quote:Former Canadian PM Justin Trudeau LAUGHS when asked to apologise for deaths caused by authoritarian covid-19 lockdowns.
Terwijl de gekkies nog wat chloor inspuitenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Trudeau doopt zijn pener vanavond weer lekker in Katie Perry.
quote:Mariana Mazzucato, econoom bij het World Economic Forum, heeft toegegeven dat de elite gefrustreerd is over mislukte pogingen om de massa te controleren door middel van vaccinatie, maar dat ze samen met Bill Gates werkt aan nieuwe methoden om mRNA aan de massa toe te dienen zonder toestemming van het publiek.
Tijdens een persconferentie in Davos over de zogenaamde ‘New Economics of Water’ gaf Mazzucato openlijk toe dat de uitrol van COVID-19 tekortkomingen vertoonde, en onthulde ze een sinistere verschuiving naar iets dat veel onontkoombare is: de wereldwijde watervoorziening.
Mazzucato nam geen blad voor de mond toen ze terugblikte op het grootse experiment van de elite met de wereldwijde gezondheid. Ze bekende: “Zijn we er daadwerkelijk in geslaagd om iedereen in de wereld te vaccineren? Nee.” Deze opzienbarende uitspraak legt de barsten bloot in het verhaal dat door Big Pharma en hun WEF-meesters wordt gepropageerd. Maar waarom zou je dit ter sprake brengen in een gesprek over water? schrijft Baxter Dmitry.
Wat een onbetrouwbare bron zeg....quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:59 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.frontnieuws.c(...)-toedieningssysteem/
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt maar er zit een video bij.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onbetrouwbare bron zeg....
Alsof iemand trapt in dit soort onzin.
Gaat meer om de conclusie die ze er aan vast knopen....quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt maar er zit een video bij.
En ze legt de relatie met water want dat gebruikt iedereen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gaat meer om de conclusie die ze er aan vast knopen....
Ze zegt letterlijk alleen maar dat niet iedereen gevaccineerd is.
Klopt, en nu?
Ja, en?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En ze legt de relatie met water want dat gebruikt iedereen.
Speculeren? Over wat? Of de reptielen in Davos wel water nodig hebben?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nou dan kan je dus gaan speculeren.
Dus wat denk jij?
Welke reptielen bedoel je?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Speculeren? Over wat? Of de reptielen in Davos wel water nodig hebben?
Ik denk niets. Ik denk dat ik even lekker wat water ga drinken.
Die elite van de wereld reptielen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Welke reptielen bedoel je?
Daar heeft ze het niet over gehad.
Maar dat is juist wat we hier doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die elite van de wereld reptielen.
En ik geef gewoon aan dat het weer een hoop gekronkel is omdat een vrouw zegt dat iedereen water drinkt
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar dat is juist wat we hier doen.
Speculeren.
Je weet dat je in BNW aan het posten bent?
Dat heb ik al gezegd.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar wat valt er over te speculeren?
1. Niet iedereen is gevaccineerd.
Klopt
2. Iedereen heeft water nodig.
Klopt.
En nu?
Bovenstaande is wat ik denk.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd.
Maar ik ben benieuwd wat jij er van denkt.
Of blijf je bij je reptielen verhaal?
En waarom legt ze dan de link tussen die 2?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bovenstaande is wat ik denk.
Ik denk dat niet iedereen gevaccineerd is en dat iedereen water nodig heeft.
En nu?
Omdat vaccins hard nodig zijn voor zo veel ziektes.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En waarom legt ze dan de link tussen die 2?
Ok, bedankt voor je toelichtingquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat vaccins hard nodig zijn voor zo veel ziektes.
En dus eigenlijk ook nodig zijn, net als water.
Zoiets.
Niets spannends aan en gewoon haar kant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |