
Oh daar schuif ik ook aanquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wees welkom in mijn hoekje, waar we kunnen neerkijken op de ruziemakers.
Uiteraard is ons gedrag steun gewoon jouw schuld.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh daar schuif ik ook aan![]()
Aan het normale postgedrag was ook wel altijd al te zien dat deze ruziemakers zich zouden verlagen tot zulk laag niveau hè, ik kan niet zeggen dat ik echt verbaasd ben dat ze hiertoe verworden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |