Nee, ik ook niet. Het bijzondere ontgaat me volledig.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:04 schreef Meridiaan het volgende:
Ik snap het trouwens niet, dat dit zo dik wint
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:04 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben het lied alweer vergetenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:04 schreef Meridiaan het volgende:
We kunnen Israel alvast als winnaar opschrijven.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het nog geen geweldig jaar qua inzendingen
Haalt de finale niet eensquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:06 schreef Cirilico het volgende:
Meh. Dit wint nooit. Mogelijk niet eens een top 10.
Alleen Finland is goed bezig met hun nationale finale. Maar dat mogen we ook van hun verwachten.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen Israel alvast als winnaar opschrijven.
Daar heeft ze mazzel mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:08 schreef Meridiaan het volgende:
Of naja misschien wel want er valt weinig af in de halve finale
Dat Griekenland de televote gaat kapen *wishful thinking*quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen Israel alvast als winnaar opschrijven.
Finland heeft er geen winnaar tussen. Maar goed, het is pas januari.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alleen Finland is goed bezig met hun nationale finale. Maar dat mogen we ook van hun verwachten.
Ik weet nog niet of ik in mei ga kijken dus ik focus mij nu vooral op de nationale finales en inzendingen zelf.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Finland heeft er geen winnaar tussen. Maar goed, het is pas januari.
Bulgarije kiest artiestquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:11 schreef NailQueen het volgende:
Welke nationale finale hebben we volgende week?
Geen finales in elk geval. Een paar voorrondes van de voorrondes.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:11 schreef NailQueen het volgende:
Welke nationale finale hebben we volgende week?
Nja ik volg het allemaal niet dit jaar, maar wat ik tot nu voor bij heb zien komen is niet veel soeps. Dus het ken alle kanten op. Maar gelukkig interesseert het mij verder niet wie wint. Ik ga toch niet kijken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |