Ik heb heeeeeel misschien iets ontdekt dat het mogelijk zou kunnen zijn. Maar goed, dat heb ik al een paar keer eerder gedacht, dus ik ga het niet hardop zeggen, want dan jinx ik het misschien.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk maar 1 klein ding te zijn wat mis gaat. Ze hebben het wel strak staan, want ik had een keer nog een autoclicker aanstaan vanwege cookieclicker en toen werd ik gedisconnect
Totdat je die dingen tegenkomt in de open vlakte.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:39 schreef V. het volgende:
Die seismische bollen zijn wel te ontwijken op zijn shredders: op het moment dat ie knalt iets tussen jou en dat ding hebben staan.
Die fireflies echter...
Ik neem sowieso 2 lures en een lading extra stims mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Totdat je die dingen tegenkomt in de open vlakte.
Ze hebben 4 Anvilshots nodig om kapot te krijgen. Voordat je 4 schoten hebt gelost is ie al in je gezicht ontploft.
Die fireflies zouden een cooldown moeten hebben van 5-10 seconden ofzo, zodat je tussen het rennen en dodgen de kan hebt om je wapen te reloaden en een beetje te healen.
Nu ben je, als je niet naar binnen kunt, gewoon kansloos als je moet reloaden en je geen seekers hebt.
Ja nou, je bent nooit kansloos..quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Totdat je die dingen tegenkomt in de open vlakte.
Ze hebben 4 Anvilshots nodig om kapot te krijgen. Voordat je 4 schoten hebt gelost is ie al in je gezicht ontploft.
Die fireflies zouden een cooldown moeten hebben van 5-10 seconden ofzo, zodat je tussen het rennen en dodgen de kan hebt om je wapen te reloaden en een beetje te healen.
Nu ben je, als je niet naar binnen kunt, gewoon kansloos als je moet reloaden en je geen seekers hebt.
Hier nog een, eindelijk echt beginnen. Alleen nu met ervaring en matige schietskillsquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:36 schreef V. het volgende:
Ik heb zooooooo'n zin om weer opnieuw te beginnen.
Kijken of ik met mijn looting skills weer een beetje snel alles op orde heb
Ja he?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:46 schreef Drankster het volgende:
Wat héérlijk zeg die reset na de expedition.
Zeker.quote:
Ik had alles al klaar staan om opnieuw te beginnen en het is heerlijk. Alleen is het even wennen dat ik nu een ander schietding gebruikquote:Op maandag 2 maart 2026 15:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker.
Het leukste is uiteindelijk toch het upgraden van workshops en scrappy en het doen van quests. Paar weken terug al alle 85 quests gedaan en dan merk ik toch dat ik doelen nodig heb om te spelen. Nu weer alles tracken wat ik nodig heb, quests gaan uitvoeren en hopen dat je onderweg de juiste items tegen komt.
Welke gebruik je?quote:Op maandag 2 maart 2026 21:11 schreef Troel het volgende:
Zo, ik heb mijn vertrouwde schietding en dat werkt toch wel een stuk beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |