el
Ik zou Equilibrium doen.
Gangs of New York viel me min of meer tegen omdat de film eerst te langzaam gaat en de laatste 20 min. veels te snel. Eerlijk gezegd had ik ook een grote veldslag verwacht aan het einde van de film maar die bleef uit dus daar hoef je niet voor te gaan... De rest van de film is wel goed, camera werk is idd. mooi en de slechterik is gewoon kewl.
quote:Ik ga vanavond (eindelijk) naar Gangs of New York en verwacht daar eigenlijk al helemaal niks meer van, zo veel slechte dingen heb ik erover gehoord. Jammer, ik ben toch wel Scorsese-fan en heb hier ook maanden naar uitgekeken...
Op dinsdag 25 februari 2003 10:48 schreef chocolatemoeze het volgende:
Ik vind een film zeker en zelden echt slecht, dat het me het gevoel geeft de bios uit te rennen. De laatste keer dat dat gevoel me bekroop was met Godzilla. Helaas kreeg ik het gevoel ook bij GoNY.
GoNY is erg langdradig.
Die andere ken ik niet...
quote:Ja ik heb hem nu ook gezien maar vind je ook niet dat het einde een beetje te snel ging
Op vrijdag 28 februari 2003 17:12 schreef Flaman het volgende:
heb gisteren Equilibrium gezien. Erg coole film! Choreografie is echt suberb en origineel!
En dat ze niet echt veel aandacht hebben besteed aan het geluid?
Ik zat toch wel in een goede bioscoop met THX in belgie maar ja wat vond jij??
quote:Ik heb hem gisteravond ook in de Metropolis gezien, maar ik vind dus precies hetzelfde als jij!!
Op maandag 3 maart 2003 20:47 schreef Pretzel het volgende:[..]
Ja ik heb hem nu ook gezien maar vind je ook niet dat het einde een beetje te snel ging
En dat ze niet echt veel aandacht hebben besteed aan het geluid?Ik zat toch wel in een goede bioscoop met THX in belgie maar ja wat vond jij??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |