Nouja, ik kan niet wachten totdat er wat fatsoenlijke vrouwengezichten komen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 10:03 schreef V. het volgende:
[..]
Nououou, het is toch wel meer dan dat?
De mannengezichten zijn ook niks. Mede daarom heb ik ook een vrouwelijke avatar.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik kan niet wachten totdat er wat fatsoenlijke vrouwengezichten komen.
Da's hooguit een paar minuter werkquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:37 schreef raptorix het volgende:
ben nu een LLM model van 70GB aan downloaden
Gisteravond wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 18:33 schreef Droopie het volgende:
Doet bij jullie de microfoon het wel gewoon? Ik zit ook al 3 dagen in lobbies waar niemand kan praten.
Speel op de ps5
Echt he, maar ik vind het wel logisch..quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:51 schreef DrMarten het volgende:
Zie net ook pas wat je nu nodig hebt voor wolfpacks en traiblazers. Heb goddomme net die blueprints
Helemaal die wolfpacks wordt een dingetje
Het kost je 2 wolfpacks om een rocketeer neer te halen, krijg je 1 driver voor terug waar je dus weer 1 wolfpack van kan makenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt he, maar ik vind het wel logisch..
Maar die ARC's lijken ook meer kracht te hebben, mn maat werd in 1x neergelegd 😅
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het kost je 2 wolfpacks om een rocketeer neer te halen, krijg je 1 driver voor terug waar je dus weer 1 wolfpack van kan maken
Dat wordt dus weer 1000 husks open maken in de hoop dat je er op die manier een paar tegenkomt.
Er zijn meer manieren om ze om te leggenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het kost je 2 wolfpacks om een rocketeer neer te halen, krijg je 1 driver voor terug waar je dus weer 1 wolfpack van kan maken
Dat wordt dus weer 1000 husks open maken in de hoop dat je er op die manier een paar tegenkomt.
2x XP map conditions en je krijgt er wel 3 of 4 per Rocketeer. In Arc couriers kom je ze ook tegen (geen probes)quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon neerhalen met een anvil.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is er iets met je pc wat niet helemaal lekker loopt? Ik herken deze shit namelijk dus echt niet.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:33 schreef V. het volgende:
Dussssss. Just checking in, de Expeditie aanmelden en verder kijken of de game het weer wil doen,
Vier keer proberen te spelen.
Vier keer een Unreal process crash.
Wat een buggy kutgame.
Ik heb meer dan 400 games. Ik zit 19 jaar op Steam.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Is er iets met je pc wat niet helemaal lekker loopt? Ik herken deze shit namelijk dus echt niet.
Het hoeft natuurlijk maar 1 klein ding te zijn wat mis gaat. Ze hebben het wel strak staan, want ik had een keer nog een autoclicker aanstaan vanwege cookieclicker en toen werd ik gedisconnectquote:Op woensdag 25 februari 2026 09:39 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 400 games. Ik zit 19 jaar op Steam.
Al mijn games bij elkaar zijn in die 19 jaar bij lange na niet zo vaak gecrashed als deze game in een paar maanden.
Ik draai games als Indiana Jones, Clair Obscur (die zwaardere eisen hebben) zonder enig probleem.
Het is de game.
Of engine?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |