Nee, ik ook niet. Het bijzondere ontgaat me volledig.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:04 schreef Meridiaan het volgende:
Ik snap het trouwens niet, dat dit zo dik wint
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:04 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben het lied alweer vergetenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:04 schreef Meridiaan het volgende:
We kunnen Israel alvast als winnaar opschrijven.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het nog geen geweldig jaar qua inzendingen
Haalt de finale niet eensquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:06 schreef Cirilico het volgende:
Meh. Dit wint nooit. Mogelijk niet eens een top 10.
Alleen Finland is goed bezig met hun nationale finale. Maar dat mogen we ook van hun verwachten.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen Israel alvast als winnaar opschrijven.
Daar heeft ze mazzel mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:08 schreef Meridiaan het volgende:
Of naja misschien wel want er valt weinig af in de halve finale
Dat Griekenland de televote gaat kapen *wishful thinking*quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen Israel alvast als winnaar opschrijven.
Finland heeft er geen winnaar tussen. Maar goed, het is pas januari.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alleen Finland is goed bezig met hun nationale finale. Maar dat mogen we ook van hun verwachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |