In de bios gezien maar kon mij absoluut niet boeien. Misschien alleen als je zelf kinderen hebt?quote:
Jup, alleen de car chase was leuk.quote:Op maandag 16 maart 2026 03:36 schreef SunChaser het volgende:
Wat een kutfilm was dat zeg, One Batttle
Zeker! Al slowchattend door de nacht. Maar de meeste mensen blijven er echt niet meer voor op.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:44 schreef potjecreme het volgende:
Eens had je meerdere topic voor de Oscars.
Maar wel leuk, filmlijstjes afvinken.quote:Op zondag 15 maart 2026 23:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er nu ook wel weer even klaar mee benverplicht bepaalde films te kijken.
Alle soorten lijstjes afvinken is leukquote:Op maandag 16 maart 2026 20:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar wel leuk, filmlijstjes afvinken.
Ik doe dat met alle Best Picture-winnaars bijvoorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |