Wat is daar raar aan,ik doe dat ook meestal, zeker omdat ik het soms net red tot eind van de maandquote:
Nee, mijn salaris komt ook wel eens op een andere dag door weekenden/feestdagen etc en helaas is mijn bank niet zo geavanceerd om ALS=>DAN overboekingen in te stellen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:31 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat doe je toch met een automatische boeking, tenminste ik wel.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik hou geen rekening met wanneer salaris wordt gestort.
Dit. Ik maak maandelijks een bepaald bedrag over naar een aparte rekening voor "leuke dingen", en daar staat altijd wel genoeg op om niet te hoeven letten op wanneer het salaris gestort wordt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Als mezelf wil trakteren op bijvoorbeeld een biefstukje doe ik dat gewoon, of het nou de 26e (mijn payday), 3e, 12e of 25e is.
Jaquote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij krijgt weer voor een maandje zakgeld dan?
Akkoordquote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:35 schreef Karina het volgende:
Ja ik betaal de huur zodat ik weer kan wonen
Ik ken iemand die inderdaad in staat is om een te dure aanschaf voor zichzelf goed te praten als het salaris net gestort is.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:02 schreef littlemindy het volgende:
Nee. Mensen die zichzelf trakteren "omdat hun salaris net binnen is" zijn vaak dezelfde mensen die aan het eind van de maand tekort komen. Je moet verder denken dan die ene dag dat het gestort wordt, dummie.
Wat een trieste houding heb jij vriend.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:58 schreef junkiesietze het volgende:
Altijd als mijn salaris word gestort mag ik van mezelf iets luxe lekkers halen bij de slager (paar verse biefstukjes, spareribs, whatever)
Maakt niet uit of ik nog salaris van de vorige maand over heb of niet, dat gaat toch naar de spaarrekening.
Wat koop jij direct als je salaris binnen is?
hoezo dat?quote:Op maandag 2 februari 2026 08:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat een trieste houding heb jij vriend.
ik hou zat overquote:Op maandag 2 februari 2026 09:31 schreef incel het volgende:
Vind dit echt iets voor mensen die niet met geld kunnen omgaan. Dan heb je zo weinig en krijg je eindelijk geld en besluit je het om het gelijk uit te geven aan onzin dingen
Als je zo van loonstrookje naar loonstrookje leeft moet je jezelf eens even goed achter de oren krabben.
Verslaafden gedrag.
Je hebt de houding van een arme junkie. Jezelf trakteren als het salaris komt. Ik trakteer mezelf gewoon wanneer ik wil.quote:
houdingen kunnen zien op FOK!quote:Op maandag 2 februari 2026 10:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je hebt de houding van een arme junkie. Jezelf trakteren als het salaris komt. Ik trakteer mezelf gewoon wanneer ik wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |