Ze was toch bekend van OF?quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:52 schreef Netsplitter het volgende:
Onbekende "dame" die ineens wereldberoemd is geworden door een stupide opmerking.
Geen idee. Had tot die opmerking nog nooit van haar gehoord. Heb geen OF.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:53 schreef poolmetuitkering het volgende:
[..]
Ze was toch bekend van OF?
Onee ze bestaat helemaal niet
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar een neuscorrectie corrigeert volgens mij geen genen.
goh dat meen je nietquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar een neuscorrectie corrigeert volgens mij geen genen.
Toevallig heeft ze ook een onlyfans. Snap nooit dat media meewerkt aan dit soort gratis publiciteit. Want dat is het, ze wil geowon meer subscribers.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:52 schreef Netsplitter het volgende:
Onbekende "dame" die ineens wereldberoemd is geworden door een stupide opmerking.
Stop making stupid people famous. Het is weer misgegaan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:52 schreef Netsplitter het volgende:
Bedankt voor het compliment!quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:12 schreef Cruzinats het volgende:
Leuk geprobeerd Sherri Vandersloot, maar daar trappen we natuurlijk niet in.
In China gebeurt het wel eens dat een man zijn echtgenote aanklaagt omdat ze hem lelijke kinderen geschonken heeft en ze er zo achter kwamen dat de dame in kwestie vroeger zelf lelijk is geweest en plastische chirurgie heeft ondergaan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Same here. Ik heb 2 operaties gehad om het te corrigeren, wat slechts deels gelukt is.quote:Ik moest ook een vreemde neus krijgen, iets uit een vorig leven denk ik. Het is zelfs zo erg dat ik niet eens kan snuiven door mijn linker neusgat en daardoor mijn rechter dubbele lasten heb moeten opleggen.
Ik weigerde om onder het mes te gaan. Als die kut me al geen hormonen en levensreddende medicatie gunt, gaan we ook hier niets aan doen. Ik snuif wel gewoon met rechts en laat de boel verder de boel.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
In China gebeurt het wel eens dat een man zijn echtgenote aanklaagt omdat ze hem lelijke kinderen geschonken heeft en ze er zo achter kwamen dat de dame in kwestie vroeger zelf lelijk is geweest en plastische chirurgie heeft ondergaan.
[..]
Same here. Ik heb 2 operaties gehad om het te corrigeren, wat slechts deels gelukt is.
Natuurlijk werkt dat niet zo, als ik mijn penis verlies erven mij toekomstige kinderen nog steeds mijn gigantische tampeloerisquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik moest ook een vreemde neus krijgen, iets uit een vorig leven denk ik. Het is zelfs zo erg dat ik niet eens kan snuiven door mijn linker neusgat en daardoor mijn rechter dubbele lasten heb moeten opleggen.
Ik verwacht in mijn volgende leven juist zonder penis en zonder benen te worden geboren.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:28 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt dat niet zo, als ik mijn penis verlies erven mij toekomstige kinderen nog steeds mijn gigantische tampeloeris
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |