abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219895905
Zijn er kroegen die gloryholes aanbieden?
Ik hoor heel vaak dat er mannen of vrouwen bronstig staan en daar ook iets aan willen doen.

Je kies er dus voor om 'blind' te neuken, pijpen en gepijpt te worden.
Je gaat dus in de gloryhole voor de mannen en buiten een gat (om je vleesstaaf door te steken) zie je niets. Aan de andere kant kan er een mooie dame staan die haar poesje aanbied maar daar kan evengoed een oude, dikke dame staan waar geen enkele man nog durft aankomen met een stok.
Maar er kan evengoed een kerel achter zitten die denkt van 'ik slobber elke staaf af die er doorheen gaat'.
En ook dat laatste is prima want het is niet dat een man minder goed kan pijpen dan een vrouw...

Je gaat dus in je hok en je wacht af tot er een tegenpartij is, waarvan je dus eigenlijk niet weet wie er aan de andere zijde staat of zit.

Zijn er van die kroegen?
Cindy De Vuyst
pi_219897741
Ik weet wel dat er jaren geleden in Den Haag een neukcafé was.
Ik ging met iemand naar het winkeltje Weans Sunshine toe omdat hij een nieuwe pc nodig had, maar we wilden nog ff wat drinken.
De mensen daar waren wel vreemd luchtig gekleed en toen die kennis ff naar de plee ging, zag hij daar van alles gebeuren! _O-

Ik weet alleen niet of ze er ook een gloryhole hadden en ik weet helaas ook niet hoe het café heet of waar hij staat.
Was in ieder geval wel vrij vlak bij die winkel die ik net noemde, maar ik vermoed dat die inmiddels allang niet meer bestaat; die ging om de zoveel tijd failliet en startte weer onder een andere naam op met 1 van de werknemers als de nieuwe baas.
Eerst was het Weans, toen Weans Sunshine...ah, daarna werd het Sunshine Computers. Die heeft nog relatief lang bestaan.
pi_219899928
Zou grappig zijn als je er een stickynote "Pas op Nat ! " Opplakt :D
Ook in moeilijke tijden.
pi_219900735
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 23:33 schreef einzeinz het volgende:
Zijn er kroegen die gloryholes aanbieden?
Ik hoor heel vaak dat er mannen of vrouwen bronstig staan en daar ook iets aan willen doen.

Je kies er dus voor om 'blind' te neuken, pijpen en gepijpt te worden.
Je gaat dus in de gloryhole voor de mannen en buiten een gat (om je vleesstaaf door te steken) zie je niets. Aan de andere kant kan er een mooie dame staan die haar poesje aanbied maar daar kan evengoed een oude, dikke dame staan waar geen enkele man nog durft aankomen met een stok.
Maar er kan evengoed een kerel achter zitten die denkt van 'ik slobber elke staaf af die er doorheen gaat'.
En ook dat laatste is prima want het is niet dat een man minder goed kan pijpen dan een vrouw...

Je gaat dus in je hok en je wacht af tot er een tegenpartij is, waarvan je dus eigenlijk niet weet wie er aan de andere zijde staat of zit.

Zijn er van die kroegen?
In de Jordaan zou dit mogelijk wel kunnen zijn
pi_219902357
Toch handig, als je als dame ff een pik nodig hebt maar je wil het anoniem. Dan kom je ff voor het gat en je krijgt er zo een lul in gedouwd.
Valt ie tegen, dan wandel je weg zonder schaamte of uitleg te moeten geven. Valt het mee, zoveel te beter! Je werkt af en dan is het gewoon een fantasie wie er aan de andere kant van de muur stond.

Geld ook in de andere richting uiteraard.
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')