Ik wil me wel aanmelden. Organiseer jij dit? De details vullen we nog wel in. Ik hoor graag.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:51 schreef LXIV het volgende:
Je moet er een jaar blijven en krijgt dan een miljoen.
Je mag ook mensen meenemen, maar dan moet je dat miljoen wel eerlijk met ze delen..
Met hoeveel mensen ga je en wie?
[poll=9601]
Een jaar. Zo staat het er.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:53 schreef over_hedge het volgende:
wat moet je met een miljoen als je op een onbewoond eiland zit..
Precies. Het geld krijg je na afloop. Het verblijf ter plaatse is kosteloosquote:
Gewoon een lekker chickie bezwangeren en dan ben je met 3quote:
Leuk man met zo'n krijsende baby op een eiland.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:16 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gewoon een lekker chickie bezwangeren en dan ben je met 3
Maximaal 3 maand. Wel lezen hè. 1 jaar. 365 dagen. Minder dan een zwangerschap. Met een beetje geduld en wat teasen kom je er misschien nét vanaf.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuk man met zo'n krijsende baby op een eiland.
quote:
Roep eens een letter tussen de J en de Mquote:
Met een aanbod van een half miljoen zal er best wel eentje willen gaan met jequote:
De Lquote:Op dinsdag 20 januari 2026 02:10 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Roep eens een letter tussen de J en de M
quote:Op maandag 19 januari 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:
2.
Mijn bestie, zij kan eten maken met van het vreemdste onkruid. En na 33 jaar beste vriendjes zijn weet ik dat wij het ook wel een jaar met alleen elkaar kunnen uithouden.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Die ander krijgt de helft van het miljoen, gedeeld door 365 dagen, gedeeld door 24 uur is 57 per uur.quote:
Ik ben echt roos94.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die ander krijgt de helft van het miljoen, gedeeld door 365 dagen, gedeeld door 24 uur is 57 per uur.
Genoeg water in de nabije omgeving.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuk man met zo'n krijsende baby op een eiland.
Ik dacht dat jij Pino wel mee zou willen nemen. Met zijn geurende vingerquote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
ik, mijn hond en internet en boeken enzo.
Mensen meenemenhet moet een vakantie zijn, geen kwelling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |