Volgens mij staat er Amazon Primequote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zet trouwens ff in de OP waar het te zien is enzo
Dan ben ik blindquote:
Met Old Aidquote:Op zaterdag 24 januari 2026 07:58 schreef Seeburg54 het volgende:
Al Bundy![]()
Ik heb de serie al zo vaak gezien, maar je blijft er om lachen. De aflevering met de uitgerangeerde artiesten uit de 60's wachtend op het vliegveld met de Bundy's is een van mijn favorieten.
quote:
Van mij mogen ze Married.. with children best weer herhalen. Ik kijk liever voor de 30e keer naar deze top serie dan naar die rotzooi die ze tegenwoordig uitzenden.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is nog niet zo vaak herhaald als Two and a half men, wat Veronica op een loop heeft staan. 12 seizoenen achter elkaar afgedraaid, beginnen we gewoon weer opnieuw. Hetzelfde met TBBT overigens.
quote:Op maandag 26 januari 2026 15:09 schreef onlogisch het volgende:
Wisten jullie dat hij ooit 4 touchdowns scoorde in 1 wedstrijd?
Tof! Sowieso van die shirts ofzo die als je het niet kent gewoon normaal zijn maar als je het wel kent extra tof zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze had ik ooit
[ afbeelding ]
Ze zouden eens rond moeten kijken. 3rd Rock from te Sun, bijvoorbeeld. Briljante humor met John Lithgow en Jane Curtin.quote:Op zondag 25 januari 2026 08:05 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
[..]
Van mij mogen ze Married.. with children best weer herhalen. Ik kijk liever voor de 30e keer naar deze top serie dan naar die rotzooi die ze tegenwoordig uitzenden.
Two and a half men en Big Bang is ook niet verkeerd trouwens, maar Charlie en Sheldon kunnen nooit tippen aan eindbaas Al Bundy natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |