abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219906005

“Masters of the Universe” (ook bekend als He-Man) is een populaire mediafranchise van Mattel die begon als speelgoedlijn in de jaren ’80 en daarna een cult-klassieke tekenfilmserie, comics en andere adaptaties kreeg.
De kern van het verhaal draait om Prince Adam van de planeet Eternia, die verandert in de supersterke held He-Man om zijn wereld te verdedigen tegen de kwaadaardige Skeletor. De 2026-film is een live-action reboot van dit epische fantasie-universum, geregisseerd door Travis Knight en met Nicholas Galitzine als Prince Adam/He-Man. In het verhaal crashte de jonge Adam ooit op Aarde en verloor hij de magische Sword of Power, maar twintig jaar later vindt hij deze terug en keert hij terug naar Eternia om het te redden van Skeletor’s tirannie. Samen met bondgenoten zoals Teela en Duncan/Man-At-Arms moet hij zijn lotsbestemming als He-Man accepteren en zijn wereld beschermen. De film belooft zowel oude fans als nieuwe kijkers een mix van klassieke avonturen, moderne effecten en humor te bieden wanneer hij in juni 2026 in de bioscopen verschijnt. (Bron: Chatgpt)

Op 22 januari 2026 is de trailer uitgekomen voor Masters of the Universe (He-Man).

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 23 januari 2026 @ 12:08:33 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219906072
Nog niet echt overtuigd van He-Man. Skeletor ziet er beter uit vind ik.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_219912173
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
Nog niet echt overtuigd van He-Man. Skeletor ziet er beter uit vind ik.
Eens!
Sowieso de vraag of dit gaat werken. Deze franchise leefde op de verkoop van speelgoed en de animatie was toch minder populair en bekend. En Dolph Lundgren in 1987 was ook niet overtuigend.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 11:30:14 #4
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_219913081
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_219913152
De originele he-man was echt tenenkrommend slechte pulp, die tekenfilm werd ook alleen gemaakt om die pokkedure poppen action figures te verkopen. Waarom trekken ze die gare zooi weer tevoorschijn? Zijn er echt mensen die daar op zitten te wachten? :')
pi_219916456
Hopelijk zit Stinkor ook in de film.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 21:56:17 #7
511221 Hetekip
#1 Capuchon_Jongen FAN!!!!
pi_219919265
OG He-man is beste He-man
Anton-Gaaei-supporter (LET'S GO Anton!)
pi_219920038
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 11:44 schreef Farenji het volgende:
De originele he-man was echt tenenkrommend slechte pulp, die tekenfilm werd ook alleen gemaakt om die pokkedure poppen action figures te verkopen. Waarom trekken ze die gare zooi weer tevoorschijn? Zijn er echt mensen die daar op zitten te wachten? :')
Ik denk dat er net genoeg nostalgie heerst in Hollywood om mensen daar te laten denken dat iemand hier enthousiast van gaat worden.

Als ze Skeletor afbeelden als latente homofiel denk ik dat het nog kan werken. Anders niet.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')