Of bestaat er ook zoiets als een nepgipsen arm ofzo bij een fopwinkel of hoe die winkels ook heten?
http://www.lohmann-rauscher.nl/producten/ps_20/p21_04.html
Op deze sites staat iets over gipswindsels: en dat schijnt het enige te zijn wat je nodig hebt om een gipsverband aan te brengen, hier staat niet dat je watten en een tricot nodig hebt zoals op deze site:
http://allserv.rug.ac.be/~rverdonk/GIPS.htm
en gipswindsels zijn online te koop op ww.drogisterij.net, dus volgens mij gaat het wel lukken met zelf een gipsveband aan te leggen
Ik kan nergens op carnavalssites/funshop-sites iets met nepgips vinden en op google geeft nepgips één hit...
Ik hoop overigens dat er dadelijk als er meer mensen online zijn meer reacties komen
-edit- je moet wel een paar laagjes over elkaar heen doen (en voor de echtheid kun je er eerst een laag watten onder doen, dan heb je ook minder gips nodig)
[Dit bericht is gewijzigd door phileine op 25-02-2003 07:54]
quote:Zelf gipsen van je arm lijkt me zelfs ronduit gevaarlijk als je niet hoe en wat je moet gipsen. Dadelijk gips je iets verkeerd en breek je je arm. Plus nog het feit dat je het er ook nog af moet krijgen en dat is volgens mij ook niet ongevaarlijk zonder de juiste tools.
Op dinsdag 25 februari 2003 04:52 schreef Calella het volgende:
Zelf gipsen van een arm lijkt me wat moeilijk en fopwinkels heten tegenwoordig funshop of carnavalswinkel, maar verder ben ik nog niet gekomen.
quote:Yeah right, als je verkeerd gipst dan breek je je arm
Op dinsdag 25 februari 2003 07:52 schreef Lod het volgende:[..]
Zelf gipsen van je arm lijkt me zelfs ronduit gevaarlijk als je niet hoe en wat je moet gipsen. Dadelijk gips je iets verkeerd en breek je je arm. Plus nog het feit dat je het er ook nog af moet krijgen en dat is volgens mij ook niet ongevaarlijk zonder de juiste tools.
Probeer het gewoon eens bij een funshop inderdaad of roep een EHBO-er o.i.d. erbij.
Je kan het er bovendien met een kniptang zo afslopen, als je watten gebruikt als ondergrond is er helemaal nix aan het handje.
quote:Het lijkt me niet handig om bij je pols of elleboog te gipsen. Tussen je pols en elleboog lijkt me niet zo gevaarlijk.
Op dinsdag 25 februari 2003 08:19 schreef Slarioux het volgende:[..]
Yeah right, als je verkeerd gipst dan breek je je arm
Je kan het er bovendien met een kniptang zo afslopen, als je watten gebruikt als ondergrond is er helemaal nix aan het handje.
en had het even gezegd, ik had nog wel een gips gehad van duim tot schouder. (gebroken elleboog) stonk wel een beetje
Dit gaat dus wel lukken: langs de apotheek en de drogist en we zijn klaar.
BlackOrchid, wat bedoel je met deze laatste tip
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 00:48 schreef BlackOrchid het volgende:
oja nog een tip:Zwart = EHBO-post
quote:Zwart gips komt van een EHBO post zoals de eerste hulp of een tent zoals bij de Airborne ofzo, moet dus opnieuw worden gedaan omdat het gewoon nood is
Op woensdag 26 februari 2003 01:01 schreef Calella het volgende:
Kijk eens aan wat een medewerkingDit gaat dus wel lukken: langs de apotheek en de drogist en we zijn klaar.
BlackOrchid, wat bedoel je met deze laatste tip
[..]
Althans, dat gok ik
Ik denk niet dat je dat spul zomaar kan kopen bij een drogist. Gewoon gipsverband wel...
quote:Uitleg: Zie je ook maar enig vorm van paarsheid/zwartheid aan de vingers of aan andere lichaamsdelen... haast je dan naar de EHBO. Waarschijnlijk is het dan al te laat en volgt er een amputatie! Maar no worries.. amputeren is tegenwoordig in de mode, ben je weer helemaal hip!
Op woensdag 26 februari 2003 01:01 schreef Calella het volgende:BlackOrchid, wat bedoel je met deze laatste tip
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |