Anvil IVquote:Op maandag 2 maart 2026 21:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Welke gebruik je?
Ik heb eindelijk de venator blueprint en ga toch steeds weer naar Anvil + Il Toro of Renegade + Il Toro
Net een van de kutste ronden ooit gespeeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:00 schreef V. het volgende:
DAMN, zojuist echt de vetste ronde in tijden gespeeld.
Eerst wat rond lopen fluiten, komt er een gast met een gitaar, lekker samen even staan jammen. Even later hoor ik een piano... ik sluit aan, weer even jammen.
Dan kom ik een gast tegen die vraagt of ik toevallig een blueprint van een jupiter heb. Dus ik: no, sorry.
Zegt die gast: "Now you do" en dropt er een voor mijn neus
Meteen daarna een Il Toro-bp opgeduikeld
Verder lekker nuttige loot voor de bench-upgrades, diverse arcs gemold, Heerlijk.
Als deze game werkt, is het echt het tofste ever.
Ik wilde je die lokatie net aanradenquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:01 schreef DrMarten het volgende:
De afgelopen dagen ook tijden op zoek geweest naar rusted bolts. Wel ladingen rusted tools gevonden, maar bolts ho maar.
Tot ik gister naar water treatment ging op Dam en er 6 in 2 ruimtes vond
Drie stuks, welteverstaan. Net opgepikt in Dam.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:15 schreef Drankster het volgende:
Ik kwam gisteren een Rusted Gear tegen dus die gelijk in de safe pocket gestopt. Die ga ik zeker nog nodig hebben nu ik alles gereset heb.
Toen ik nog actief speelde en ze nodig had maar nooit kon vinden, was de enige tip die ik vond die redelijk klopte qua locatie, was ik meen mij de lift in het noorden van de Dam map.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:02 schreef V. het volgende:
[..]
Drie stuks, welteverstaan. Net opgepikt in Dam.
Dam, Water Management tot aan de tower, hele gebied inclusief loading bay. Bergen. Een run, 5 rusted gears.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toen ik nog actief speelde en ze nodig had maar nooit kon vinden, was de enige tip die ik vond die redelijk klopte qua locatie, was ik meen mij de lift in het noorden van de Dam map.
Daar zijn een stuk of 3 bussen, en die hadden er vaak wel 1 of 2.
En anders dode Raiders wel, aangezien die lokatie vaak bewaakt werd door een Rocketeer.
Maar dat is maanden geleden, dus dat kan gepatched zijn intussen.
Dam scrapyard, die grote voertuigdingen open breken. Zit er standaard wel een in.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toen ik nog actief speelde en ze nodig had maar nooit kon vinden, was de enige tip die ik vond die redelijk klopte qua locatie, was ik meen mij de lift in het noorden van de Dam map.
Daar zijn een stuk of 3 bussen, en die hadden er vaak wel 1 of 2.
En anders dode Raiders wel, aangezien die lokatie vaak bewaakt werd door een Rocketeer.
Maar dat is maanden geleden, dus dat kan gepatched zijn intussen.
Liep de deur in, aantal rode lockers. 5 in totaal waarvan in 4 rusted bolts zaten. Loop de deur door naar de volgende ruinte, vond ik er nog 2.quote:
Daar heb ik er alweer drie van op voorraad ofzoquote:
Je hebt mijn leaperprobleem overgenomen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:58 schreef Troel het volgende:
Waarom zijn er ALTIJD surveyors behalve als je ze zoekt
Test Annex op de Damquote:Op donderdag 5 maart 2026 12:37 schreef V. het volgende:
Spawn bij hospital, 29 minuten op de klok. Ik naar binnen, hoor een fireball en een pop op de bovenste verdieping, iemand die schiet en een flare.
Dus ik naar boven aan het touw met een defib. Bleek het een rat te zijn die met een toro iemand had afgeknald en nu op mij begon.
Dus ik heb hem maar even ontdaan van zijn leven en zijn loot.
Maar geen rusted kit te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |