bronquote:Dat die Britten rare humor hebben dacht ik als kind dagelijks. Satire, sarcasme, zwaar overdreven personages en als klap op de vuurpijl was alles zo voorspelbaar.
Zeg eens eerlijk, kijk jij nog steeds soms stiekem even naar de herhalingen van deze Britse series van vroeger? Dit soort beelden staan in ieder geval voorgoed gegrift in je geheugen. Lekker hé?!
Over schunnig en flauwe Engelse humor gesproken. Werd er eigenlijk gesproken in Benny Hill? Ik ken het eigenlijk alleen nog van de irritante liedjes. Blijkbaar vonden veel ouders deze korte stukjes met vunzige mannetjes heel erg leuk.
Misschien dat onze humor wat veranderd is, want ik weet eigenlijk nog steeds niet wat men hier vroeger zo ongelooflijk grappig aan vond. Vind je onderstaand filmpje niet heel flauw? En had ik al iets gezegd over die irritante liedjes?
Wat is jouw mening over Benny Hill?quote:Duidelijk een artikel dat door een millenial is geschreven. Als je niet begrijpt hoe knap en innovatief the young ones is gemaakt.. tsja. En je werkelijk afvraagt waarom de sergeant majoor zo schreeuwt heeft nooit in dienst gezeten en zeker nooit engelse soldaten gezien. Abfab hilarisch. Kortom tv van een ander formaat. Niet het videoland genre waar de auteur mee dweept.
Het enige juiste antwoord... En staat niet eens in de poll.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |