abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219918492
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219918560
En Mies weer over het niet slapen ….. zucht . Lotte deelt ook maar weer een negatieve reactie uit haar veilige zoete alles is hartjes en mindful bubbel
pi_219918673
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 21:09 schreef Lovelii2026 het volgende:
En Mies weer over het niet slapen ….. zucht . Lotte deelt ook maar weer een negatieve reactie uit haar veilige zoete alles is hartjes en mindful bubbel
En dan ziet ze eruit als haar witte muren. Ik weet niet, maar normaal ziet ze oranje, dat is ook niet echt van de gezonde buitenlucht.
pi_219918822
Zouden S&S nou niet veel liever op dansles gaan dan op paardrijden/scouting? Zo jammer dat de Geertsen niet gewoon een hobby mogen hebben die bij hen past, ipv de hobby's uit de 'zo doen wij Geertsen dat-planner'. Die meiden zijn elke dag dansjes aan het oefenen!
pi_219918856
Ik ben blijkbaar geblokkeerd door Gierige Gerda omdat ik iets vroeg. Dat is ook een omhoog gevallen tut geworden zeg. Heeft iemand een vergelijkbaar insta met tips voor goede aanbiedingen? Of hoe kan ik haar profiel (ik weet haar profielnaam niet exact) anoniem bekijken?
pi_219918899
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Koopzegels hebben verder ook een extreem hoge rente (het zijn alleen maar kleine bedragen) dus feitelijk heeft je girl math gelijk 8-)
Ja deels klopt dat, maar de rente is het beste als je het meteen weer uitgeeft of op je rekening met rente laat storten. Want het bij de Albert Heijn houden en bewaren gaat niet meer opleveren. Sterker nog, met de inflatie van de afgelopen jaren kun je het beter direct besteden als je je kaart vol hebt.
pi_219919013
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 21:04 schreef papierentas het volgende:
Ow jeetje, Am gaat niet naar Zeeland met haar boekentour, want krijgt het niet voorelkaar. Nee, ze zijn het thuis waarschijnlijk ook allang zat en zoveel animo is er niet. De tijd die over blijft, kan ze zich richten op het motorcrossen, ze mag wel opschieten want die 1,5 dag op een motor alweer een halfjaar geleden, gaat je niet redden daar in Ijsland.
De boekhandels/bibliotheken hadden waarschijnlijk geen interesse en ze kon geen gratis overnachting scoren.

En hoe het konijn in de koplampen het gaat volhouden in IJsland.. ik ben benieuwd.
pi_219919077
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 21:28 schreef Miepje77 het volgende:
Ik ben blijkbaar geblokkeerd door Gierige Gerda omdat ik iets vroeg. Dat is ook een omhoog gevallen tut geworden zeg. Heeft iemand een vergelijkbaar insta met tips voor goede aanbiedingen? Of hoe kan ik haar profiel (ik weet haar profielnaam niet exact) anoniem bekijken?
Ik ben ook al een tijd geleden gestopt met haar volgen. Vond haar redelijk ‘agressief’ presenteren en dat gejank om hartjes iedere keer: laat maar.

Haar instanaam is Gierigegerda en in de openingspost hierboven staan links gemeld waar je anoniem kunt kijken.

Nu ben ik wel benoemd wat voor vreselijks je had geschreven 😁
  zaterdag 24 januari 2026 @ 21:47:34 #9
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_219919134
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 21:28 schreef Miepje77 het volgende:
Zij doet veel samen met Onebrokegirl (Iris Newman) :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_219919167
Inm kan ik weer bij viora kijken vreemd! Hahaha
pi_219919186
JvP deelt haar kinderen niet meer herkenbaar maar ze moeten nog wel werken voor hun eten.
Ik wil blijven.
pi_219919249
Michelle weer de hort op. Achja, een weekendje rust is ook weer zo saai
pi_219919285
Ik zag een foto van Mirthe bij Ivana Nas en herkende haar niet. Vind haar er wel leuker uitzien zonder opgetrokken wenkbrauwen.
pi_219919416
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 21:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Die neemt helaas niet de wekelijkse aanbiedingen door.

Mijn vreselijke uitspraak? Dat ik haar wees op een foutje. Dat iets al uit de aanbieding was. Hop...blokkade.
  Moderator zaterdag 24 januari 2026 @ 22:08:48 #15
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219919477
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij is echt zo’n persoon die zegt dat vroeger alles beter was. Wat was haar inkomen toen? Tussen mijn inkomen toen en nu zit een heel groot verschil. Als ik met het inkomen van toen nu zou moeten leven dan zou het wel problematisch zijn. Andersom, als ik toen het inkomen van nu zou hebben gehad met de prijzen van toen, zou ik het geld niet op kunnen krijgen. Zo goochem is zij natuurlijk niet, om dat te bedenken.
Nou dat denk ik ook altijd: 150 jaar geleden kocht je een huis voor een kwartje. Zou ik nu ook wel weer willen, maar toen verdiende je ook maar 1 cent per jaar zeg maar :+ Uiteindelijk is alles redelijk in verhouding :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator zaterdag 24 januari 2026 @ 22:09:55 #16
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219919502
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar heb jij ook een account waar je jezelf op de borst klopt omdat je het zo goed doet met je geld? En verkoop jij ook excel bestanden waarmee je je financiën tot op de cent bij kunt houden?
Nee zou ik wel moeten doen denk ik *)

Zeker als ik al die 'hoe los ik mijn studieschuld versneld af' accounts zie waarvan er steeds weer eentje een succes wordt, dat zou een goede niche zijn waar ik ook wel in zou kunnen stappen. Ik doe al aan zero based budgetting, alleen nu weet niemand dat nog :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219919757
Bedankt trouwens voor alle volgtips in het vorige topic! ❤️

Vind dat we juist ook wel eens mensen in het zonnetje mogen zetten die het verdienen! Misschien moeten we het vaker hebben over dit soort accounts?

Juist soms even niet de mommyfluencers die hun geld verdienen over de rug van hun kroost, die zouden eigenlijk steeds minder een podium moeten krijgen. En (misschien) met elke keer dat ze hun kinderen inzetten voor een reclame een zware boete.

Mijn tips

Ik vind zelf superdushichef ook leuk om te volgen vanwege zijn recepten! Gewoon niet de standaard kip pesto recepten maar echt van alles.

Lisanneleeft vond ik ook altijd leuk en kneuterig, maar ik vind het (ondanks dat ik het haar echt van harte gun! ) jammer dat het nu gelijk weer direct over haar zwangerschap gaat en ik ben bang dat dit haar content gaat worden.

Dehuiskamerarts & devragendokter
Vind ik ook beide wel interessant om te volgen op hun kijk als dokter op vele dingen.

Doordemi vind ik ook leuk. Ook recent bevallen maar haar kinderen nemen haar account niet geheel over dus nog steeds leuk om te volgen!

Fundaflipping
Vind ik leuk om te zien. Wat ze uiteindelijk van een huis maken!

Fundafinest
Soms zitten hier pareltjes tussen! De gekste dingen. Posten niet mega vaak.

Ikbenirisniet
Is verhuist van Nederland naar Zweden, ook leuk om te volgen!
pi_219919831
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 22:09 schreef Meke het volgende:

[..]
Nee zou ik wel moeten doen denk ik *)

Zeker als ik al die 'hoe los ik mijn studieschuld versneld af' accounts zie waarvan er steeds weer eentje een succes wordt, dat zou een goede niche zijn waar ik ook wel in zou kunnen stappen. Ik doe al aan zero based budgetting, alleen nu weet niemand dat nog :P
Ik zou zeggen: doen. Aan mij heb je dan niks, mijn enige doel is mijn lopende rekening op 0 te hebben voordat mijn salaris wordt gestort.
Ik wil blijven.
pi_219920299
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 21:57 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik zag een foto van Mirthe bij Ivana Nas en herkende haar niet. Vind haar er wel leuker uitzien zonder opgetrokken wenkbrauwen.
Ja ze ziet er zo anders uit met haar wenkbrauwen op een normaal niveau
pi_219920409
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 19:32 schreef Flowering het volgende:
Ik zag een tiktokje voorbij komen van een oma met haar kleinkind, had Sanne onder gereageerd 'pff ik wou dat mijn moeder een sprankje van dit had' 'sophiaBernadina' Vind dit wel sneu voor die moeder van Sanne.
Ik vind het ook erg sneu voor Sanneke haar moeder dat ze zo'n kind heeft getroffen als Sanneke. Nooit dankbaar, altijd zeiken en zeuren. Misschien is ze wel boos omdat haar moeder een nieuwe relatie heeft, dat ze weer van het leven wilt genieten, niet haar leven helemaal inricht op Sanneke.
Zal mij niks verbazen als alles daar inmiddels bekoelt is vanwege bepaalde redenen die ze natuurlijk niet aan de grote klok gaat hangen.

En triest is het, want zo zijn er alleen maar verliezers.
pi_219920614
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 23:26 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind het ook erg sneu voor Sanneke haar moeder dat ze zo'n kind heeft getroffen als Sanneke. Nooit dankbaar, altijd zeiken en zeuren. Misschien is ze wel boos omdat haar moeder een nieuwe relatie heeft, dat ze weer van het leven wilt genieten, niet haar leven helemaal inricht op Sanneke.
Zal mij niks verbazen als alles daar inmiddels bekoelt is vanwege bepaalde redenen die ze natuurlijk niet aan de grote klok gaat hangen.

Ik vind dat Sanneke het altijd doet overkomen alsof haar moeder een ziek en zwak mens is die zo ontzettend veel hulp nodig heeft.
Terwijl dat in werkelijkheid best mee lijkt te vallen. Ja, na die operatie(s) zal ze best (meer) hulpbehoevend zijn geweest, maar dat is opzich logisch.
pi_219920714
Die story van Maike waar ze zwanger is, wat een verschil! Ze zag er daar zoveel mooier uit
pi_219920729
Waarom typt KC altijd ‘hihi’ in haar stories 🫣 je bent toch geen 5 meer?
pi_219920791
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 23:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom typt KC altijd ‘hihi’ in haar stories 🫣 je bent toch geen 5 meer?
Nou met die outfit die ze droeg vandaag kan ze daar best voor doorgaan hoor
pi_219921753
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 00:05 schreef Earring het volgende:

[..]
Nou met die outfit die ze droeg vandaag kan ze daar best voor doorgaan hoor
Ik vind haar wel oké en niet zo'n dramaqueen.
pi_219921781
Ik scroll net langs een filmpje van depapasvanivy, waarin hij z’n 2/3-jarige dochter zit te vertellen dat Amalia een ‘gebroken poot’ had terwijl het meisje in roddelbladen kijkt. Wat is het toch een mafklapper, die man…
pi_219921818
Ik denk dat ik geblokkeerd ben bij mirthe. Kende dat hele kind niet, nog nooit bij gekeken.
pi_219921821
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:47 schreef Danielle_ het volgende:
Ik scroll net langs een filmpje van depapasvanivy, waarin hij z’n 2/3-jarige dochter zit te vertellen dat Amalia een ‘gebroken poot’ had terwijl het meisje in roddelbladen kijkt. Wat is het toch een mafklapper, die man…
Zij zijn altijd heel grof gebekt. Niet mijn type opvoeding.
pi_219921827
Hopelijk ambieert Sanneke geen toekomst als foodfluencer.
Ik wil blijven.
pi_219921943
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:47 schreef Danielle_ het volgende:
Die liet toch ook zijn dochter heel hard ‘janken’ in de auto terwijl hij buiten stond? Ofzo?
pi_219922033
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 23:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die story van Maike waar ze zwanger is, wat een verschil! Ze zag er daar zoveel mooier uit
Ze slaapt sinds de geboorte van haar zoon niet goed, hij is nachtenlang wakker dat laat wel sporen na.
pi_219922045
Janneke die net terug is van studiereis naar Afrika (wat ik altijd een beetje cringe vind: 'zielige derdewereld' bekijken), was zo onder de indruk van alle mensen en de cultuur en het leven.
Ook Janneke: gaat gelijk haar nagels laten doen.

Waarom kunnen die studiereizen niet daadwerkelijk aansluiten bij een opleiding/werkveld en worden er niet verschillende onderwijsvormen bekeken. Het verven van een boot heeft haar weinig bijgebracht voor de verdere studie of werk richting lijkt me....
pi_219922125
Sanneke zit alweer klaar op de autostoel. Te wachten terwijl Dion de autoruiten krabt. Zij helpt hem echt nergens mee krijg ik het idee.
pi_219922271
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 23:26 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]

Tja, als je onsamenhangende berichten van je moeder krijgt die al eens een hersenbloeding of iets in die trant heeft gehad en je dat compleet negeert, gewoon lekker gaat slapen en je moeder vervolgens in het ziekenhuis beland.. Dan ben je in mijn ogen een hele slechte dochter. Ik gok dat dat de banden niet bepaald heeft aangetrokken. Laatst zat Sanneke ook weer te klagen dat haar moeder niet kwam opdagen op de eerste vakantiedag, toen had ze ook iets medisch. Ik denk maar zo dat als Sanneke haar gedrag aanpast haar moeder wellicht ook wat "sprankelender" is...
pi_219922276
Ik word toch echt gek van die reclame van Creamy die iedere zgn flu flu gratis opgestuurd krijgt, ze komen er niet af blijkt wel. Volgde ook ene dame, csesaro of zoiets. Eerder een dochtertje op jonge leeftijd verloren . Ik volgde haar toen, nu weer ontvolgd vanwege de vreselijke creamy reclame, ben er klaar mee
pi_219922359
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 09:56 schreef Henrike het volgende:
Ik word toch echt gek van die reclame van Creamy die iedere zgn flu flu gratis opgestuurd krijgt, ze komen er niet af blijkt wel. Volgde ook ene dame, csesaro of zoiets. Eerder een dochtertje op jonge leeftijd verloren . Ik volgde haar toen, nu weer ontvolgd vanwege de vreselijke creamy reclame, ben er klaar mee
Maar echt he! Is weer eens in de zoveel tijd, en dan wordt je hele tijdlijn er mee vol gespamd 😣 Nu dan een naamswijziging want ze gaan ‘wereldwijd’? Volgens mij komt het gewoon uit China dus was al niks Europees aan 🙈
pi_219922360
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 21:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Nu nog steeds? Ik zie haar niet meer zo vaak langskomen bij Gierige Gerda. Vroeger volgde ik beiden maar op gegeven moment kon ik niet meer tegen haar in mijn ogen soms nare reacties of commentaren in de filmpjes, Iris voelde zich op een of ander manier "verheffen".

De aanbiedingsvideos van Gierige Gerda zijn wel leuk, omdat je snel een overzicht krijgt van lopende folderacties, maar volgens mij hadden ze ook een samenwerking met Dirk en met een of ander (duur) toiletpapiermerk, waar ze dan elk laagje apart telde, zodat de prijs iets gunstiger uitkwam tegenover de concurrentie. Het zal lastig zijn om als budget/ bespaarinfluencer de juiste samenwerking te vinden.
pi_219922373
Naast alle ziektes is dbm nu ook verkouden 😔😔 Vreselijk heftig lijkt me dat *sarcasme uit*
Maar hey, ze was wel in de sportschool want bijna weer een wedstrijd 🏋♀ Doet ze geen judo meer?
pi_219922399
Nou de vlag kan weer uit bij Eline Zwitser
pi_219922428
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 09:56 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Tja, als je onsamenhangende berichten van je moeder krijgt die al eens een hersenbloeding of iets in die trant heeft gehad en je dat compleet negeert, gewoon lekker gaat slapen en je moeder vervolgens in het ziekenhuis beland.. Dan ben je in mijn ogen een hele slechte dochter. Ik gok dat dat de banden niet bepaald heeft aangetrokken. Laatst zat Sanneke ook weer te klagen dat haar moeder niet kwam opdagen op de eerste vakantiedag, toen had ze ook iets medisch. Ik denk maar zo dat als Sanneke haar gedrag aanpast haar moeder wellicht ook wat "sprankelender" is...
En ook geen mantelzorger zoals ze beweerd te zijn.

Ook zegt ze duurzaam te zijn met 2e hands kleding en vervolgens zwemkleding voor kinderen promoten van 30 euro.
Als er iets is waar mijn kinderen lang mee doen is het zwemkleding en koop ik voor een paar euro ook nog.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219922436
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 10:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
Naast alle ziektes is dbm nu ook verkouden 😔😔 Vreselijk heftig lijkt me dat *sarcasme uit*
Maar hey, ze was wel in de sportschool want bijna weer een wedstrijd 🏋♀ Doet ze geen judo meer?
En dan sporten, kamer opruimen en stad in met zoontje. Maar zooooo oververmoeid
pi_219922448
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 10:13 schreef Paardrijden123 het volgende:
Nou de vlag kan weer uit bij Eline Zwitser
Ze heeft weer haar aandacht gehad, lacht ze inmiddels weer?
pi_219922542
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 09:56 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Oh zeker. Ik zou er eerlijk gezegd van balen als Sanneke mijn dochter zou zijn. Ze let als mantelzorger absoluut niet op haar moeder. Het is denk eerder andersom geweest.
Vind het fijn dat die moeder ook nu een leven heeft naast Sanneke en heerlijk lijkt te genieten met een nieuwe liefde. Ik denk dat zij van Sanneke alleen maar negativiteit krijgt en als ik het dus juist voor iemand triest vind dat haar dochter alleen maar kan lachen als ze iets van haar moeder lijkt te krijgen dan is het voor haar moeder. Sanneke had ook anders in het leven kunnen staan en ik denk dat de banden dan heel anders waren geweest. Maar ik krijg bij Sanneke het gevoel dat ze haar moeder het allemaal niet gunt.
pi_219922552
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 10:15 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
En ook geen mantelzorger zoals ze beweerd te zijn.

Ook zegt ze duurzaam te zijn met 2e hands kleding en vervolgens zwemkleding voor kinderen promoten van 30 euro.
Als er iets is waar mijn kinderen lang mee doen is het zwemkleding en koop ik voor een paar euro ook nog.
Joh als Sanneke geld zou hebben gehad, had ze dit nooit allemaal gepromoot.

Dan zat ze dagelijks ergens te eten en kregen we elke dag een shoplog.
pi_219922561
Ah gossie dat filmpje van hvk met een slapende louay in de kinderstoel om half zes.
Ziet ze dan nu zelf niet dat het mannetje het niet volhoudt?
Iedere dag einde middag valt hij letterlijk en figuurlijk om.
Dan weet je toch dat hij het zonder slaapje nog niet volhoudt? Kind moet nog 2 worden.
pi_219922635
Oproepen tot klikken op linkjes zodat ze 0.007 cent krijgt per klik mag niet eens bij affiliate partners. Maar allez..

Alles zodat ze 1x per maand kan bijdragen aan de boodschappen en excuus heeft om echte baan te vinden. En Dion maar al z’n geld er doorheen jagen. Hoeveel jaar zal dat nog goed gaan.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_219922676
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 09:42 schreef papierentas het volgende:
Sanneke zit alweer klaar op de autostoel. Te wachten terwijl Dion de autoruiten krabt. Zij helpt hem echt nergens mee krijg ik het idee.
Als je het woord ‘lui’ opzoekt in het woordenboek staat Sanneke haar naam erachter.
Ik wil blijven.
pi_219922690
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 09:31 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze slaapt sinds de geboorte van haar zoon niet goed, hij is nachtenlang wakker dat laat wel sporen na.
Dat is het niet. Ze is werkelijk onherkenbaar vanwege de cosmetische ingrepen. Ik vind het ook eeuwig zonde.
pi_219922695
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 10:33 schreef RipCity het volgende:
Oproepen tot klikken op linkjes zodat ze 0.007 cent krijgt per klik mag niet eens bij affiliate partners. Maar allez..
Dat is wel heel weinig 😂
Voor 1000 klikjes krijgt ze dan 7 cent.. agossie!
pi_219922702
Hier nog wat accounts die ik leuk vind om te volgen. Was in het vorige topic al begonnen met een bericht, maar niet af kunnen maken.

Nummertje240, eigen zaak, cultuurverschillen China soms, 2 kinderen, net een nieuw huis gekocht. Soms gesponsord producten, lekkere recepten op haar kanaal.

Upgrid_experience: off grid leven in zweden, bekend van het hoge noorden. 2 kinderen en oma bier ❤️. Hebben een camping. Hardwerkende mensen, (ver)bouwen alles zelf.

Doordemi: leuk om te zien hoe eenvoudig zij in het leven staat, zoveel mogelijk zelf maken qua eten igg. Wel net een baby, maar weinig content daarover.

groenemuts en de.andere.groene.muts (zelfde persoon, ene account is minder gecensureerd), leven als ondernemer, moestuin, dahlia en kook/broodbak content, leven met chronische pijn en dacht ook dat ze autisme had (echt een verademing hoe zij in het leven staat itt sanneke)

Mindgains, recepten, gezonde levensstijl, alles met mate. Wel 3 kinderen, waarvan 1 baby, maar niet veel content daarover.

Dokterelise_ , huisarts, gezonde recepten, leefstijlverandering, vevo maaltijden (Vezels, Eiwitten, Vitamines, en Onzadigde vetten)
Minder dokter content dan bv de vragendokter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')