Ik kijk zijn TikToks weleens, zeer vermakelijk. Hij doet het heel leukquote:Op vrijdag 23 januari 2026 23:00 schreef Mikeytt het volgende:
Sepp van Dijk (twisted chef op tiktok) heeft pas een kookboek uitgebracht. Zijn gerechten die er moeilijk uit zien, maar makkelijk stap voor stap te maken zijn. Is wel iets om samen te doen met een 9-jarige, niet in haar eentje.
[ afbeelding ]
echt een hele irritante gozer. alleen daarom al vermijdenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 23:00 schreef Mikeytt het volgende:
Sepp van Dijk (twisted chef op tiktok) heeft pas een kookboek uitgebracht. Zijn gerechten die er moeilijk uit zien, maar makkelijk stap voor stap te maken zijn. Is wel iets om samen te doen met een 9-jarige, niet in haar eentje.
[ afbeelding ]
Je ergeren aan een 18-jarige die kookvideo's maakt op Tiktokquote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
echt een hele irritante gozer. alleen daarom al vermijden
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 07:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kijk zijn TikToks weleens, zeer vermakelijk. Hij doet het heel leuk
koksmutsquote:
Koken met Karin kinder kookboekquote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:49 schreef knoopie het volgende:
Mijn dochter (9) heeft vandaag helemaal alleen voor ons gekookt, omdat ze dat graag wilde. Dat is natuurlijk een hobby waar we misbruik van moeten maken die we moeten stimuleren!
Heeft er iemand goede tips voor kookboeken met recepten die niet te moeilijk zijn voor een negenjarige? Uiteraard koken we ook regelmatig samwn, maar met je eigen kookboek alleen koken is natuurlijk veel "echter"!
Bedankt, maar als ik samen met haar kook, dan heb ik geen kookboek nodig. Ze vindt juist het avontuur van alleen iets koken leuk.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 23:00 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel. Het grote kinderkookboek zag ik al vaker langs komen toen ik zocht naar populaire kinderkookboeken, dus die stond al op mijn shortlist.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:01 schreef Goitske het volgende:
[..]
Koken met Karin kinder kookboek
https://www.bol.com/nl/nl(...)share_pdp_androidapp
[ link | afbeelding ]
Ik heb de van Hugo kennis met mark haayema ook leuk boek maar er is weinig echt uit gemaakt. Die van Karin wel regelmatig
Je zou ook kunnen kijken naar kookboeken voor gerechten met 5 of 6 ingrediënten en ook naar 1 pans dingen. Daar moet de junior het toch mee leren. Je kunt er de mooiste dingen mee maken overigens. Het hoeft niet ingewikkeld.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:34 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dankjewel. Het grote kinderkookboek zag ik al vaker langs komen toen ik zocht naar populaire kinderkookboeken, dus die stond al op mijn shortlist.
Het is vaak het taalgebruik dat lastig is voor kinderen. Heb dat zelf wel gemerkt bij onze kinderen en de kinderen die hier over de vloer komen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen kijken naar kookboeken voor gerechten met 5 of 6 ingrediënten en ook naar 1 pans dingen. Daar moet de junior het toch mee leren. Je kunt er de mooiste dingen mee maken overigens. Het hoeft niet ingewikkeld.
Dat denk ik inderdaad ook. Helemaal omdat veel kookboekenschrijvers kennelijk tegenwoordig denken dat ik geïnteresseerd ben in waar ze de inspiratie voor dat recept op hebben gedaan en hoe welkom hij zich daar voelde in dat dorpje in het zuiden van Italië...quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:54 schreef Goitske het volgende:
[..]
Het is vaak het taalgebruik dat lastig is voor kinderen. Heb dat zelf wel gemerkt bij onze kinderen en de kinderen die hier over de vloer komen.
De teksten moeten duidelijk zijn, kort dus bijv een Jamie Oliver met 5 ingrediënten is niet zo handig als ze iets ouder zijn lukt dat vaak wel maar merkt nog bij de 11 en 13 jarige dat teksten niet te lang moeten zijn
Ja of teksten als Blancheer de groente en doe het au bain marie tot het gesmolten is.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:01 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook. Helemaal omdat veel kookboekenschrijvers kennelijk tegenwoordig denken dat ik geïnteresseerd ben in waar ze de inspiratie voor dat recept op hebben gedaan en hoe welkom hij zich daar voelde in dat dorpje in het zuiden van Italië...
Dan zijn de meeste kinderen al afgehaakt voordat het eigenlijke recept begonnen is.
We hebben ook een kookboek van Innocent liggen, genaamd "hungry?" Dat is eigenlijk perfect met relatief simpele recepten en duidelijke uitleg, maar het is in het Engels.
Kan ze prima zelf hoor. Bedoel meer dat er een volwassene bij moet zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:33 schreef knoopie het volgende:
[..]
Bedankt, maar als ik samen met haar kook, dan heb ik geen kookboek nodig. Ze vindt juist het avontuur van alleen iets koken leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |