Maar je kan maximaal drie keer expeditie doen. Dus als je de eerste keer onvoldoende geld had kun je dat nooit goedmaken. En boeveel mensen hebben daadwerkelijk de eerste expeditie gedaan en hebben daarin te weinig geld gehad om alle 5 te krijgen?quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:17 schreef V. het volgende:
Ik ben daar behoorlijk chagrijnig over.
Een beetje de drempel verlagen nadat anderen zich het bloed in de bilnaad hebben geloot?
Dat was het punt toch, dat het iets speciaals was voor de doorzetters?
Nu is het een soort ' iedereen een prijs en zijwieltjes'.
Wat een prut.
Nou, ik heb de eerste expeditie gedaan in de (nu onterechte) wetenschap dat het 1 kans was.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 09:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar je kan maximaal drie keer expeditie doen. Dus als je de eerste keer onvoldoende geld had kun je dat nooit goedmaken. En boeveel mensen hebben daadwerkelijk de eerste expeditie gedaan en hebben daarin te weinig geld gehad om alle 5 te krijgen?
Het is niet alsof iedereen nu nog even die punten kan kopen he, het is een best select groepje volgens mij
Kiwami 3 is toch kut afaikquote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:10 schreef Drankster het volgende:
Okay dus voor de 5 punten van de aanstaande expeditie moet ik 3 mil hebben en om de 5 punten van de vorige expeditie te kopen moet ik 1,5 mil hebben? Is dus 4,5 in totaal. Dat moet te doen zijn.
Al komen Dragon Quest VII, Yakuza Kiwami 3 en de nieuwe Resident Evil ook deze maand en heb ik net een shitload aan klassiekers op de Steam Deck gezet.
Ze hebben wat verhaal dingen en gezichten van personages veranderd maar dat boeit me niet want heb het origineel niet gespeeld.quote:
Que?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 09:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar je kan maximaal drie keer expeditie doen. Dus als je de eerste keer onvoldoende geld had kun je dat nooit goedmaken. En boeveel mensen hebben daadwerkelijk de eerste expeditie gedaan en hebben daarin te weinig geld gehad om alle 5 te krijgen?
Het is niet alsof iedereen nu nog even die punten kan kopen he, het is een best select groepje volgens mij
Wil je een paar miljoen van mij?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Que?
Ik had maar 1 skillpoint de eerste expedition. Voor de overige 4 hoef ik dus maar 1,2 milli + 3 milli voor de 5 nieuwe skill points te grinden.
Wat ik niet ga doen
quote:
Ik las vorige keer dat jij zei dat mensen slecht looten.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:51 schreef V. het volgende:
Magoed: 61 mixtapes, 30 wolfpacks en 10,1 miljoen cash
Appartments in Buried?quote:Op zondag 8 februari 2026 21:00 schreef V. het volgende:
Ja joh. Vandaag in één run 2 mixtapes, 1 snowglobe, 1 musicbox EN een cloak gevonden in twee geloote lokaties in de laatste 10 minuten van een ronde.
Mijn gemiddelde loot per run ligt boven de 100k, en dan zit er een rits late spawns bij.
Doel is om vóór de Expedition minimaal één keer 200k te looten in een rondje.
Misschien zat die persoon al vol?quote:Op maandag 9 februari 2026 07:42 schreef V. het volgende:
Yep. Apartments en locked room eindjw verderop. Ga je een locked room in, pak je de helft van de containers niet.
I'll never understand.
Dan zou je op zijn minst verwachten dat ie ff alle laden open trekt om te kijken of er niet toevallig een leuke blueprint in zit o.i.d.quote:
Tenzij ie zijn savepockets al vol heeft met precies die hij wil hebben? Ik weet t ook niet?quote:Op maandag 9 februari 2026 09:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan zou je op zijn minst verwachten dat ie ff alle laden open trekt om te kijken of er niet toevallig een leuke blueprint in zit o.i.d.
Zelfs dan, dan flikker ik wel een stapje ammo weg.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Tenzij ie zijn savepockets al vol heeft met precies die hij wil hebben? Ik weet t ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |