abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219915966

quote:
Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.

Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_219915977
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zaterdag 24 januari 2026 @ 17:24:09 #3
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219915999
Oei, zag net weer een filmpje van een executie door de ICE doodseskaders.

[ Bericht 18% gewijzigd door xpompompomx op 25-01-2026 14:24:14 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 24 januari 2026 @ 17:27:55 #4
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219916019
Trump moedigt het alleen maar aan. Onze 'leader of the free world'.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219916036
Een psychiater heeft voor EenVandaag geprobeerd Trump te diagnosticeren.

https://eenvandaag.avrotr(...)-donald-trump-162525

- Verstoord narcistisch
- Psychopatisch
- Machiavellisme
pi_219916041
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 16:00 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Aaah nu weer tariffs voor Canada
In Trumps verknipte geest is Canada feitelijk al de 51e staat van de VS.
Kortom: jullie doen wat ik zeg.

Knettergestoord.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 17:31:58 #7
38496 Perrin
pi_219916045
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:30 schreef Dutch_view het volgende:
Een psychiater heeft voor EenVandaag geprobeerd Trump te diagnosticeren.

https://eenvandaag.avrotr(...)-donald-trump-162525

- Verstoord narcistisch
- Psychopatisch
- Machiavellisme
Allemaal geweldig maar wat gaan we zelf doen, behalve roepen dat Trump zo erg is en ondertussen zijn bips kussen?
  zaterdag 24 januari 2026 @ 17:32:49 #8
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219916051
quote:
85s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:24 schreef xpompompomx het volgende:
Oei, zag net weer een filmpje van een executie door Einsatzgruppe ICE.
Mag je niet zeggen denk ik
  zaterdag 24 januari 2026 @ 17:34:09 #9
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_219916061
Hier meer over schietpartij, incl filmpje.

https://www.startribune.com/ice-raids-minnesota/601546426
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_219916062
quote:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3md6lj2h7f22o

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 24-01-2026 17:39:50 ]
  zaterdag 24 januari 2026 @ 17:34:57 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219916065
quote:
quote:
Ik heb geen X of andere social media, kunnen jullie er meer over vertellen/hebben jullie een linkje naar een artikel?

EDIT Er is inmiddels al e.e.a. geplaatst in dit topic.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219916088
[verwijderd; teveel geleid door emoties.]

[ Bericht 89% gewijzigd door Toby56 op 24-01-2026 18:16:16 ]
  zaterdag 24 januari 2026 @ 17:40:03 #13
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219916103
Opvallend:

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 24 januari 2026 @ 17:43:28 #15
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219916116
quote:
Police Chief Brian O'Hara says the person shot by federal agents has died, according to the Minnesota Star Tribune.
pi_219916184
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:31 schreef Perrin het volgende:

[..]
Allemaal geweldig maar wat gaan we zelf doen, behalve roepen dat Trump zo erg is en ondertussen zijn bips kussen?
Ik kan die vraag (wederom) niet panklaar beantwoorden, omdat ik dat - zo is eerder gebleken - blijkbaar minder eenvoudig vind dan jij. 'We' gaan hier op FOK! sowieso weinig kunnen doen, en met het kussen van zijn kont valt het ook nog wel mee.
Er zal, in politiek en bedrijfsleven, sowieso achter de schermen, enorm veel over nagedacht worden, dat is wel zeker. Zelf zou ik sowieso allianties willen smeden met andere westerse landen en ook contact zoeken met en steun betuigen aan politici en bestuurders (van alle gezindten) die in de VS zelf zeer ongelukkig zijn met de gang van zaken aldaar, met name als het gaat om de bedreigingen voor de democratie.
Waartoe dat kan leiden, daarop weet ik (wederom) het antwoord niet.
pi_219916262
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:05:34 #18
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219916384

ICE heeft gewoon het budget van een leger van een groot Europees land, dan ga je krijgen dat ze van gekkigheid niet weten wat te doen en daarom maar verkrachtend en moordend de straten doorploegen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:06:41 #19
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_219916394
Hebben ze al een 3D geprintte "ghost gun" geplant? :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_219916419
Had die man misschien een wapen in zijn handen vast?

We zullen het wel nooit te weten komen, een degelijk onderzoek blijft waarschijnlijk weer uit.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:12:55 #21
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_219916432
Trump is de grootste bedreiging voor de westerse wereldorde ooit, groter dan Hitler of Stalin ooit waren. De leider van wat ooit de hoeder van ons gedachtegoed was, het land wat zeker geen heilig land was, maar wel met een herkenbare koers. De ultieme interne vijand, de man die als eerste de mogelijkheid heeft onze manier van leven echt stuk te maken en daar ook volop mee bezig is.

Of dat dan fascisme, nepotisme, autocratie of een nieuwe mengvorm is boeit niet, een geslaagde MAGA samenleving heeft niets meer met een westerse democratische maatschappij met de daarbij behorende normen en waarden te maken. Persvrijheid, vrijheid van meningsuiting, van religie, van seksuele voorkeur, ze zullen allemaal onder druk staan of verdwijnen.

Trump is de gevaarlijkste man van ons tijdperk, onze directe vijand, een exponent van een beweging die we desnoods met geweld zouden moeten bestrijden.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:13:47 #22
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_219916439
Dank voor het weghalen van de gebruikelijke pogingen om fascistische straatterreur wit te wassen.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:14:11 #23
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219916443
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219916471
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 15:51 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Joh, Von der Leyen heeft het bijkans letterlijk gezegd. Beter opletten.
[..]

Dat klopt, dus geen buigen of wat je dan ook maar suggereert. Je graaft je graf steeds dieper :D

Trump heeft geen enkele van zijn doelen kunnen bereiken. Jouw idee dat de EU dus veel meer had moeten escaleren slaat helemaal nergens op.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:23:22 #25
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_219916524
quote:
Chaos Breaks Out After Federal Agents Shoot Another Person In Minneapolis
Hilary Hanson

Protests erupted Saturday morning in Minneapolis after federal agents shot a man after wrestling him to the ground outside a local doughnut shop. HuffPost reporter Jen Bendery saw scores of demonstrators shouting at gas mask-clad federal agents, some of whom were carrying large guns. Protesters flooded in, some pounding on dumpsters dragged into the middle of the street.

Loud booms and pops of unknown origin broke out as protesters screamed in agents' faces. One person threw a snowball at an ICE agent, prompting agents to emerge from behind their police tape barrier and fire tear gas as the crowd scattered.

https://www.huffpost.com/(...)f752e4b068aff7af1c97
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:26:41 #26
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219916550
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:11 schreef opgebaarde het volgende:
Had die man misschien een wapen in zijn handen vast?

We zullen het wel nooit te weten komen, een degelijk onderzoek blijft waarschijnlijk weer uit.
Ze staan daar met wel 6 fuguren een gozer helemaal de tyfus in te slaan en te schoppen en nog moeten ze hem neerschieten, deze mensen hebben zo te zien totaal geen training gehad. Het is een kwestie van tijd dat iedereen klaar staat met een wapen, want door hun onkunde kan het zomaar je laatste dag zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_219916567
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 17:40 schreef Momo het volgende:
Steve is live

Bekijk deze YouTube-video
Beelden uit the land of the free, waar nagenoeg iedereen een vuurwapen op zak kan/mag hebben en federale politiediensten bestaan uit geronseld gemaskerd tuig.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:28:10 #28
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219916568
quote:
The board van volksonderdrukking.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:33:49 #29
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219916631
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:28 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Beelden uit the land of the free, waar nagenoeg iedereen een vuurwapen op zak kan/mag hebben en federale politiediensten bestaan uit geronseld gemaskerd tuig.
Ja, want die 5 minuten 'solliciteren' bepalen uiteindelijk of je de good guy bent die door het Witte Huis toegedrukt wordt dat ie immuun is en lekker ongegeneerd los mag gaan op 'mensen die er uitzien alsof ze nog wel eens illegaal zouden kunnen zijn, ongeacht leeftijd, juiste papieren of eerder uitgezeten straf'. Als je die 5 minuten niet hebt gedaan, dan heb je totaal geen rechten.

5 Fokking minuten.
pi_219916679
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, want die 5 minuten 'solliciteren' bepalen uiteindelijk of je de good guy bent die door het Witte Huis toegedrukt wordt dat ie immuun is en lekker ongegeneerd los mag gaan op 'mensen die er uitzien alsof ze nog wel eens illegaal zouden kunnen zijn, ongeacht leeftijd, juiste papieren of eerder uitgezeten straf'. Als je die 5 minuten niet hebt gedaan, dan heb je totaal geen rechten.

5 Fokking minuten.
Ho ho! 6 minuten he? :{w

Background checks be damned.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219916695
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

5 Fokking minuten.
Bananenrepubliek.
Waar de mensen tot tweemaal toe een gestoorde mafiabaas als president kiezen en waar de regels op straat worden bepaald door pief paf poef.

Dat een Europese afsplitsing van de NAVO maar snel moge komen.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:42:53 #32
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219916707
Ze zijn helemaal immuun volgens het Witte Huis.

Dus als je die 6 minuten door bent gekomen en je schiet onderweg je collega's neer, dan ben je zeker ineens niet immuun meer?
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:44:44 #33
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_219916723
twitter

Ziet er niet echt uit als een 'illegal alien' die met voorbedachten rade uit was op 'maximum damage to authorities' (persbericht DHS).
pi_219916724
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:42 schreef Vis1980 het volgende:
Ze zijn helemaal immuun volgens het Witte Huis.

Dus als je die 6 minuten door bent gekomen en je schiet onderweg je collega's neer, dan ben je zeker ineens niet immuun meer?
Jawel, want dan heeft een left-wing lunatic ICE geinfiltreerd enzo. Spindoctors be spinning.
pi_219916732
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[ x ]
Goh, dus dat wapen was eigenlijk een telefoon? Verrassend.
pi_219916745
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ze staan daar met wel 6 fuguren een gozer helemaal de tyfus in te slaan en te schoppen en nog moeten ze hem neerschieten, deze mensen hebben zo te zien totaal geen training gehad. Het is een kwestie van tijd dat iedereen klaar staat met een wapen, want door hun onkunde kan het zomaar je laatste dag zijn.
Ik doe graag mee met de anti-ICE posts, maar als die man bijvoorbeeld een vuurwapen vast had, dan kan ik me voorstellen dat er een scrimmage ontstaat. Ook getrainde Navy SEALs zijn in zo’n situatie bezig het wapen af te pakken eventueel inclusief geweld.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:49:00 #37
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219916757
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:44 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Jawel, want dan heeft een left-wing lunatic ICE geinfiltreerd enzo. Spindoctors be spinning.
Met andere woorden, die immuniteit is volledig, maar alleen als de onderbuik het ermee eens is.

(en ja ik begrijp dat ze eigenlijk helemaal niet immuun zijn);)
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:50:37 #38
38496 Perrin
pi_219916773
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Met andere woorden, die immuniteit is volledig, maar alleen als de onderbuik het ermee eens is.

(en ja ik begrijp dat ze eigenlijk helemaal niet immuun zijn);)
De misdaad is vergeven als het in dienst is van de Troon.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 18:53:55 #39
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219916806
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik doe graag mee met de anti-ICE posts, maar als die man bijvoorbeeld een vuurwapen vast had, dan kan ik me voorstellen dat er een scrimmage ontstaat. Ook getrainde Navy SEALs zijn in zo’n situatie bezig het wapen af te pakken eventueel inclusief geweld.
Die hadden het niet zover laten komen. Ik stel juist dat zo'n scrimmage komt door de totale chaos die ICE zelf veroorzaakt, de brutaliteit, de wetteloosheid, de opsluiting onder erbarmelijke omstandigheden, het uitzicht op geen poot hebben om op te staan, je buren meegesleurd zien worden uit de auto enz.

De chaos wordt alleen nog maar erger als ze blijven doorgaan, en op het moment dat juist een ICE-agent het leen laat, komt het leger daar nog staan ook. Het is zoveel oneerlijkheid en onveiligheid bij elkaar, dat dit in elke samenleving uitloopt om zelfs een burgeroorlog oid, zeker als er zoveel vuurwapens in het land aanwezig zijn.

Burger of ICE-agent, dit wordt voor iedereen steeds gevaarlijker.
pi_219916843
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Die hadden het niet zover laten komen. Ik stel juist dat zo'n scrimmage komt door de totale chaos die ICE zelf veroorzaakt, de brutaliteit, de wetteloosheid, de opsluiting onder erbarmelijke omstandigheden, het uitzicht op geen poot hebben om op te staan, je buren meegesleurd zien worden uit de auto enz.

De chaos wordt alleen nog maar erger als ze blijven doorgaan, en op het moment dat juist een ICE-agent het leen laat, komt het leger daar nog staan ook. Het is zoveel oneerlijkheid en onveiligheid bij elkaar, dat dit in elke samenleving uitloopt om zelfs een burgeroorlog oid, zeker als er zoveel vuurwapens in het land aanwezig zijn.

Burger of ICE-agent, dit wordt voor iedereen steeds gevaarlijker.
Blijkbaar hebben er één (of meerdere?) hun wapen op ‘m geleegd. Oftewel, de dreiging was allang weg. Dat doe je niet uit zelfverdediging.
pi_219916908
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Voorlopig hielden ze 'm met 5 man vast, stond er eentje met zijn eigen gun op die gast in te slaan en plots een knal. Die met dat pistool is duidelijk een beetje startled en leegt vervolgens zijn pistool op een roerloos lichaam. Zo'n figuur had nooit met een wapen in een autoritaire functie terecht mogen komen. Totale onkunde.

We zullen het inderdaad nooit weten, want ICE is niet te vertrouwen en de FBI ook niet meer. Maar de beelden lijken een beetje op dat dat pistool per ongeluk af ging tijdens dat doelloze rammen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_219917022
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 19:03 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Voorlopig hielden ze 'm met 5 man vast, stond er eentje met zijn eigen gun op die gast in te slaan en plots een knal. Die met dat pistool is duidelijk een beetje startled en leegt vervolgens zijn pistool op een roerloos lichaam. Zo'n figuur had nooit met een wapen in een autoritaire functie terecht mogen komen. Totale onkunde.

We zullen het inderdaad nooit weten, want ICE is niet te vertrouwen en de FBI ook niet meer. Maar de beelden lijken een beetje op dat dat pistool per ongeluk af ging tijdens dat doelloze rammen.
Alleen al dat ICE zelf de plek ging ‘veiligstellen’. Dat is niet je rol ICE, wegwezen. Laat dat over aan de politie.
  Moderator zaterdag 24 januari 2026 @ 19:16:25 #43
375570 crew  Cyan9
pi_219917032
In elk normaal functionerend land waren er al minstens 10 onderzoeken ingesteld en ook actie ondernomen na gebeurtenissen als deze.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_219917060
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 19:15 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Alleen al dat ICE zelf de plek ging ‘veiligstellen’. Dat is niet je rol ICE, wegwezen. Laat dat over aan de politie.
Dat is uitermate verdacht inderdaad. Politie had meteen alle ruimte moeten krijgen om correct onderzoek te verrichten.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_219917126
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_219917234
quote:
Santino 'Sonny' Corleone.
Net als in de film, ik wil het.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 19:47:39 #47
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_219917387
De complotgekkies hebben de afgelopen jaren natuurlijk ridicuul te pas en te onpas het woord "tribunalen" lopen roepen...maar ik kan een land aanwijzen waar ze deze methode over 3 of 4 jaar echt uit de kast gaan trekken... :N

Er gaan heel veel "mensen" achter de tralies verdwijnen. Nog meer dan J6...en ik durf je nu al op een briefje te zetten dat er overlap is tussen de J6 Thugs en de ICE Thugs... :')
pi_219917736
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 19:47 schreef GarlandBriggs het volgende:
De complotgekkies hebben de afgelopen jaren natuurlijk ridicuul te pas en te onpas het woord "tribunalen" lopen roepen...maar ik kan een land aanwijzen waar ze deze methode over 3 of 4 jaar echt uit de kast gaan trekken... :N

Er gaan heel veel "mensen" achter de tralies verdwijnen. Nog meer dan J6...en ik durf je nu al op een briefje te zetten dat er overlap is tussen de J6 Thugs en de ICE Thugs... :')
Ik heb geen idee binnen welke termijn de afronding ooit volgt. Maar Trump en Vance lijken het leger iig al kwijt te zijn.
pi_219917746
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het begint steeds op de intro van Just Cause 3 te lijken:

Bekijk deze YouTube-video
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_219917870
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 19:16 schreef Cyan9 het volgende:
In elk normaal functionerend land waren er al minstens 10 onderzoeken ingesteld en ook actie ondernomen na gebeurtenissen als deze.
De VS is een bananenrepubliek
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')