quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk en daar ga je de mist in. Je hebt de noordpool en de zuidpool. Geen polen, maar poolen dus. Dat gat in het midden van de donut is waar de bal in moet!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe zou je dan de polen verklaren? Dat zijn duidelijk de uiteinden van de banaan
Er zullen best partijen zijn die constructieve oppositie willen voeren, zoals PvdA-GL en JA21 en enkele kleine partijen. Het nadeel is natuurlijk wel dat je moet oppassen te veel een applausmachine voor het kabinet te worden, want dan gaan de zetels voor die constructieve houding bij de volgende verkiezingen naar de kabinetspartijen en partijen die fellere oppositie voerden. En zeker zo’n JA21 kan natuurlijk vrij makkelijk gewoon naar 0, dus dat is wel een schrikbeeld. En andersom is het voor het kabinet lastig werken met een balans tussen te veel naar links of naar rechts, want dan valt de steun van de andere kant mogelijk weg, en krijg je ook ontevreden kiezers bij één of meerdere kabinetspartijen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:34 schreef Strani het volgende:
Je hoopt dan toch, en wellicht is dat naief, dat partijen in de oppositie juist deze kant grijpen om wat verantwoordelijkheid te nemen en zo laten zien dat er met ze samen te werken valt met het oog op volgende verkiezingen.
Sowieso in de hele wereldquote:Op woensdag 28 januari 2026 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het zou fijn zijn als er eens wat minder ruzie gemaakt zou gaan worden in Den Haag.
Ja het hangt er ook heel erg van af wat je er dan als oppositiepartij mee binnen weet te slepen. Het zal sowieso onderhandelen worden dus ze zullen steun geven in ruil voor iets anders, en als dat lukt zullen ze dat ook zeker zo brengen naar hun eigen kiezers toe.quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zullen best partijen zijn die constructieve oppositie willen voeren, zoals PvdA-GL en JA21 en enkele kleine partijen. Het nadeel is natuurlijk wel dat je moet oppassen te veel een applausmachine voor het kabinet te worden, want dan gaan de zetels voor die constructieve houding bij de volgende verkiezingen naar de kabinetspartijen en partijen die fellere oppositie voerden. En zeker zo’n JA21 kan natuurlijk vrij makkelijk gewoon naar 0, dus dat is wel een schrikbeeld. En andersom is het voor het kabinet lastig werken met een balans tussen te veel naar links of naar rechts, want dan valt de steun van de andere kant mogelijk weg, en krijg je ook ontevreden kiezers bij één of meerdere kabinetspartijen.
Heb je vandaag al gepleit voor de terechte onafhankelijkheid van Catalonië?quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Behalve in deze SC. Hier mag juist wel eens wat meer ruzie gemaakt worden
Redefine ik zei ín deze SC. Als ik jou ergens achterlaat in een bos of diep in de zee heeft deze SC er weinig aan hèquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je vandaag al gepleit voor de terechte onafhankelijkheid van Catalonië?
Jij bent echt een stomme spanjaard!quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ouwe relnicht...quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik wat mee, jij nep-Friesquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij bent echt een stomme spanjaard!
Jij bent veel te lui om iemand anders naar een bos te slepenquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Redefine ik zei ín deze SC. Als ik jou ergens achterlaat in een bos of diep in de zee heeft deze SC er weinig aan hè
Bemoei je er niet meer IKEA boekenkastquote:
Zo, shots firedquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bemoei je er niet meer IKEA boekenkast
Nee gewoon doen, dan worden de mods van hier laaiendquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
*Gaat met haar blauwe stafjes zwaaien*
*oeps, verkeerd subforum*
In dit geval: gooien met inbussleutels.quote:
Moeten we wel een sport verzinnen om te doen in deze sc. Ik ben alleen maar mod van sportachtige subfora'squote:Op woensdag 28 januari 2026 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee gewoon doen, dan worden de mods van hier laaiend
Ik heb het Luxemburg topic al verbouwd.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee gewoon doen, dan worden de mods van hier laaiend
Dit is het Echte Sportliefhebbers Forum. Dus je zit goed.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moeten we wel een sport verzinnen om te doen in deze sc. Ik ben alleen maar mod van sportachtige subfora's
Nee joh, gewoon met een groepje navy SEALs deze SC binnenvallen met een geluidswapen en @H_T ontvoeren om 'm vervolgens ergens in het F1-subforum op te sluiten in afwachting van de rechtzaak.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moeten we wel een sport verzinnen om te doen in deze sc. Ik ben alleen maar mod van sportachtige subfora's
Dat topic heeft nu een open keuken?quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het Luxemburg topic al verbouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |