abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8702055
Naar welke film zouden jullie gaan, ik ga namelijk woensdag naar de film maar weet nog niet welke!!!
Graag wat advies
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
  dinsdag 25 februari 2003 @ 01:58:35 #2
28789 Chiwappo
Sperma par tutti
pi_8702261
Niet om 't een of ander maar waar mag equilibrium spelen?
Ken geen enkele bios in de randstad waar deze film draait.

el

pi_8702274
equilliedinges ken ik niet. GoNY vond ik wel een vermakelijke film.
Wie?
pi_8702648
Die draait in Belgie!!
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
  dinsdag 25 februari 2003 @ 08:11:48 #5
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_8703019
Duidelijk Equilibrium, want GONY heb ik al gezien
pi_8703025
Equi dinges ken ik niet, en GONY was bagger .
Ik zou dus de eerste doen.
pi_8704293
Equilibrium moet ik nog zien (volgende week even een dagje Belgie pakken als die in Metropolis Antwerpen draait) maar hij lijkt me erg cool. GoNY vond ik wel een aardige film, beetje chaotisch (veel geknipt om de film niet te lang te laten worden denk ik), maar wel erg mooi camerawerk.

Ik zou Equilibrium doen.

May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  dinsdag 25 februari 2003 @ 10:46:52 #8
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_8704435
GoNY is wel aardig maar niet bepaald een wereld film. Heb Equilibrium eerlijk gezegd nog niet gezien maar ik zou daar dan eerder heen gaan dan GoNY...

Gangs of New York viel me min of meer tegen omdat de film eerst te langzaam gaat en de laatste 20 min. veels te snel. Eerlijk gezegd had ik ook een grote veldslag verwacht aan het einde van de film maar die bleef uit dus daar hoef je niet voor te gaan... De rest van de film is wel goed, camera werk is idd. mooi en de slechterik is gewoon kewl.

Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 25 februari 2003 @ 10:48:50 #9
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_8704458
Ik vind een film zeker en zelden echt slecht, dat het me het gevoel geeft de bios uit te rennen. De laatste keer dat dat gevoel me bekroop was met Godzilla. Helaas kreeg ik het gevoel ook bij GoNY.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 10:51:46 #10
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8704501
Equilibrium heb ik nog niet gezien (morgen pas) maar voor een matrix kloon (dat gevoel kreeg ik bij de trailer) is ie erg goed Imdb zegt van wel althans Maar daarintegen vond ik die gangs of new york ook niet slecht.
pi_8704521
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 10:48 schreef chocolatemoeze het volgende:
Ik vind een film zeker en zelden echt slecht, dat het me het gevoel geeft de bios uit te rennen. De laatste keer dat dat gevoel me bekroop was met Godzilla. Helaas kreeg ik het gevoel ook bij GoNY.
Ik ga vanavond (eindelijk) naar Gangs of New York en verwacht daar eigenlijk al helemaal niks meer van, zo veel slechte dingen heb ik erover gehoord. Jammer, ik ben toch wel Scorsese-fan en heb hier ook maanden naar uitgekeken...
  dinsdag 25 februari 2003 @ 10:55:33 #12
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_8704551
Ik vind gangs of new york ook erg tegenvallen, wel mooie sets en sfeer en dergelijke maar het verhaal is nogal saai en vreemd. Niet spannend en het einde...nou ja dat ga je misschien zelf nog wel merken.
Ik zou dus voor die eerste film kiezen ook al ken ik die niet...
fluff for life
  dinsdag 25 februari 2003 @ 11:27:27 #13
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_8705035
Een paar dagen geleden de trailer van Equilibrium gezien in de Bios. Ziet er erg goed uit. Ided een regelrechte matrixkloon maar volgens mij wel een erg goede.

GoNY is erg langdradig.

Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_8707579
Equilibrium is erg gaaf.. Veel beter dan GONY naar mijn mening.. gony heb ik na een tijdje uitgezet zelfs.. stomme dicaprio enzo
  dinsdag 25 februari 2003 @ 13:36:59 #15
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8707678
GONY is een lange film en was ook totaal niet wat ik had verwacht... maar op zich vond ik het wel een goede film...

Die andere ken ik niet...

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  vrijdag 28 februari 2003 @ 17:12:34 #16
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8777557
heb gisteren Equilibrium gezien. Erg coole film! Choreografie is echt suberb en origineel!
pi_8841932
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 17:12 schreef Flaman het volgende:
heb gisteren Equilibrium gezien. Erg coole film! Choreografie is echt suberb en origineel!
Ja ik heb hem nu ook gezien maar vind je ook niet dat het einde een beetje te snel ging

En dat ze niet echt veel aandacht hebben besteed aan het geluid?

Ik zat toch wel in een goede bioscoop met THX in belgie maar ja wat vond jij??

pi_9013284
quote:
Op maandag 3 maart 2003 20:47 schreef Pretzel het volgende:

[..]

Ja ik heb hem nu ook gezien maar vind je ook niet dat het einde een beetje te snel ging

En dat ze niet echt veel aandacht hebben besteed aan het geluid?

Ik zat toch wel in een goede bioscoop met THX in belgie maar ja wat vond jij??

Ik heb hem gisteravond ook in de Metropolis gezien, maar ik vind dus precies hetzelfde als jij!!
Tevens een echte matrix cloon zou ik het niet willen noemen.Maar er zitten wel hele herkendbare stukken in de film
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')