SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
Nog niet echt overtuigd van He-Man. Skeletor ziet er beter uit vind ik.
Ik denk dat er net genoeg nostalgie heerst in Hollywood om mensen daar te laten denken dat iemand hier enthousiast van gaat worden.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:44 schreef Farenji het volgende:
De originele he-man was echt tenenkrommend slechte pulp, die tekenfilm werd ook alleen gemaakt om die pokkedure poppen action figures te verkopen. Waarom trekken ze die gare zooi weer tevoorschijn? Zijn er echt mensen die daar op zitten te wachten?
Fisto niet te vergeten.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:16 schreef Cockwhale het volgende:
Hopelijk zit Stinkor ook in de film.
He-Man op kantoor kon ik me niet meer herinnerenquote:
Ik had vroeger een skeletor kasteel.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:44 schreef Farenji het volgende:
De originele he-man was echt tenenkrommend slechte pulp, die tekenfilm werd ook alleen gemaakt om die pokkedure poppen action figures te verkopen. Waarom trekken ze die gare zooi weer tevoorschijn? Zijn er echt mensen die daar op zitten te wachten?
Het lijkt erop dat het gaat floppen, terwijl de reacties van de mensen die gaan kijken positief zijn. Dan is de doelgroep blijkbaar inderdaad te klein. In de VS bleek op de eerste dag dat er vooral mannen gingen kijken en dat die groep voornamelijk 35+ was.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd of de film een financieel succes gaat zijn. Toch een redelijk niche doelgroep.
Aan de ene kant zonde, want het ziet eruit alsof er veel liefde en zorg aan is besteed. Duidelijk iemand met passie.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het gaat floppen, terwijl de reacties van de mensen die gaan kijken positief zijn. Dan is de doelgroep blijkbaar inderdaad te klein. In de VS bleek op de eerste dag dat er vooral mannen gingen kijken en dat die groep voornamelijk 35+ was.
Dit was gisteren ook zo in de bios waar ik was.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het gaat floppen, terwijl de reacties van de mensen die gaan kijken positief zijn. Dan is de doelgroep blijkbaar inderdaad te klein. In de VS bleek op de eerste dag dat er vooral mannen gingen kijken en dat die groep voornamelijk 35+ was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan heb ik er vast nog een paar gemist.
[ Bericht 2% gewijzigd door CoExist op 09-06-2026 13:23:36 ]You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:19 schreef CoExist het volgende:
Ben geen collector maar weet wel veel van de MOTU series als 80s kid.
Gister de film voor de 2e keer gezien. Ik heb mij geen seconde verveeld,
Check ook deze serie eens op Netflix met veel leuke afleveringen van 80’s speelgoed:
https://www.netflix.com/n(...)%3A80161497&vlang=nl
Uiteraard met een aflevering van MOTU.
Eastereggs uit de MOTU film die ik grappig vond:Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan heb ik er vast nog een paar gemist.
Hier staan nog wat meer easter-eggs.
Soundtrack van Brian May is best goed. Ik als Queen liefhebber kon het wel waarderen dat ze ook nog even voorbij komen in de film.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |