Minimaal 1 m3 max 3m3quote:
Dank je. Is idd een goeie.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:21 schreef speedfightrage het volgende:
all safe is 12 euro per maand ofzo voor 1 m2
verhuisdozen met jeugdherinneringenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:23 schreef incel het volgende:
Wat ga je precies doen dan waarvoor heb je het nodig?
Hoezo hou je dat niet in je eigen woning danquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:17 schreef Viesdik het volgende:
[..]
verhuisdozen met jeugdherinneringen
Omdat ik heel veel herinneringen hebquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:17 schreef incel het volgende:
[..]
Hoezo hou je dat niet in je eigen woning dan
Nou, dat klopt niet. Ze adverteren met lage prijzen, maar als je er bent komen ze met bs verhalen: eerste 2 maanden 50% kortingquote:Op maandag 19 januari 2026 20:21 schreef speedfightrage het volgende:
all safe is 12 euro per maand ofzo voor 1 m2
Dan ga jij lekker een huurwoning regelen en slaat daar je doosje opquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nou, dat klopt niet. Ze adverteren met lage prijzen, maar als je er bent komen ze met bs verhalen: eerste 2 maanden 50% korting
ik ga toch niet 25 euro voor 1 m2 betalen
Dat is verhoudingsgewijs nog duurder dan een huurwoning
nee, doe jij maarquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ga jij lekker een huurwoning regelen en slaat daar je doosje op
Dat kan je toch gewoon thuis opslaan...quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:17 schreef Viesdik het volgende:
[..]
verhuisdozen met jeugdherinneringen
ga ik ook doen..quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:58 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon thuis opslaan...
ik had het voor Amersfoort uitgerekend. Daar stond letterlijk 12 euro pm voor 1m2 zonder korting,quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nou, dat klopt niet. Ze adverteren met lage prijzen, maar als je er bent komen ze met bs verhalen: eerste 2 maanden 50% korting
ik ga toch niet 25 euro voor 1 m2 betalen
Dat is verhoudingsgewijs nog duurder dan een huurwoning
dat zijn kubushokken van 1 m3quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:10 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
ik had het voor Amersfoort uitgerekend. Daar stond letterlijk 12 euro pm voor 1m2 zonder korting,
Maar verbaasd me niets dat het boeven zijn en het in een later stadium weer duurder is.
En dan heb je bij sommige opslagboeren ook nog de verzekeringverplichting (lees zwendel)quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik kwam daar niet onderuit en heb dus maar dubbel betaald. Was idd wel waardeloos. Gelukkig maar 3 maanden heel mijn huisraad moeten opslaan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:16 schreef quo_ het volgende:
[..]
En dan heb je bij sommige opslagboeren ook nog de verzekeringverplichting (lees zwendel)
Ze verplichten je een inboedelverzekring af te sluiten met een dekking van hooguit een paar duizend euro tegen een premie van 20 euro per maand o.i.d. De enige manier om daar onderuit te komen is aan te tonen dat je de spullen al verzekerd hebt.
Mijn eigen verzekeraar nam opslag buitenshuis mee in de dekking voor nog geen 2 euro per maand.
AI weet er wel raad mee:quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik kwam daar niet onderuit en heb dus maar dubbel betaald. Was idd wel waardeloos. Gelukkig maar 3 maanden heel mijn huisraad moeten opslaan.
enquote:Wat is koppelverkoop?
Koppelverkoop beperkt de keuzevrijheid van de consument en de concurrentie. Voorbeelden zijn:
Het verplicht moeten afsluiten van een verzekering bij het aangaan van een lening.
Een product alleen kunnen kopen als u er verplicht een ander (vaak onnodig) product of abonnement bij afneemt.
quote:Koppelverkoop, waarbij producten ongevraagd samen worden verkocht of diensten verplicht worden gecombineerd, kunt u melden bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM) via het loket ConsuWijzer. Meldingen helpen de ACM bij het toezicht op eerlijke concurrentie en consumentenbescherming.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |