Tja, wat doe je eraan lieve jongen?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:39 schreef Bartttt het volgende:
Jammer had liever hier winst voor City en weer puntverlies in de Premier League.
Jep. Dus ik weet nog niet of ik de wedstrijd afkijk.quote:
Jammer, maar ik sta het toe.quote:
Te begrijpenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. Dus ik weet nog niet of ik de wedstrijd afkijk.
Ze komen zelfs niet meer om jullie uit te lachen. Dit gaat niet goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:03 schreef Wotte het volgende:
In principe zou Ajax al van het veld af moeten stappen. Welke club verkoopt niet eens uit tegen grootmacht Ajax.
Schoffering.
Bel de krant.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:06 schreef Black-Death het volgende:
Een redding van Jaros. Dat zien we niet vaak
Hij hoefde hem dan ook niet vast te pakkenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:06 schreef Black-Death het volgende:
Zo ga je niet om met een traditionele Europese topclub. Dit continent is in verval ben ik bang.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:04 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ze komen zelfs niet meer om jullie uit te lachen. Dit gaat niet goed.
Geen derbystarbal dan is het een topper.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:06 schreef Black-Death het volgende:
ajax een continent noemenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo ga je niet om met een traditionele Europese topclub. Dit continent is in verval ben ik bang.
De regenbui?quote:
Misschien heeft Saibari nog een handdoek voor zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerquote:
Al definitief dan? Sowieso huur toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:10 schreef Wotte het volgende:
VAN DER BOOMEN VERTREKT JAJAJALLAALAAAA (TROMMELT FANATIEK)
Alsof clubs een salaris van 3,5 miljoen volledig overnemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:10 schreef Wotte het volgende:
VAN DER BOOMEN VERTREKT JAJAJALLAALAAAA (TROMMELT FANATIEK)
Hebben ze in Villareal ook een dolfinarium?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:13 schreef ISVV het volgende:
[..]
Plaatsje van niks ook. Evenveel inwoners als Harderwijk.
Helaas zonder optie tot koop maar daar heb ik wat op gevonden. In de tussentijd verplaatsen we het trainingscomplex naar de zaanstreek met een of ander kulsmoes over historische binding.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Al definitief dan? Sowieso huur toch?
Ik zou gewoon nog een half miljoen extra overmaken aan de betreffende club.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Alsof clubs een salaris van 3,5 miljoen volledig overnemen.
De dolfijnen kunnen daar gewoon door de straten zwemmen met al die overstromingenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hebben ze in Villareal ook een dolfinarium?
Ik geloof die 3.5 mio nog altijd niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Alsof clubs een salaris van 3,5 miljoen volledig overnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |