abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219906005


“Masters of the Universe” (ook bekend als He-Man) is een populaire mediafranchise van Mattel die begon als speelgoedlijn in de jaren ’80 en daarna een cult-klassieke tekenfilmserie, comics en andere adaptaties kreeg.
De kern van het verhaal draait om Prince Adam van de planeet Eternia, die verandert in de supersterke held He-Man om zijn wereld te verdedigen tegen de kwaadaardige Skeletor. De 2026-film is een live-action reboot van dit epische fantasie-universum, geregisseerd door Travis Knight en met Nicholas Galitzine als Prince Adam/He-Man. In het verhaal crashte de jonge Adam ooit op Aarde en verloor hij de magische Sword of Power, maar twintig jaar later vindt hij deze terug en keert hij terug naar Eternia om het te redden van Skeletor’s tirannie. Samen met bondgenoten zoals Teela en Duncan/Man-At-Arms moet hij zijn lotsbestemming als He-Man accepteren en zijn wereld beschermen. De film belooft zowel oude fans als nieuwe kijkers een mix van klassieke avonturen, moderne effecten en humor te bieden wanneer hij in juni 2026 in de bioscopen verschijnt. (Bron: Chatgpt)

Op 22 januari 2026 is de trailer uitgekomen voor Masters of the Universe (He-Man).

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 23 januari 2026 @ 12:08:33 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219906072
Nog niet echt overtuigd van He-Man. Skeletor ziet er beter uit vind ik.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_219912173
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
Nog niet echt overtuigd van He-Man. Skeletor ziet er beter uit vind ik.
Eens!
Sowieso de vraag of dit gaat werken. Deze franchise leefde op de verkoop van speelgoed en de animatie was toch minder populair en bekend. En Dolph Lundgren in 1987 was ook niet overtuigend.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 11:30:14 #4
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_219913081
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_219913152
De originele he-man was echt tenenkrommend slechte pulp, die tekenfilm werd ook alleen gemaakt om die pokkedure poppen action figures te verkopen. Waarom trekken ze die gare zooi weer tevoorschijn? Zijn er echt mensen die daar op zitten te wachten? :')
pi_219916456
Hopelijk zit Stinkor ook in de film.
pi_219919265
OG He-man is beste He-man
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_219920038
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 11:44 schreef Farenji het volgende:
De originele he-man was echt tenenkrommend slechte pulp, die tekenfilm werd ook alleen gemaakt om die pokkedure poppen action figures te verkopen. Waarom trekken ze die gare zooi weer tevoorschijn? Zijn er echt mensen die daar op zitten te wachten? :')
Ik denk dat er net genoeg nostalgie heerst in Hollywood om mensen daar te laten denken dat iemand hier enthousiast van gaat worden.

Als ze Skeletor afbeelden als latente homofiel denk ik dat het nog kan werken. Anders niet.
-nee-
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 17:54:12 #9
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220475960
What can change the nature of a man?
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:04:03 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220476068
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:16 schreef Cockwhale het volgende:
Hopelijk zit Stinkor ook in de film.
Fisto niet te vergeten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220476816
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:54 schreef Coco het volgende:
Trailer uit:

Bekijk deze YouTube-video
Hmmm geen bios voor mij, maar wel leuk voor thuis even te kijken.
pi_220476933
He-Man mag dat wel zo gay zijn als wat maar het is puur jeugdsentiment _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220477971
Vet! _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220498809
Wel zin in deze film van mijn jeugdheld!

Deze maand komt ook des game uit:
Bekijk deze YouTube-video
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 13:04:23 #15
18653 crew  D.
pi_220498898
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:54 schreef Coco het volgende:
Trailer uit:

Bekijk deze YouTube-video
He-Man op kantoor kon ik me niet meer herinneren |:)

Het ziet er slecht uit, maar uit nostalgische overwegingen zal ik het een kans geven :P
pi_220499347
Ik had met de tegenwoordige tijdsgeest toch She-Man. Een non-binaire actieheld van kleur. Skeletor als boze witte man
pi_220504784
Skeletor ziet er uiteraard veel beter uit dan de versie van Frank Langella, maar de animatie heeft nog wat werk nodig. De bewegingen van de kaak lijken niet helemaal te kloppen.
Ik weet ook niet of de Nicholas Galitzine de juiste cast is voor He-Man, hij lijkt wat jong en de stem is niet perfect. Iemand zoals Alan Ritchson lijkt mij een betere keuze.
De rest van de cast is indrukwekkend, veel acteurs die wellicht voor de lol meedoen.
pi_220686897
He-Man creator Roger Sweet is overleden op 91 jarige leeftijd.
Deze man heeft wel een bepaalde basis gelegd voor mijn liefde van fantasy en sci-fi.

https://nos.nl/artikel/2612475-he-man-ontwerper-roger-sweet-91-overleden
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 23:35:18 #19
38824 crew  Droopie
pi_220686917
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 11:44 schreef Farenji het volgende:
De originele he-man was echt tenenkrommend slechte pulp, die tekenfilm werd ook alleen gemaakt om die pokkedure poppen action figures te verkopen. Waarom trekken ze die gare zooi weer tevoorschijn? Zijn er echt mensen die daar op zitten te wachten? :')
Ik had vroeger een skeletor kasteel.
Maar dat was echt omdat ik jong was, denk ik, nu ga ik die film niet eens op netflix kijken tzt.

Bij A-team, Super Mario en Lego Movie, heb ik dat gevoel van nostalgie wel.

Bij He-Man heb ik dat (helaas) niet.
Hell To The Liars
  Forum Admin zaterdag 9 mei 2026 @ 11:05:25 #20
35723 crew  GGMM
pi_220749176
Er is een mooie nieuwe poster uit

Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220955330
Zojuist Masters Of The Universe gezien.
2,5 uur epic badassness met een soundtrack van Brian May!
Een miljoenmiljard eastereggs. Echt te grappig.

[ Bericht 20% gewijzigd door CoExist op 04-06-2026 22:48:47 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:16:17 #22
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220971041
By the Power of Greyskull. _O_ _O_ _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:19:25 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220971072
Ben benieuwd of de film een financieel succes gaat zijn. Toch een redelijk niche doelgroep.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220976940
Ik ga morgen! Ben benieuwd :)
  zondag 7 juni 2026 @ 10:17:16 #25
511221 Hetekip
Depressief
pi_220976971
Ik weet niet, ik voel het niet zo, wanneer ik de trailer nog eens bekijk. Het voelt niet als He-man.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')