Dat je zelfs te vervelend en irritant bent voor Vandaag Insidequote:Victor Vlam niet langer te zien bij Vandaag Inside: 'Vervelende, arrogante jongen'
Victor Vlam (42) was vroeger regelmatig te gast bij 'Vandaag Inside', maar inmiddels is de mediadeskundige al enige tijd afwezig bij de talkshow. In de podcast 'Groeten uit Grolloo' vertelt Johan Derksen (76) waarom Victor niet langer welkom is bij het programma.
Johan legt in de podcast uit dat hij van meerdere mensen heeft gehoord dat zij geen fan zijn van Victor. Zij bestempelen de mediadeskundige als 'een vervelende en arrogante jongen'. "Daar ben ik het allemaal mee eens, maar Victor Vlam is wel een garantie voor een discussie aan tafel", zegt Johan.
Waarom is Victor dan niet meer te zien bij Vandaag Inside? "Wilfred Genee en René van der Gijp vinden hem ook een vervelende jongen", licht Johan toe. "Daar ben ik het roerend mee eens." Tegelijkertijd benadrukt hij dat Victor wel degelijk 'waarde heeft voor het programma'.
Johan vraagt zich af of het verstandig is om Victor in de toekomst weer uit te nodigen. "Moet je je nou laten leiden door het feit dat het een vervelende jongen is, of moet je zeggen: hij voegt iets toe aan je programma?" Voorlopig lijkt een terugkeer er niet in te zitten, maar Johan sluit niet uit dat Victor ooit nog eens te gast zal zijn. "Het is een wijsneus eerste klas."
Volgens de Vandaag Inside-tafelheer is Victor namelijk meerdere keren 'de redder' van een uitzending van De Oranjewinter geweest. Zo ging hij in de laatste uitzending in discussie met Rob Geus, wat volgens Johan resulteerde in 'spannende televisie'.
Nou enquote:
ik zie er twee in de OP.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een ontzettend prachtig nieuws![]()
Wat een vreeeeeeselijke kwal die galbak echt
Ja toch man broquote:
Dat is toch duidelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2026 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
ik zie er twee in de OP.
welke bedoel je?
Ik zou zeggen zie TT.quote:
Inderdaad. Johan Derksen die een geopolitieke situatie of de denkwijze van Poetin uitlegt.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 06:48 schreef Tommeke het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat er nog mensen zijn die überhaupt tv of talkshows kijken
Ik heb niet eens een tv abo. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 06:48 schreef Tommeke het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat er nog mensen zijn die überhaupt tv of talkshows kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |