abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 januari 2026 @ 17:38:47 #1
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_219916089
He allemaal,

Ik ben op zoek naar een universele wielklem die ik op verschillende wielen kan gebruiken. Maar er is zoveel aanbod, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Prijzen gaan van een paar tientjes tot een paar honderd euro.
Wat is een goede universele voor een 'redelijke' prijs?

plaatje ter inspiratie

-edit- als het het verkeerde topic is, graag een schopje de juiste richting op
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_219916109
Ga je dan fake politie spelen waarbij ze direct contant moeten afrekenen om de klem eraf te halen?
pindazakje
  Moderator / Social Media snolleke zaterdag 24 januari 2026 @ 17:49:28 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_219916193
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Ga je dan fake politie spelen waarbij ze direct contant moeten afrekenen om de klem eraf te halen?
Spannend zal het waarschijnlijk niet zijn zal voor een aanhangwagen zijn , gok ik _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_219916231
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Spannend zal het waarschijnlijk niet zijn zal voor een aanhangwagen zijn , gok ik _O-
Dan lijkt me een trekhaakslot goedkoper en makkelijker.
pi_219916270
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:54 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Dan lijkt me een trekhaakslot goedkoper en makkelijker.
En dan kun je dat ding niet stelen?
Vakman pur sang
  Manager PR/Moderator zaterdag 24 januari 2026 @ 18:17:55 #6
269689 crew  Viv
pi_219917019
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
En dan kun je dat ding niet stelen?
Dat is inderdaad het idee. Het deel dat je normaal over dekogel van de trekhaak doet is dan volledig afgesloten door een metalen huls. In theorie zou je hem nog met de hand kunnen verplaatsen of met een touw aan je trekhaak kunnen knopen, maar in beide gevallen kom je als dief volgens mij niet heel ver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')