abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220074880
Niet iedereen is een loot goblin. Ik doe vooral trials (arcs killen), projects en quests. Zoals van de week had ik een portable TV nodig, binnen enkele minuten gevonden in de archives van Stella Montis en daarna linea recta naar de metro. Er was vast genoeg te looten nog maar daar had ik helemaal geen zin in want ik had wat ik zocht. :P
pi_220075442
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2026 14:43 schreef Drankster het volgende:
Niet iedereen is een loot goblin. Ik doe vooral trials (arcs killen), projects en quests. Zoals van de week had ik een portable TV nodig, binnen enkele minuten gevonden in de archives van Stella Montis en daarna linea recta naar de metro. Er was vast genoeg te looten nog maar daar had ik helemaal geen zin in want ik had wat ik zocht. :P
Dat heb ik idd ook vaak. Questje doen, of dingen zoeken die ik nodig heb. Als de stash vol zit met nuttige dingen zoek ik de uitgang op.
Ander potje heb ik zin in waardevolle dingen en loot ik wel die plekken helemaal en laat ik de goedkopere zut liggen.
A mind with a heart of it's own
  donderdag 12 februari 2026 @ 17:34:52 #153
136 V.
Like tears in rain...
pi_220076745
Ik heb ze verkocht. Het waren er 102 _O-

Ja inderdaad, V. ja.
pi_220079005
Zojuist met een hele lobby een Queen gekilled en zelfs een queen core geloot _O_

Kan nu de project completen. *O*
  vrijdag 13 februari 2026 @ 18:47:46 #155
136 V.
Like tears in rain...
pi_220088612
Goh, dat ARC slopen is toch ook wel weer leuk. Ik heb inmiddels 2 bastion cores *O*

2 helpen slopen en de loot gelaten aan degenen die het meest investeerden, eentje samen met iemand, daar hield ik een core aan over en eentje helemaal alleen. En toen ik bij de husk kwam, had iemand al een deel geloot. Het was dat ik door mijn ammo heen was :(
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 14 februari 2026 @ 19:23:39 #156
136 V.
Like tears in rain...
pi_220098177
Ik ben te naïef voor deze game -O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220098357
Ik twijfel nu of ik project ga doen, ik heb in principe alles klaar, maar vraag me af of het wel waard is....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220098384
Heb trouwens nu wel de grappling hook, vandaag vrij veel gespeelt en vooral arc kaput gemacht.
  zaterdag 14 februari 2026 @ 20:15:33 #159
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220098864
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 19:38 schreef raptorix het volgende:
Ik twijfel nu of ik project ga doen, ik heb in principe alles klaar, maar vraag me af of het wel waard is....
Als je alles hebt, wat maakt het dan uit :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 14 februari 2026 @ 20:38:16 #160
136 V.
Like tears in rain...
pi_220099183
Nou ja, je moet weer van nul af beginnen. Ik snap die twijfel wel.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220099703
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 20:15 schreef Troel het volgende:

[..]
Inderdaad , dan kan het pas echt beginnen :P

Voor mij is het de eerste keer die expeditie, dus ik ga het doen.
Maar hey, het is een keuze die iedereen kan maken voor zichzelf, het spel legt geen verplichting op.
Hell To The Liars
pi_220102283
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 20:15 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik bedoelde alles qua project :)
Niet alles qua blueprints en upgrades van workshops :)
pi_220102451
Ik weet bijna vrij zeker dat er een algoritme update is geweest, in alle weken dat ik speel ben ik 1 keer beschoten, nu kom ik in 5 raids 3 keer in een vuurgevecht, laatste potje binnen 3 minuten afgeslacht door 2 man, man man.
pi_220102698
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 06:34 schreef raptorix het volgende:
Ik weet bijna vrij zeker dat er een algoritme update is geweest, in alle weken dat ik speel ben ik 1 keer beschoten, nu kom ik in 5 raids 3 keer in een vuurgevecht, laatste potje binnen 3 minuten afgeslacht door 2 man, man man.
Klopt, of er zit een foutje in de matchmaking.

De sfeer was opeens grimmig gisteren :)
Hell To The Liars
pi_220102703
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 08:45 schreef Droopie het volgende:

[..]
Klopt, of er zit een foutje in de matchmaking.

De sfeer was opeens grimmig gisteren :)
Ik denk dat het geen foutje is maar een bewussie, overigens al bevestigt door vele anderen, dus niet alleen mijn observatie.
  zondag 15 februari 2026 @ 09:03:54 #166
136 V.
Like tears in rain...
pi_220102774
Ik zat van de week ook ineens in een oorlogslobby.

En gisteren opeens een intens lage rat. Benaderde mij vriendelijk, vroeg of ik nog iets nodig had. Ik had net twee wolfpacks bij me om uit te delen. Dus gaf hem er eentje.

"Wow thank you very much"

Draai me om en wordt in de rug doodvermoord.

Zeer slecht voor mijn humeur.

Gelukkig had ik nog niet echt geloot of belangrijke cores bemachtigd en die andere wolfpack zat in mijn butt.

Maar toch. Fijne loadout naar een laffe lul.

[ Bericht 19% gewijzigd door V. op 15-02-2026 09:30:26 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220103013
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:03 schreef V. het volgende:
Ik zat van de week ook ineens in een oorlogslobby.

En gisteren opeens een intens lage rat. Benaderde mij vriendelijk, vroeg of ik nog iets nodig had. Ik had net twee wolfpacks bij me om uit te delen. Dus gaf hem er eentje.

"Wow thank you very much"

Draai me om en wordt in de rug doodvermoord.

Zeer slecht voor mijn humeur.

Gelukkig had ik nog niet echt geloot of belangrijke cores bemachtigd en die andere wolfpack zat in mijn butt.

Maar toch. Fijne loadout naar een laffe lul.
Nou bereid je maar voor je kunt bijna geen enkele lobby meer vertrouwen, lijkt of ze het wel omgedraaid hebben, dat de zero shooters nu expres bij de grootste ratten worden ingedeeld.
  zondag 15 februari 2026 @ 09:45:46 #168
136 V.
Like tears in rain...
pi_220103063
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nou bereid je maar voor je kunt bijna geen enkele lobby meer vertrouwen, lijkt of ze het wel omgedraaid hebben, dat de zero shooters nu expres bij de grootste ratten worden ingedeeld.
Nou, da's mooi, want ik heb net gisteren besloten om iedereen die schuin naar me kijkt in zijn bek te schieten.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220103077
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:45 schreef V. het volgende:

[..]
Nou, da's mooi, want ik heb net gisteren besloten om iedereen die schuin naar me kijkt in zijn bek te schieten.
Ik heb een geniaal plan, ik ben nu al 2 keer op rij direct afgeknalt in de staff room in het rode gebouw in spacecity, ik wacht ze nu op en dan ram in van buiten een doorlocker onder de deur :D
  zondag 15 februari 2026 @ 09:52:18 #170
136 V.
Like tears in rain...
pi_220103155
Volgens mij kun je die van beide kanten breachen :P
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220103206
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:52 schreef V. het volgende:
Volgens mij kun je die van beide kanten breachen :P
Ah jammer :(
Dan maar wat granaten naar binnen tossen :)
pi_220103676
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:47 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb een geniaal plan, ik ben nu al 2 keer op rij direct afgeknalt in de staff room in het rode gebouw in spacecity, ik wacht ze nu op en dan ram in van buiten een doorlocker onder de deur :D
Gisteren met een maatje in Stella Montis met een key voor de archieven.

Had ik zo proximity mijn bij de deur gezet, ik bovenin zitten met vizier op de deur, deurtje gaat open, flinke stroomschok door die gast, ik be like "We are friendly. Just protecting our loot"

Stilstaande poppetjes kan ik wel doodschieten op 4 meter afstand, maar hij bood zijn excuses aan en vertrok haha...
Hell To The Liars
pi_220105539
Pfff ben je met ze 2en een bastion aan het afknallen, komt er weer zo een gast die mijn maatje neerknalt, kon hem nog half raken, maar in donker niet goed zien en werd alsnog in de rug afgeknalt, viespeuken, als dit zo blijft ben ik wel klaar met het spel.
  zondag 15 februari 2026 @ 13:51:21 #174
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220105684
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 13:34 schreef raptorix het volgende:
Pfff ben je met ze 2en een bastion aan het afknallen, komt er weer zo een gast die mijn maatje neerknalt, kon hem nog half raken, maar in donker niet goed zien en werd alsnog in de rug afgeknalt, viespeuken, als dit zo blijft ben ik wel klaar met het spel.
Grappig, ik herken dit dus echt niet. Ik tref zelden in een potje alleen nog zo'n debiele laffe schieter. Als ik met mijn vriend een potje doe, dan zijn we wel wat voorzichtiger, maar ook daar komen we deze mensen meestal niet tegen. Maar: wij schieten dan ook niet terug, dus zijn echt supersuperlief en worden misschien daarom ook wel in die lobby's geplaatst?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220105703
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2026 13:51 schreef Troel het volgende:

[..]
Grappig, ik herken dit dus echt niet. Ik tref zelden in een potje alleen nog zo'n debiele laffe schieter. Als ik met mijn vriend een potje doe, dan zijn we wel wat voorzichtiger, maar ook daar komen we deze mensen meestal niet tegen. Maar: wij schieten dan ook niet terug, dus zijn echt supersuperlief en worden misschien daarom ook wel in die lobby's geplaatst?
Heb je vandaag al gespeelt, want het is sinds vannacht ingegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')