Dat is kut. Ik werd door een rocketeer vermoord toen ik bijna een leaper dood had. En toen werd ik afgemaakt door snipers die boven in de toren zaten en me wilden looten in plaats van ini de lift laten kruipen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:14 schreef V. het volgende:
ZO, net twee keer zo kut doodgegaan door die kut-ARC
Een keer door een rocketeer die het echt op mij had gemunt en maar op mij bleef jagen tot ik was doodvermoord. Echt, die had maar één missie in zijn leven: V.
om zeep helpen.
En echt, op Dam... bij de Domes... 3 fucking hornets die mij achtervolgden. Dus ik zo'n dome in, komen ze me achterna, naar binnen. Kansloos, ik kon geen kant op.
En hoewel ik ruim 6 miljoen aan coin heb tóch lichtelijk chagrijnig worden dat ik mijn loadout kwijt ben
Pilgrim's Peak op Blue Gate. Alles open maken wat je ziet en de prullenbakken niet vergeten. In een van de auto's buiten zat er ook een. Laatste potje daar precies de 3 gevonden die ik nog nodig had.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:25 schreef raptorix het volgende:
Ik moet trouwens light bulbs voor mijn expedition hebben, nergens te vinden die klote dingen.
Ja die auto bij het Noord Extraction Point die voor de Hedge staat heeft er altijd 2, en vond er bij toeval net 1 in Stella, Project schiet op, voor volgende stap had ik alles al op 3 humidifiers na.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Pilgrim's Peak op Blue Gate. Alles open maken wat je ziet en de prullenbakken niet vergeten. In een van de auto's buiten zat er ook een. Laatste potje daar precies de 3 gevonden die ik nog nodig had.
En de auto aan de zuidwestkant van Electric substation op Dam Battelgrounds heeft een gegarandeerde spawn.
Ja zoiets, in meer of mindere extremen. Ik kon van de week een paar minuten niet van mijn plek, schoot iedere keer terug.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:25 schreef raptorix het volgende:
Hoe uit die lag zich? Dat je heel moeizaam voortbeweegt, alsof je door een magneet word teruggetrokken? Dat had ik net voor het eerst.
Ja wel klote, hierdoor 2 keer mijn sjieke layout verloren.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:02 schreef V. het volgende:
[..]
Ja zoiets, in meer of mindere extremen. Ik kon van de week een paar minuten niet van mijn plek, schoot iedere keer terug.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:32 schreef DrMarten het volgende:
Wat een kutspel is het ook
Ben op zoek naar leapers voor de expedition. 4 rondjes met wolfpack in mij aars en een paar andere granaten op zak, geen leaper te vinden op de plekken waar ik ze altijd tegenkom.
Dan maar even snell challenge doen en foto maken in de kios op buried. Al die granaten thuis gelaten. 3x raden wat er pal naast me spawnt op het moment dat ik in die kiosk sta
Net weer een zooi potjes met zijn 3-en naar leapers en surveyors gezocht en wederom niet een gevondenquote:
Ik kreeg net een hard crash waardoor mijn hele PC herstarte, daarna kon ik nog terugkeren in de game, had een hullcracker gekocht om dat eens te proberen dus niet kwijtquote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:39 schreef Troel het volgende:
Als je dan van die rode icoontjes rechts in beeld hebt meteen disconnecten en terug connecten.
Mijn ervaring is dat de kans dan het grootst is dat je nog leeft enzo.
Ik weet niet hoe dat op trio- en duo-maps is, maar ik kom wel eens een map tegen dat ik geen leaper zie, maar dat is echt uitzondering. Surveyors zie ik eigenlijk altijd wel, al is het alleen maar hun blauwe laserstraal in de verte.quote:Op zondag 1 februari 2026 00:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Net weer een zooi potjes met zijn 3-en naar leapers en surveyors gezocht en wederom niet een gevonden
De ene rocketeer na de andere, maat wat je nodig hebt is er gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |