En dan ziet ze eruit als haar witte muren. Ik weet niet, maar normaal ziet ze oranje, dat is ook niet echt van de gezonde buitenlucht.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:09 schreef Lovelii2026 het volgende:
En Mies weer over het niet slapen ….. zucht . Lotte deelt ook maar weer een negatieve reactie uit haar veilige zoete alles is hartjes en mindful bubbel
Ja deels klopt dat, maar de rente is het beste als je het meteen weer uitgeeft of op je rekening met rente laat storten. Want het bij de Albert Heijn houden en bewaren gaat niet meer opleveren. Sterker nog, met de inflatie van de afgelopen jaren kun je het beter direct besteden als je je kaart vol hebt.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Koopzegels hebben verder ook een extreem hoge rente (het zijn alleen maar kleine bedragen) dus feitelijk heeft je girl math gelijk
De boekhandels/bibliotheken hadden waarschijnlijk geen interesse en ze kon geen gratis overnachting scoren.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:04 schreef papierentas het volgende:
Ow jeetje, Am gaat niet naar Zeeland met haar boekentour, want krijgt het niet voorelkaar. Nee, ze zijn het thuis waarschijnlijk ook allang zat en zoveel animo is er niet. De tijd die over blijft, kan ze zich richten op het motorcrossen, ze mag wel opschieten want die 1,5 dag op een motor alweer een halfjaar geleden, gaat je niet redden daar in Ijsland.
Ik ben ook al een tijd geleden gestopt met haar volgen. Vond haar redelijk ‘agressief’ presenteren en dat gejank om hartjes iedere keer: laat maar.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:28 schreef Miepje77 het volgende:
Ik ben blijkbaar geblokkeerd door Gierige Gerda omdat ik iets vroeg. Dat is ook een omhoog gevallen tut geworden zeg. Heeft iemand een vergelijkbaar insta met tips voor goede aanbiedingen? Of hoe kan ik haar profiel (ik weet haar profielnaam niet exact) anoniem bekijken?
Zij doet veel samen met Onebrokegirl (Iris Newman)quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:28 schreef Miepje77 het volgende:
Ik ben blijkbaar geblokkeerd door Gierige Gerda omdat ik iets vroeg. Dat is ook een omhoog gevallen tut geworden zeg. Heeft iemand een vergelijkbaar insta met tips voor goede aanbiedingen? Of hoe kan ik haar profiel (ik weet haar profielnaam niet exact) anoniem bekijken?
Die neemt helaas niet de wekelijkse aanbiedingen door.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Zij doet veel samen met Onebrokegirl (Iris Newman)
Nou dat denk ik ook altijd: 150 jaar geleden kocht je een huis voor een kwartje. Zou ik nu ook wel weer willen, maar toen verdiende je ook maar 1 cent per jaar zeg maarquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij is echt zo’n persoon die zegt dat vroeger alles beter was. Wat was haar inkomen toen? Tussen mijn inkomen toen en nu zit een heel groot verschil. Als ik met het inkomen van toen nu zou moeten leven dan zou het wel problematisch zijn. Andersom, als ik toen het inkomen van nu zou hebben gehad met de prijzen van toen, zou ik het geld niet op kunnen krijgen. Zo goochem is zij natuurlijk niet, om dat te bedenken.
Nee zou ik wel moeten doen denk ikquote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar heb jij ook een account waar je jezelf op de borst klopt omdat je het zo goed doet met je geld? En verkoop jij ook excel bestanden waarmee je je financiën tot op de cent bij kunt houden?
Ik zou zeggen: doen. Aan mij heb je dan niks, mijn enige doel is mijn lopende rekening op 0 te hebben voordat mijn salaris wordt gestort.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee zou ik wel moeten doen denk ik![]()
Zeker als ik al die 'hoe los ik mijn studieschuld versneld af' accounts zie waarvan er steeds weer eentje een succes wordt, dat zou een goede niche zijn waar ik ook wel in zou kunnen stappen. Ik doe al aan zero based budgetting, alleen nu weet niemand dat nog
Ja ze ziet er zo anders uit met haar wenkbrauwen op een normaal niveauquote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:57 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik zag een foto van Mirthe bij Ivana Nas en herkende haar niet. Vind haar er wel leuker uitzien zonder opgetrokken wenkbrauwen.
Ik vind het ook erg sneu voor Sanneke haar moeder dat ze zo'n kind heeft getroffen als Sanneke. Nooit dankbaar, altijd zeiken en zeuren. Misschien is ze wel boos omdat haar moeder een nieuwe relatie heeft, dat ze weer van het leven wilt genieten, niet haar leven helemaal inricht op Sanneke.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:32 schreef Flowering het volgende:
Ik zag een tiktokje voorbij komen van een oma met haar kleinkind, had Sanne onder gereageerd 'pff ik wou dat mijn moeder een sprankje van dit had' 'sophiaBernadina' Vind dit wel sneu voor die moeder van Sanne.
Ik vind dat Sanneke het altijd doet overkomen alsof haar moeder een ziek en zwak mens is die zo ontzettend veel hulp nodig heeft.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:26 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg sneu voor Sanneke haar moeder dat ze zo'n kind heeft getroffen als Sanneke. Nooit dankbaar, altijd zeiken en zeuren. Misschien is ze wel boos omdat haar moeder een nieuwe relatie heeft, dat ze weer van het leven wilt genieten, niet haar leven helemaal inricht op Sanneke.
Zal mij niks verbazen als alles daar inmiddels bekoelt is vanwege bepaalde redenen die ze natuurlijk niet aan de grote klok gaat hangen.
En triest is het, want zo zijn er alleen maar verliezers.
Nou met die outfit die ze droeg vandaag kan ze daar best voor doorgaan hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom typt KC altijd ‘hihi’ in haar stories 🫣 je bent toch geen 5 meer?
Ik vind haar wel oké en niet zo'n dramaqueen.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:05 schreef Earring het volgende:
[..]
Nou met die outfit die ze droeg vandaag kan ze daar best voor doorgaan hoor
Zij zijn altijd heel grof gebekt. Niet mijn type opvoeding.quote:Op zondag 25 januari 2026 08:47 schreef Danielle_ het volgende:
Ik scroll net langs een filmpje van depapasvanivy, waarin hij z’n 2/3-jarige dochter zit te vertellen dat Amalia een ‘gebroken poot’ had terwijl het meisje in roddelbladen kijkt. Wat is het toch een mafklapper, die man…
Die liet toch ook zijn dochter heel hard ‘janken’ in de auto terwijl hij buiten stond? Ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2026 08:47 schreef Danielle_ het volgende:
Ik scroll net langs een filmpje van depapasvanivy, waarin hij z’n 2/3-jarige dochter zit te vertellen dat Amalia een ‘gebroken poot’ had terwijl het meisje in roddelbladen kijkt. Wat is het toch een mafklapper, die man…
Ze slaapt sinds de geboorte van haar zoon niet goed, hij is nachtenlang wakker dat laat wel sporen na.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die story van Maike waar ze zwanger is, wat een verschil! Ze zag er daar zoveel mooier uit
Tja, als je onsamenhangende berichten van je moeder krijgt die al eens een hersenbloeding of iets in die trant heeft gehad en je dat compleet negeert, gewoon lekker gaat slapen en je moeder vervolgens in het ziekenhuis beland.. Dan ben je in mijn ogen een hele slechte dochter. Ik gok dat dat de banden niet bepaald heeft aangetrokken. Laatst zat Sanneke ook weer te klagen dat haar moeder niet kwam opdagen op de eerste vakantiedag, toen had ze ook iets medisch. Ik denk maar zo dat als Sanneke haar gedrag aanpast haar moeder wellicht ook wat "sprankelender" is...quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:26 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg sneu voor Sanneke haar moeder dat ze zo'n kind heeft getroffen als Sanneke. Nooit dankbaar, altijd zeiken en zeuren. Misschien is ze wel boos omdat haar moeder een nieuwe relatie heeft, dat ze weer van het leven wilt genieten, niet haar leven helemaal inricht op Sanneke.
Zal mij niks verbazen als alles daar inmiddels bekoelt is vanwege bepaalde redenen die ze natuurlijk niet aan de grote klok gaat hangen.
En triest is het, want zo zijn er alleen maar verliezers.
Maar echt he! Is weer eens in de zoveel tijd, en dan wordt je hele tijdlijn er mee vol gespamd 😣 Nu dan een naamswijziging want ze gaan ‘wereldwijd’? Volgens mij komt het gewoon uit China dus was al niks Europees aan 🙈quote:Op zondag 25 januari 2026 09:56 schreef Henrike het volgende:
Ik word toch echt gek van die reclame van Creamy die iedere zgn flu flu gratis opgestuurd krijgt, ze komen er niet af blijkt wel. Volgde ook ene dame, csesaro of zoiets. Eerder een dochtertje op jonge leeftijd verloren . Ik volgde haar toen, nu weer ontvolgd vanwege de vreselijke creamy reclame, ben er klaar mee
Nu nog steeds? Ik zie haar niet meer zo vaak langskomen bij Gierige Gerda. Vroeger volgde ik beiden maar op gegeven moment kon ik niet meer tegen haar in mijn ogen soms nare reacties of commentaren in de filmpjes, Iris voelde zich op een of ander manier "verheffen".quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Zij doet veel samen met Onebrokegirl (Iris Newman)
En ook geen mantelzorger zoals ze beweerd te zijn.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:56 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Tja, als je onsamenhangende berichten van je moeder krijgt die al eens een hersenbloeding of iets in die trant heeft gehad en je dat compleet negeert, gewoon lekker gaat slapen en je moeder vervolgens in het ziekenhuis beland.. Dan ben je in mijn ogen een hele slechte dochter. Ik gok dat dat de banden niet bepaald heeft aangetrokken. Laatst zat Sanneke ook weer te klagen dat haar moeder niet kwam opdagen op de eerste vakantiedag, toen had ze ook iets medisch. Ik denk maar zo dat als Sanneke haar gedrag aanpast haar moeder wellicht ook wat "sprankelender" is...
En dan sporten, kamer opruimen en stad in met zoontje. Maar zooooo oververmoeidquote:Op zondag 25 januari 2026 10:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
Naast alle ziektes is dbm nu ook verkouden 😔😔 Vreselijk heftig lijkt me dat *sarcasme uit*
Maar hey, ze was wel in de sportschool want bijna weer een wedstrijd 🏋♀ Doet ze geen judo meer?
Ze heeft weer haar aandacht gehad, lacht ze inmiddels weer?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:13 schreef Paardrijden123 het volgende:
Nou de vlag kan weer uit bij Eline Zwitser
Oh zeker. Ik zou er eerlijk gezegd van balen als Sanneke mijn dochter zou zijn. Ze let als mantelzorger absoluut niet op haar moeder. Het is denk eerder andersom geweest.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:56 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Tja, als je onsamenhangende berichten van je moeder krijgt die al eens een hersenbloeding of iets in die trant heeft gehad en je dat compleet negeert, gewoon lekker gaat slapen en je moeder vervolgens in het ziekenhuis beland.. Dan ben je in mijn ogen een hele slechte dochter. Ik gok dat dat de banden niet bepaald heeft aangetrokken. Laatst zat Sanneke ook weer te klagen dat haar moeder niet kwam opdagen op de eerste vakantiedag, toen had ze ook iets medisch. Ik denk maar zo dat als Sanneke haar gedrag aanpast haar moeder wellicht ook wat "sprankelender" is...
Joh als Sanneke geld zou hebben gehad, had ze dit nooit allemaal gepromoot.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:15 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
En ook geen mantelzorger zoals ze beweerd te zijn.
Ook zegt ze duurzaam te zijn met 2e hands kleding en vervolgens zwemkleding voor kinderen promoten van 30 euro.
Als er iets is waar mijn kinderen lang mee doen is het zwemkleding en koop ik voor een paar euro ook nog.
Als je het woord ‘lui’ opzoekt in het woordenboek staat Sanneke haar naam erachter.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:42 schreef papierentas het volgende:
Sanneke zit alweer klaar op de autostoel. Te wachten terwijl Dion de autoruiten krabt. Zij helpt hem echt nergens mee krijg ik het idee.
Dat is het niet. Ze is werkelijk onherkenbaar vanwege de cosmetische ingrepen. Ik vind het ook eeuwig zonde.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:31 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze slaapt sinds de geboorte van haar zoon niet goed, hij is nachtenlang wakker dat laat wel sporen na.
Dat is wel heel weinig 😂quote:Op zondag 25 januari 2026 10:33 schreef RipCity het volgende:
Oproepen tot klikken op linkjes zodat ze 0.007 cent krijgt per klik mag niet eens bij affiliate partners. Maar allez..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |