Nieuwe al geproefd ? Zit amper verschil tussen. Beter iets dan niets denk ik dan maar. Als Haribo het iet doet, dan maar iemand anders.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Echt poepdrop. Topdrop en Klene waterwerken zijn de enige echte.
Het origineel vond ik volgens mij al enorm matig. Was dat niet met zo'n anijssmaak eraan? Net zulke slechte drop als de goedkope imitatie muntdrop van een Aldi en co.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:30 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nieuwe al geproefd ? Zit amper verschil tussen. Beter iets dan niets denk ik dan maar. Als Haribo het iet doet, dan maar iemand anders.
Ja wel anijssmaak, maar ik vond het juist wel lekker. Ik vind de 'Lange slungels daarentegen weer een slechte vervanging. Die imitatie van de Aldi nog nooit van gehoord/gezien en maar goed ook als ik jou mag geloven.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het origineel vond ik volgens mij al enorm matig. Was dat niet met zo'n anijssmaak eraan? Net zulke slechte drop als de goedkope imitatie muntdrop van een Aldi en co.
Je kunt ook Harlekijntjes, eventueel met honingsmaak erbij, eten om een soortgelijke ervaring op te doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja wel anijssmaak, maar ik vond het juist wel lekker. Ik vind de 'Lange slungels daarentegen weer een slechte vervanging. Die imitatie van de Aldi nog nooit van gehoord/gezien en maar goed ook als ik jou mag geloven.
Goeie tip, die ga ik onthouden !quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je kunt ook Harlekijntjes, eventueel met honingsmaak erbij, eten om een soortgelijke ervaring op te doen.
Ja kwam ik dus ook veel te laat achter. Haribo maakt het niet maar een andere dropmaker heeft het nu dus nagemaaktquote:
Ja deed ik ook. Eerst laten uitdrogenquote:
Ik prik gaatjes in die zakjes en leg dan achterin de kast.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:08 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja deed ik ook. Eerst laten uitdrogenMe in het rondte vreten en de volgende dag zwarte kak hebben
Dat is niet eens zo'n heel gek idee, gaat het nog lekker van ruiken ookquote:Op woensdag 21 januari 2026 08:24 schreef benhorse het volgende:
[..]
Ik prik gaatjes in die zakjes en leg dan achterin de kast.
Mijn echte favorieten zijn die walvisjes. Als die knokenhard zijn, beste ooit. Aanrader.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:32 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n heel gek idee, gaat het nog lekker van ruiken ook
Je bedoeld die blauw-witte zoete snoepjes ? Die zijn inderdaad knetter lekker, maar zelf geldt ook voor die kikkertjes en meerkleurige hagedisjesquote:Op woensdag 21 januari 2026 08:34 schreef benhorse het volgende:
[..]
Mijn echte favorieten zijn die walvisjes. Als die knokenhard zijn, beste ooit. Aanrader.
Ik kreeg dat altijd van die droptoffees. Vrat dan gerust zo'n zak in 1x leeg en de poep leek precies op die toffees terwijl je er lang op hebt zitten kauwen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:08 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja deed ik ook. Eerst laten uitdrogenMe in het rondte vreten en de volgende dag zwarte kak hebben
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 januari 2026 08:08 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |